@Madeliefje Hey, ik ben bij de eerste echo 3 dagen teruggezet dus dat valt wel mee. Vanavond heb ik mijn 2e echo, vind het zoooo spannend (vorige keer ging het rond deze tijd mis). Alles gaat prima ben heel af en toe misselijk verder niet echt kwaaltjes. En hoe is het bij jou? Zie ik het nou goed dat jij vanavond je eerste echo hebt?? Ik heb m een uurtje eerder. Spannend!!!! Je komt niet meer op het December chica's forum of wel?
@Rosa Wat slopend die spanning en onzekerheid. Wel fijn dat je over 10 dagen al je volgende echo hebt. (Sorry, minder pos. verhaaltje) Bij mijn vorige keer bij de 1e echo dachten we dat ik 8,5 week was maar dit bleek toen aan de hand v/d grootte 6,5 week te zijn. 4 weken later bij de 2e echo bleek het overleden te zijn. Waarschijnlijk had het dus al een groeiachterstand. Ik heb niets gemerkt geen bloeding/buikpijn of iets. Ik hoop dat het bij jou allemaal in orde is en dat je over 10 dagen een mooie echo hebt. Nog even doorbijten!!!
goeiemorgen veel plezier vandaag degenen met een echo! MvM: vandaag intake gehad, vet positieve test en mag meedoen! hier ging het allemaal heel soepeltjes: aangemeld en volgende ochtend al gebeld voor een afspraak en nu dus intake al gehad. alles binnen twee weken. fijne vrouw ook lisa: zo klinkt het als een geknapt adertje. hopelijk is het dat en blijft het nu verder weg. vervelend hoor die schrik jeuk: nee, gelukkig geen last van. moe: afhankelijk van wat ik heb gedaan: bij veel bezigheden val ik tussen de middag gewoon in slaap, anders heb ik een dip rond een uur of 4! slapen gaat prima, maar wordt altijd rond 5 uur even wakker... gisteravond wel een contactbloeding gehad van het intiem zijn. ik had het al verwacht, dus de schrik was niet groot gelukkig, maar ik hoop wel dat dat niet elke keer gebeurd dit was pas ook de eerste keer weer dat ik het aandurfde sinds ik weet dat ik zwanger ben, om die reden. nou ja, komt wel goed
Wat betreft de lijst met de uitgerekende datum's dat hoeft van mij niet persé, wel leuk als iedereen op het eind loopt RoSa: Echt rot zeg! Kan goed begrijpen dat je je rot voelt, en dan moet je nog tot volgende week dinsdag wachten dat word een lange week voor je.... sterkte eej! MamavanK: Welkom!! MVM: nee, hier komen ze het niet ophalen, en ik ben niet in de gelegenheid met 2 kleintjes om het zelf weg te brengen, heb ook geen auto door de week.
rosa knuffel meis wat een onzekerheid.. meiden met n echo ( waaronder ik over een half uurtje ! ) veel plezier / succes.. ! vind t wel eng !
hoi meiden. Hier een teken van leven van mij. Het gaat hier goed. Ben heeeel erg moe en kan me nauwelijks er toe zetten om iets te doen. Erg handig met een peuter van bijna 2 om je heen..hihi! Ik ben licht misselijk en soms wat duizelig en heb door de dag heen van die steekjes, spierrekkingen in mn schaamsteek. Ik ben nog wel bang om naar de wc te gaan.... Ik doe sinds vrijdag mee aan mvm. mn zoontje heb ik in de mmm gekregen, en toen heb ik ook mee gedaan. Volgende week dinsdag heb ik de eerst echo bij de vk...jee wat duurt dat nog lang!
Wel goed. Kotstmisselijk, weer aan t werk (had me ziekgemeld afgelopen week ivm buikgriep), maar ben zooooo moe. Pfff... Als er een bed was? Zou zelfs een tukkie willen doen op de achterbank van mn auto. Moet helaas tot 1630 uur. Zo even een verjaardagskaart halen op t WC hier nabij t werk. Even frisse buitenlucht. Pfff Het enigste wat ik binnenhoud sinds een week is vla, melk, yogurt, fruit en thee. Van koffie, bouilion, vlees en gekookte eieren wordt is helemaal onsmakelijk. Bah... Op dit moment is dat minder, maar positief is het, omdat ik dat hetzelfde had als met de zw.schap van mn dochtertje in 2006. Dat de echo afgelopen zaterdag goed was, doet mij ook goed, na alles... Deze week belt de Jan me voor een nieuwe afspraak. Hij had zaterdag de agenda niet bij de hand. Mag iig over 2 weken terugkomen. Pfff is het al half vijf? hhahahahaha Hoe is het met jou? Alles goed?
Hallo allemaal Ik kom ook eens piepen, wel druk hier, ik kan amper volgen. Ik voel me dus ook erg beroerd de laatste dagen, misselijk,enorm moe en een grieperig koortsig gevoel. Ik raak niet vooruit en slaap erg veel. Ik moet ' smorgens moeite doen om mijn bed uit te komen en naar kantoor te gaan. Hopelijk is dit snel over dat ik echt kan genieten van mijn zwangerschap, ik voel me net zo een aansteller nu, maar zo beroerd, heb precies al een week de griep. Lieve groetjes
weet een van jullie mss nog een echobureau in de buurt van ede of wageningen die echo's willen maken rond 8 wkn zwangerschap?
Becky, ik zou het ook al eerder aan je moeder vertellen, kan ze het even laten bezinken... daarna zal ze er zeker blij mee zijn en is de sfeer leuker, dan op een beurs vertellen Lisa, jeeetje... je zal geschrokken zijn meis.. gelukkig was het eenmalig ik duim dat het hierbij blijft, dan is vast alles oké meis Jeuk, aan mijn huid had ik alleen bij de zwangerschap van mijn jongste.. toen kreeg ik ook super rode plekken van deo gebruik (voelde als brandend) ik smeerde dagelijks na het douchen met babyolie, dat heeft het jeukend gevoel verzacht Whitney, haha... je hebt dus je moeder overvallen ze zal vast heeeeeel blij zijn, omdat jullie het de hele tijd over de kleine uk hadden Mamavank, gezellig dat je mee komt schrijven welkom hier RoSa, ik duim voor je meis, dat de kleine goed blijft groeien en je in september een lief Wondertje in je armen hebt
Ook met borstverkleining kun je BV geven hoor! Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Borstoperatie - Borstvoeding na een borstoperatie Bv is gezonder, maar natuurlijk worden ze ook groot van een fles, daar zijn heel veel kinderen het bewijs van!