September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik heb ook weinig kwaaltjes, zweetluchten kan ik niet verdragen maar daar had ik voor mijn zwangerschap ook al een bloedhekel aan!

En hoewel er hier ook gegild wordt denk positief en houd je vast aan het goede heb ik het momenteel gewoon heel erg zwaar.

Maandag bij de huisarts geweest die zegt joh die grote is niet het belangrijkste, tot 9 weken kunnen ze het niet goed meten, en die vrouw die de echo maakte zei al krijg hem niet echt lekker in beeld dus misschien was de meting wel niet helemaal goed.
    Het hartje klopt dat is het belangrijkste en dat weet ik ook maar ik ben gewoon zooooooooo vreselijk BANG!!!

Huisarts zei bij 4, 8 en 12 weken heb je de grootste kan op een miskraam als je normaal ongesteld moet worden, dan gaat de baarmoeder weer effe werken, zeker bij de 4e en 8e week want dan is het nog niet helemaal gewend aan je zwangerschap blablabla.

En die 8e week is vandaag, ik heb echt altijd een nauwkeurige cyclus gehad van 28 dagen en sinds gisteren wat steekjes, rommelig onderin mijn buik.

Kan ook al 2 dagen niet echt lekker ontlasten (probeer het maar zo netjes mogelijk te verwoorden) en moet beetje persen voor het wil lukken waardoor er waarschijnlijk weer een adertje springt en ik weer met afvegen wat bloed aan het papiertje heb zitten als ik de voorkant ook droog veeg.

Dus wat dat gevoel nou is, bandenpijn zou ook kunnen maar ben nog nooit zo lang zwanger geweest dus weet niet wat of hoe!
    Het kunnen natuurlijk ook heel goed mijn darmen zijn en stress en zorgen slaan ook altijd direct op mijn buik / darmen.

Hoop zoooo dat het allemaal goed blijft gaan en dat we volgende week dinsdag een mooie echo hebben, en ondanks dat ik er niet op zit te wachten hoop ik toch dat ik wat meer kwaaltjes krijg al is het maar om mezelf gerust te stellen dat het goed is / zit!

Blijf aub plakken lief beebje...........je bent zooooooooo welkom

2. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf

Pfff, dit wist ik helemaal niet :(
    ik duim voor je dat alles goed is met het beebje!
    en dat alles goed blijft gaan!
    voor ons allemaal, trouwens!

3. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid

Ik ook niet, aan de ene kant stelde het me enigzins gerust maar aan de andere kant ben ik nu ALS DE DOOD.

Kan gewoon nog niet van het feit genieten dat ik zwanger ben, teveel stress in mijn lijf.

Het enige dat ik wil is mamma worden al heel lang.........

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #2364 Lemi, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    ...gewist... Bedoelde t alleen maar goed tegenover de onzeker dames....
    ;):)

5. mamavanbrandon

17 nov 2009
    627
    0
    0
    Ik snap dat je op deze manier niet kan genieten!
    Wanneer mocht je ook alweer voor de tweede echo?

Ik heb net de vk gebeld want wil ook zo graag wat sneller de tweede echo omdat mijn beebje ook 3 dagen kleiner is ingeschat terwijl dit niet kan ivm slikken van clomid, temperaturen en ovulatietesten..
    Maar heb volgende week mijn intake, en pas met 10 wkn zou ik een echo kunnen krijgen :( grrrr

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat je die dingen hier ook moet kunnen delen. Dit is ook een plek waar je lekker van je af kan schrijven en andere meiden je een hart onder de riem kunnen geven...
    En niet iedereen zit in de stress en onzekerheid... Ik vond het wel fijn om te lezen dan weet je ook wat er van binnen gebeurd, ene het is niet dat het altijd een mk opwekt.... Er zijn genoeg ander dingen die er oook voor kunnen zorgen....

Dat wilde ik ff kwijt!!

7. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid

Ik mag een dinsdag weer, nog 6 dagen wachten dus, maar als ik me morgen nog zo voel ga ik toch echt effe bellen.

Ik hoef niet naar een VK want ik moet bij Gyn blijven lopen op medische indicatie.

Dat terugzetten vind ik bij mij ook zo raar, ben zwanger dmv IUI, daarvoor hebben ze een HSG gedaan heb chlomid moeten slikken en ovulatietesten moeten doen, toen ik er was voor de IUI zeiden ze je bent echt op HET MOMENT gekomen voor de IUI beter kan niet, zien ze aan je slijm geloof ik..........

Nu lees je ook late of vroege innesteling, ik ben gewoon de draad kwijt.

En dames, misschien was het niet handig om over die MK neer te zetten voor degene die onzeker zijn, en ik weet ook dat er meer redenen en dingen kunnen zijn die een MK kunnen geven heb er inmiddels 4 gehad dus......... allen tussen de 5e en 6e week.

Maar heb ook een privebericht gehad met een reactie op mijn stukje dat het hartje klopte maar mijn Beeb te klein was die reactie was ook niet helemaal tof, en als we dan hier zijn om elkaar te steunen vind ik ook dat ik mijn verhaal kwijt moet kunnen, en nee leuk is anders schrijf ook veel liever dat alles oke is, maar dat gaat nou net niet.

