Wat me juist zo ongerust maakt is het verdwijnen van klachten. Ik had me er eerder al bij neegelegd dat ik geen klachten had, maar toen kwamen plots de zere borsten. Maar nu die na een week weer verdwenen zijn, maak ik me daar toch best ongerust over. Die stomme miskraam, hakt er toch gewoon in....... Hoewel ik een heel goed gevoel heb bij deze zwangerschap, ben ik toch ontzettend bang
Knuf, kan ik me heel goed voorstellen! Fijn dat je de 7de weer een echo hebt. Ik leef bij elke zwangerschap ook van echo tot echo en dan heb ik geen MK meegemaakt. Ik weet niet hoe ze vroeger zonder echo`s hebben geleefd, het stilt toch een bepaalde onrust/ onzekerheid om dat kleine wondertje te zien. Maar mijn kwalen zijn nu ook minder geworden hoor. Minder moe en minder misselijk, tepels zijn wel gevoelig, maar dat voel ik alleen tijdens het geven van borstvoeding.
Jolan dan zou k me geen zorgen maken hoor! Bij de eerste had ik ook borstpijn en na 2 weken ongeveer ineens nie meer. Hoor je vaker
@Jolan Oow balen dat je je zo onzeker voelt. Ik kan het me zo voorstellen, heb ook een mk bij 9 wk. gehad en niets van gemerkt (geen bloed of buikpijn) zag het pas bij 2e echo. Achteraf had ik al n week geen klachten meer, maar op dat moment niet gerealiseerd. Omdat nu ook af en toe mijn klachten voor een paar dagen verdwenen was ik ook meteen heel ongerust, maar het gaat goed. Probeer daar bij jou ook op te vertrouwen en omdat je al een mk hebt gehad is de kans dat het goed gaat nu groter. Nog een weekje en je kan naar je beeb kijken
Ha meiden, Ik ben even een paar dagen afwezig geweest, maar ik ben er weer Aude: Dubbel Gefeliciteerd, leuk nieuws De kwaaltje zijn wat minder, maar verschilt echt per dag. Donderdag hebben we de eerste echo, ik vind het erg spannend, me man is vol vertrouwen. Degene die deze week een echo hebben, veel succes/plezier. Liefs
Hallo dames, Gefeliciteerd met de mooie echo's en zelf een tweeling! Ik ben geveld door buikgriep, dat bovenop het feit dat ik al erg misselijk was morgen hopelijk een mooie echo, dat maakt het wel weer goed
goeiemorgen Aude: leuk! twee in één keer esthertie: gefeliciteerd met je mooie bewegende baby!! jolan: hier wisselen de kwalen elkaar ook af hoor! de ene keer voel ik van alles, dan weer nauwelijks tot niets. moet zeggen dat ik er zelf niet onzeker van wordt, want het voelt goed! probeer je er geen zorgen om te maken! hoe moeilijk dat ook is, ik weet het hier is het allemaal goed, heerlijk, hoop dat het de volle zwangerschap zo goed mag gaan
ik lees vanmiddag alles weer eens op mn gemakje door hoor !!! Ben de afgelopen dagen flink ziek geweest. Verder ben ik alleen heel erg moe en heb ik nu al weer last van incontinentie (komt door een kleine blaas) zou iik eigenlijk volgende maand aan geopereerd worden maar ja dat kan nu niet meer pfffffffffffff (joepie). ik heb ook geen last van mn borsten en ook geen misselijkheid maar ik denk dat dit ook te maken heeft dat dit mn 4e zwangerschap is. had alleen bij de eerste echt er ontiegelijk last van. maar ja ik ben ook heel benieuwd naar mn echo volgende week hoop nu wel op een goed kloppend hartje. wat duurt een week nog lang pfff maar ja zo weer even lekker geklaagd en gezeurd haha ook al mag dat van sommige niet had ik al mee gelezen haha groetjes van mij
Morguh! Fijn dat er weer goede echo's waren! En zelfs een tweeling in ons midden Poeh...zal blij zijn als h et de 16e is, krijg ik ook eindelijk een echo
Hi Lady's, woooooow heb weer heel wat bij te lezen Mooie echo's las ik! en zelfs een tweeling!! wauw. Hoe is het verder met de kwaaltjes, al wat meiden een relatie met de wcpot? Maaaaar net een echo gehad! super mooi om te zien, en goed kloppend hartje en klein babytje (2cm) we zijn terug gezet na 8wkn en 2 dagen, maar ben zo blij dat alles er goed uit zag! Helemaal in de wolken nu... 3 mrt weer terug voor de 12wkn echo! Liefs
