September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Dank julie wel en blijf graag meedoen hier :)

2. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Esthertie: super dat je echo goed was!
    En Sumshine, jij hebt ook je intake achter de rug:D en fijn dat je bloeddruk goed was!

Nou ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad en mijn mannetje had gelijk:D:D:D.... het zijn er 2!!! Een tweeeiige tweeling!
    Toevallig had ik er vannacht over gedroomd, maar ik dacht dat zal toch niet waar zijn, de kans is zo klein. Maar ik voelde het al wel trekken in mijn buik en dat had ik bij de vorige zwangerschappen niet.
    Echt geweldig en we zijn heel blij, al zal het wel even superdruk zijn in huis met 4 kinderen in 3 jaar tijd! Maar we zijn er heel dankbaar voor en hopen dat het goed blijft gaan. Wel heel erg spannend hoor.
    Over 2 weken mag ik terug voor een echo, want ik zou nu 7 weken moeten zijn maar volgens de meting van de gyn sta ik op 6 weken dus dit wil hij ff nakijken de volgende keer.

3. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Wooow esther wat een super echo zeg.

Aude wooow een 2ling, wat leuk zeg. Is het nog wel wennen aan het idee dat er niet 1 beeb maar 2 in je buik zitten??

Rinke, elke dag de afspraken vind ik super, dan blijf je toch beetje op de hoogte wie wanneer mag.
    Bij de meeste staat de banner onder de naam dus weten we eigenlijk ook wel hoever iedereen is.

Had vanmorgen al een heel stuk geschreven maar bij posten kreeg ik een error, balen zeg.
    Ik word hier knetter van mn (.)(.), ze doen pijn, ze steken, zijn zwaar en dan heb ik van mezelf cupF en nu al het idee dat mn voorgevel al behoorlijk mega is.
    Ben een buikslaper en op zich kan dat ook nog steeds maar word wel 20 x per nacht wakker door mn (.)(.) omdat het zo'n pijn doet. Als ik me alleen al omdraai (wat ik dus blijkbaar heel vaak doe snachts) verga ik van de pijn dus weer wakker.
    Had met mn jongste ook wel last ervan maar echt niet zo veel als nu, dus ik hoop dat dat heel snel weggaat.

Elke dag hebben er een paar dames een echo dus voor diegene die morgen mogen veel plezier.

4. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @becky, dat met die (.)(.) en pijn ken ik. heb een 75e en omdraaien is een hel. eerst de een en dan de ander, ken je dat? sinds kort draag ik zwangerschapsbeha's ook 's nachts, zooooo fijn!!!!

5. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esthertie,
    Wow wat prachtig. Ben er stil van.

@Aude,
    Een tweeling? Haha hoe te gek is dat?

6. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Leuk Aude een tweeling ;) apart dat je man het al wist :D:D
    Lekker genieten meis van de 2 kleine Wondertjes die in je groeien :)

7. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Aude, heb je een echofoto van de 2 beebjes?
    Kun je ook overfotograferen ipv scannen.

8. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0

Ja dat heb ik, ik zal hem er vandaag opzetten... het is nu te donker om een foto te maken.

9. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Aude gefeliciteerd!! Wat leuk dat ML het toch gelijk had!
    Gister belden ze op vd gyn, hij kan niet op Dinsdag op de tijd die ik had afgesproken......Of ik niet even om 21:40 kan komen...
    Ja hallo dus niet en ik ga echt niet langer wachten, dus maandagmiddag maar! Hi Hi lekker een dagje eerder!!

10. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Mooie nieuwe uitgerekende datum. Hihi das mijn verjaardag! ;)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Esthertie
    mooie echo!!!

Aude
    waauw!! Een tweeling!! Spannend hoor!

12. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Aude, cool man een tweeling, super te gek.

Esther, super mooie echo.

Hier weer even alles doorgelezen van jullie. nu moet ik me snel klaar maken om te gaan werken.
    Misschien tot vanavond, maar krijg bezoek, dus moet alles eens even goed verstoppen, want we willen het nog niet tegen iedereen zeggen.

Knuf

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw wat super bijzonder! Gefeliciteerd!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zijn er nog meer meiden waarbij de kwaaltjes minder zijn of verdwenen?
    Ik heb een week last van mn borsten gehad, maar nu is alles weg :(.........

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jolan
    nee hier wordt alles nu juist meer sinds 5 dagen!
    Maar t zijn alleen je borsten? Want je zegt "alles" maar noemt alleen je borsten;).

16. Esthertie

@Aude Jeetje wat een verassing maar wat grappig dat je al een vermoeden had dat het er twee zouden worden. Gefelicicteerd!!

@Breatmommy Fijn je hebt er een dagje vanaf gesnoept, dus korter wachten :)

@Starlady Leuk, we zullen zien of het op die dag lukt ;)

@Dames met grote (.)(.) Kan mij voorstellen dat je daar last van hebt als ze pijn doen/gespannen zijn. Wel handig dat je dan al speciale bh's kan dragen. Moet zeggen dat ik daar geen last van heb met mijn bescheiden (.)(.) Alhoewel ik wel merk dat ze ietsje aan t groeien zijn en uit een tepel komt soms een druppeltje geel/wit vocht.

17. Esthertie

@Jolan Bij mij werden mijn klachten rond 7 weken ook minder: geen maagzuur, zere tepels, misselijkheid meer. Dacht dat t mis was maar af en toe kwam de vermoeidheid en misselijkheid weer terug en zie mijn echo van gisteren. Alles is in orde dus maak je geen zorgen wie weet komen je klachten weer terug..

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja dat was ook het enige wat ik had..... dus meteen alles ;)

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh gelukkig, ben blij dat te lezen..... maak me ineens ongerust.

20. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    @Jolan Ik heb de laatste dagen ook minder klachten, maar weet vd vorige zwangerschappen, dat dat gewoon per dag kan verschillen. Bij 2 de zw. voelde ik bijna niks tot 8 weken, daarna brak het los...en heb het geweten 9 kilo afgevallen:$. En bij de eerste had ik bijna niks..

Deel Deze Pagina