Sorry als ik andere dames de stress heb ingejaagd, hoop dat we heel veel plakkers hebben en allemaal lieve mooie en gezonde kindjes op de wereld mogen zetten in september.

En Aude een tweeling - gefeliciteerd, mijn vriendin is 6 december bevallen van Twins, double trouble but twice as nice!!

8. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    heey !!!

Over een half uur de eerste echo! Jeetje wat kan een mens zenuwachtig zijn!!!!
    Ik laat het jullie weten !!

Voor iedereen met een echo: veel succes!!!
    Voor iedereen die nog ziek is : beterschap!!

9. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    pffff zit de klok vooruit te kijken.... nog een half uur en dan mogen we gaan!

Ik blijf ook maar kwakkelen met die buikgriep, hoop dat ik alles binnen kan houden dalijk, maar gaan zal ik haha

Beterschap voor iedereen die ook ziek is en veel plezier voor iedereen die ook vandaag een echo heeft!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    3 dagen is normaal hoor;) ik wist ook 100% zeker wanneer m'n ei de vorige keer was en ook ik werd 3 dagen terug gezet. Je innestelling is tussen 5-10 dagen, daar komt t verschil
    vandaan;) en dan nog t feit dat t niet heel nauwkeurig is in t begin. Pas als er meer dan n week verschil in zit KAN er evt iets
    mis zijn:D!!

11. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Spannend voor jou en ook voor mij... hopelijk zien we een kloppend hartje ;) duim duim duim..

12. mamavanbrandon

17 nov 2009
    627
    0
    0
    Ik word weer een beetje vrolijk van jou berichtje! :)

Iedereen met echo's vandaag, heel veel succes!

13. Gerlinda

Hi, hi... hier wil ik ook al gaan (pfff.. eigenlijk zou ik de echo pas om 4 uur krijgen, maar mijn man heeft hem eerder kunnen zetten) als alles goed is kunnen we dan gelijk een koffie-ronde maken en de familie inlichten ;) ik duim voor ons...

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    je begrijpt mij helemaal verkeerd denk ik;) ik vind ook dat je hier moet kunnen praten over alles!! Alleen ik ben zelf ook onzeker en een bericht met "dan en dan is de kans t grootst dat t mis gaat" helpt mij daar persoonlijk niet bij;). Tuurlijk moet je je onzekerheden kunnen bespreken, maar sommige dingen kunnen triggerend werken!!
    Ik ben absoluut dus niet iemand die vindt dat je hier niks mag zeggen...dan begrijp je me verkeerd als je dat dacht:)

15. Gerlinda

Volgens mijn gynaecoloog gaat het (bij een miskraam) meestal fout voordat het hartje gaat kloppen....
    als het hartje eenmaal klopt is de kans groter dat het goed blijft gaan (90% zij hij) :)
    In het ziekenhuis wordt je dan ook pas gefeliciteerd ;)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rosa
    uhm ik zei dat ik begrijp dat je t kwijt moest hoor;) en ik zei dat ik DENK dat t misschien niet handig is voor iedereen. Wil niet zeggen dat t zo is;). Ik ben 1 van de mensen die ook vindt dat je vrijwel
    alles moet kunnen delen hier... Jammer dat m'n stukje verkeerd begrepen is...

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat heb ik ook gehoord:D

18. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid

Misschien heb ik het ook niet helemaal goed verwoord, en had ik het anders kunnen omschrijven inderdaad dat ben ik wel met je eens ja.

Maar iedereen heeft een andere visie en ook elk vrouwenlichaam is anders.....

uiteindelijk schieten we er helemaal niets mee op, en moeten we gewoon wachten wachten en nog eens wachten!!

Het hartje klopt bij mij maar las net trouwens ook op de schildklierpagina via google dat beebs kleiner kunnen zijn.
    Mijn schildklier werkt niet goed, ja nu wel met medicatie en die wordt nu ook echt supergoed in de gaten gehouden maar in het begin van de zwangerschap kan de groei dan ook nog eventjes iets achter lopen................. bij mij was het ook maar een dag of 4 hooguit 5 dat ik achterliep dus misschien late innesteling, weet ik het.

Hoop dinsdag een mooie echo te hebben en te kunnen beginnen met genieten.

Dames die zodadelijk voor de echo gaan, heel veel succes en plezier teogewenst hopelijk allemaal zaklampjes in de buik. Zo verwoorde mijn nichtje het afgelopen weekend.

Mijn schoonzus weet het al, op de dag van mijn nichtjes verjaardag moesten wij voor de IUI dus ja ze rekenen dan ook wanneer je kunt testen, ik stopte spontaan met roken en nog wat kwaaltjes erbij....... die hoef je dan niets meer te vertellen hoor ;-D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rosa
    ik bedoelde t alleen maar goed tegenover de dames die erg onzeker zijn. Zoals ik al zei ik begrijp dat je t kwijt moest!!:)
    liefs:)

20. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

jep verkeerd begrepen!! sorry!!

Deel Deze Pagina