Hier wel een relatie met de wc pot. Helaas komt het er sinds een week van onder en boven uit. Blehhh... Ook sinds een week, kan ik geen vlees meer verdragen. De geur, smaak, etc. Wel geprobeerd, maar wordt meteen misselijk. Pfff (had ik ook met zw.schap van mn dochtertje) Ben toen 13 kg afgevallen ipv aangekomen door de zwangerschap. Nu kan ik het echt wel hebben (zat toen rond de 100 kg toen ik zwanger raakte). Zal ik alles opnieuw zo gaan meemaken, weer afvallen ipv aankomen?) Het enigste anders wat ik nu heb is diarree ipv obsipatie. Heb contact gehad met vk en dit is ook een kwaal van zwanger zijn. Hormonen ontregelen je stoelgang. Dit gaat merendeels de kant op van niet af kunnen, maar een enkele ook het andere uiterste op en juist aan de race zijn. Pfff wordt je ook moe van hoor. Heb advies gekregen extra zwangerschaps vitamines te slikken, bouilion, meer dan normaal te drinken, eerder 2,5 liter vocht per dag dan 1,5 liter. Hete dranken en gezoete dranken te laten staan. Fruit en groente te eten en voor zover mogelijk volkoren producten. Is ook een probleem maar t lukt me brinta op te eten, dus voorlopig dat maar even eten dan, want een boterham, pfff nee. En voorheen was ik echt een broodmens
voor veranderingen en andere afspraken even een pbtje Sanne80: 01-02-2011 3de echo Belly25 : 01-02-2011 Intake vk + 1e echo Loepie : 02-02-2011 1e echo Jvd1 : 02-02-2011 1e echo Adora : 02-02-2011 2e echo en gynaecoloog Ukkie2009 : 03-02-2011 - 1e afspraak/echo 09.15 uur Whitney : 03-02-2011 - 2e echo Smile82 : 03-02-2011 - 1e echo Achiaatje : 03-02-2011 - Echo gynaecoloog Whitney : 03-02-2011 2e echo Dammir : 07-02-2011 2e echo Jolan25 : 07-02-2011 3e echo Jolan25 : 08-02-2011 Intake vk Lottie : 08-02-2011 - Intake + echo Fleurtjes : 08-02-2011 - Intake vk DeniseG1986 : 08-02-2011 Intake vk RoSa2009 : 08-02-2011 2e echo gynaecoloog, 15.40 uur Breastmommy : 08-02-2011 1e afspraak gynaecoloog Becky : 08-02-2011 Intake vk + 1e echo Blike1987 : 09-02-2011 Intake vk Tab : 11-02-2011 - Intake en bloedonderzoek (echo?) Daantje1: 11-02-2011 2de echo 17.00 uur Citta : 14-02-2011 Intake vk Friesland90 : 14-02-2011 Intake vk Judibi : 15-02-2011 - 1e echo 09.10 uur Lisa123 : 15-02-2011 - 2e echo Happy79 : 16-02-2011 12 weken echo Marlies85 : 16-02-2011 1e echo Rinke : 19-02-2011 2e echo, 14,30 uur Marlies85 : 21-02-2011 Intake vk Inge S : 23-02-2011 Termijnecho Inge S : 24-02-2011 Intake vk Fruity : 24-02-2011 1e afspraak vk Rinke : 28-02-2011 afspraak vk Esthertie: 01-03-2011 afpraak vk Friesland90 : 02-03-2011 Echo Whitney : 07-03-2011 2e controle
goed morgen allemaal.. wat lees ik nu een 2ling! wat onwijs leuk! en dat je man het al dacht grappig.... verder hier ook last van mijn borsten vooral als ik in mijn bed lig (erop) en als ik rechtop ga zitten zonder bh aan.. gister gesprekje gehad op het werk.. heb nog veel vakantie uren over dus kan voor en na het verlof nog vakantie opnemen!! heerlijk! hihi
Hoi Van obstipatie gesproken ... ik kan al twee weken amper naar de toilet gaan, het lijkt wel of mijn darmen volledig plat liggen, en mijn buik is ontzettend dik. en wat helemaal vervelend is dat ik 's avonds winden moet laten die ongeloofelijk stinken, wat ik nooit heb gehad voordien, dit wordt door de rest van het gezin niet echt met blijschap onthaald, en ik vind het vreselijk genant.... Lieve groetjes
Komt me zo bekend voor!!! Veel pruimen, bonen en zemelen eten voordat je aan de aambeien begint. Dat geeft wel weer een geur, maar die hebben we toch al....
Hier ook niet altijd kwaaltjes, mijn enige kwaaltje is moe zijn Zolang je gevoel goed is over de zwangerschap, kun je je het beste daar aan vast houden