September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Starlady, ik hoop dat je je snel beter voelt, echt *piep* als je je zo voelt en zo op de wc moet zitten, hel veel beterschap meis.

Loepie, Gefeliciteerd met het kloppend hartje :)

Jvd1, shit meid, heel veel sterkte :(

Madeliefje, super meid en wat een mooie foto :)

Adora, super 1 kloppend hartje, ben benieuwd naar volgende week, misschien nog een kloppend hartje.:)

Hollie, welkom en proficiat.

Ukkie, heel veel succes met de echo morgen

Ik mag morgen ook weer, we hebben zo hard geduimd en elke dag een kaarsje aangestoken dus het hartje moet echt wel sneller zijn gaan kloppen. Heb gewoon zo'n goed gevoel, dus het moet gewoon.

Dikke knuf voor iedereen hier

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    jvd.. ik heb jou er afgehaal.. is dat goed?? in iedergeval heel veel sterkte!!!!!!

Ukkie2009 : 03-02-2011 - 1e afspraak/echo 09.15 uur
    Whitney : 03-02-2011 - 2e echo
    Smile82 : 03-02-2011 - 1e echo
    Achiaatje : 03-02-2011 - Echo gynaecoloog
    Whitney : 03-02-2011 – 2e echo
    Dammir : 07-02-2011 – 2e echo
    Jolan25 : 07-02-2011 – 3e echo
    Breastmommy : 07-02-2011 – 1e afspraak gynaecoloog
    Jolan25 : 08-02-2011 – Intake vk
    Lottie : 08-02-2011 - Intake + echo
    Fleurtjes : 08-02-2011 - Intake vk
    DeniseG1986 : 08-02-2011 – Intake vk
    RoSa2009 : 08-02-2011 – 2e echo gynaecoloog, 15.40 uur
    Becky : 08-02-2011 – Intake vk + 1e echo
    Blike1987 : 09-02-2011 – Intake vk
    Tab : 11-02-2011 - Intake en bloedonderzoek (echo?)
    Daantje1: 11-02-2011 – 2de echo 17.00 uur
    Citta : 14-02-2011 – Intake vk
    Friesland90 : 14-02-2011 – Intake vk
    Judibi : 15-02-2011 - 1e echo 09.10 uur
    Lisa123 : 15-02-2011 - 2e echo
    Happy79 : 16-02-2011 – 12 weken echo
    Marlies85 : 16-02-2011 – 1e echo
    Rinke : 19-02-2011 – 2e echo, 14,30 uur
    Marlies85 : 21-02-2011 – Intake vk
    Inge S : 23-02-2011 – Termijnecho
    Inge S : 24-02-2011 – Intake vk
    Fruity : 24-02-2011 – 1e afspraak vk
    Rinke : 28-02-2011 – afspraak vk
    Esthertie: 01-03-2011 – afpraak vk
    Friesland90 : 02-03-2011 – Echo
    Kim2610: 03-03-2011 - 2de controle + 2de echo
    Whitney : 07-03-2011 – 2e controle

3. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Zoals jullie weten heb ik zondag wat bloedverlies gehad.. niet veel en was onmiddellijk gedaan! Ik was gerustgesteld!

Gisterenavond ik weer naar toilet..en ja.. weer bloedverlies:(! Nu natuurlijk in volle paniek.. 2 keer in 1 week vond ik te veel! Dochter bij de oma gedaan en naar spoed gegaan. Daar konden ze jammer genoeg niks doen en hebben ze een afspraak voor me gemaakt deze morgen!

Rond 9 uur krijgen we dus onze tweede echo.. hopelijk is alles goed!:)
    Ps bloeden was deze morgen weer volledig gedaan!

4. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0

Pfff...heftig zeg... jeej.. nou succes straks!!! En ik hoop dat het allemaal nog goed zit!!

5. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Zie op de lijst dat er nogal wat op staan voor een echo vandaag:D.. allemaal heel veel succes!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hoi Meiden,

ik stop met meeschrijven en lezen.
    Ik vind dat het teveel over miskramen en angsten over miskramen gaat. Je zou het forum haast bang voor miskraam ofzo moeten noemen, ik wil het liever ook hebben over de andere kant van zwanger zijn, de dromen die je hebt, de dingen die je wilt kopen hoe je het wilt inrichten dat je idd kwaaltjes hebt die de ene dag meer of minder zijn etc. Als ik al die berichten terug lees, lees ik bijna alleen maar angst over miskramen. En prima, ieder voor zich, maar ik heb geen behoefte om daarover te lezen en daar aan mee te doen.
    Ik wens jullie allen heel veel succes en hopelijk kunnen jullie snel genieten van jullie zwangerschap!
    En dat er in September maar mooie, gezonde beebjes geboren mogen worden!

groetjes

7. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    rinke dat is ok hoor!!Voor iedereen een mooie zwangerschap en een mooi gezond beebje in september gewenst!!!
    Geniet van jullie zwangerschap meiden!

8. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @sumshine
    Jammer dat je gaat maar als je goed leest zie je ook dat er op het moment een aantal met mk bezig zijn en dat is toch logisch als dat verteld word hier.
    Hetzelfde als het bloedverlies dat je dan de angst heb voor een mk.
    Niemand is hier geloof ik over de 10 weken dus die kans zit er gewoon nog steeds in.
    Ik snap ook niet waarom je dan op een forum zit als je dat soort dingen niet wilt lezen, het is niet allemaal rozegeur en maneschijn, maar mk's horen er jammer genoeg ook bij.
    Ik heb die angst ook niet maar schuif het niet af alsof het iets onnozels en onbelangrijk is.
    Sommige hebben al een aantal mk's gehad en dan is zeker die angst groter.
    En de kwaaltijes zijn elke dag flink aan de orde hoor.
    Nee ik ben totaal nog niet bezig met wat ik allemaal moet gaan kopen, maar daarom zeg ik al we zijn net zwanger, dat komt nog wel met de tijd.
    Ik moet verdorrie eerst nog een heel huis gaan verbouwen wil ik aan de babykamer gaan beginnen.
    Sorrie maar ik vind dit gewoon te kort door de bocht, is mijn mening net zoals dat jouw mening is geweest om hier weg te gaan.

Hier heeft mn jongste sinds vanacht grote rode vlekken op zn rug en sinds een half uur ook op zn borst, dokter al gebeld en kan een virus zijn dus in de gaten houden. Als het wel besmettelijk is voor mij ben ik toch al te laat en daarbij kan ik mn kind toch niet weg doen he.
    Hij is lekker aan het snotteren, hoesten, beetje verhoging en buikpijn dus gisteren al thuis gebleven en vandaag weer. Heb eigenlijk cursus van de tso maar dat gaat nu niet. Wel moeten we straks naar de tso en als hij zich goed/beter voelt mag hij vanmiddag naar school, want hij is heel boos dat hij nu niet mag. Maar ik wil die vlekken ff in de gaten houden.

Heb gisteravond weer beetje ongi krampen gehad, en mn (.)(.) doen ook een heel stuk minder pijn.
    Nog 5 dagen geduld hebben pfffft.

Veel plezier voor degene die vandaag mogen voor de echo.

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik duim voor je dat alles goed gaat met de kleine :)

Ook voor de andere meiden die vandaag een echo krijgen duim ik :)

10. marlies85

marlies85 Niet meer actief

@ Sumshine: dus als ik jou goed begrijp moeten de meiden die slecht nieuws hebben gekregen bij een echo of die een dreigende miskraam hebben maar gewoon hun mond daarover houden omdat jij dat niet wil lezen?

Je kunt niet verwachten dat er altijd en alleen maar over rozengeur en manenschijn wordt gesproken in het begin van een zwangerschap, tenslotte eindigt 1 op de 10 in een miskraam.

Dat is hoe ik het zie...bedoel het niet aanvallend :)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Beentje
    yep, ook die zijn al aant ontwikkelen:)!!

Echo's
    vandaag veel zeg!! Veel plezier!!

Lisa
    klinkt toch hoopvol vind ik;) gelukkig was t weinig en kort:) snap wel dat je schrok hoor! Ik duim!!

Sunshine
    wbt dat t veel over bloed en miskramen gaat ben ik dan weer wel met je eens. Maar dat is wat nu eenmaal speelt blijkbaar en dat willen diegene kwijt. Logisch lijkt mij! Er wordt idd te weinig gepraat over andere dingen SOMS of overheen gelezen en weinig op gereageerd. Dat viel mij ook op... Maar je kan niet zeggen dat iedereen die zich zorgen maakt z'n mond maar moet houden en moet doen alsof alles koek en ei is... Vergeet niet dat we hier allemaal voor de 12 weken zijn!!!! Over n tijdje wordt die angst voor vrijwel iedereen minder....het hoort erbij...

12. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Hey

hier zijn we weer! Nog steeds met darmen die volleeeeedig plat liggen, vraagje : roosvicee laxo waar kun je dat krijgen, ik weet niet of ze dat in België verkopen maar ik woon vlakbij de Nederlandse grens dus als iemand een adresje weet, dan ga ik snel dat spul halen en hopen dat het helpt :)
    Voor de rest voel ik me nog steeds beroerd, maar ach,het einde is in zicht haha nog 4 weken en dan voel ik me hopelijk wat beter!

JVD1 wat erg zeg, maar volgens mijn huisarts is het niet abnormaal dat ze nog geen hartje zagen kloppen, zou ook pas op acht weken kunnen zijn, ik hoop toch stiekem op een goede afloop en moest het niet zo zijn wens ik je veel sterkte!

Lieve groetjes aan iedereen!

13. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Roosvisee laxo kan je volgens mij gewoon bij het kruidvat - trekpleister - etos en dat soort winkels kopen.
    Geloof dat de apotheek het ook verkoopt.
    En de supermarkten ook (geloof dat roosvise bij de babyvoeding staat)

14. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
  15. esisa

esisa Nieuw lid

3 feb 2011
    1
    0
    0
    twente
    Goedemorgen

Zou ik hier nog mee kunnen schrijven of zitten jullie al vol? Ik ben zwanger van mijn 4e kindje en als alles goed gaat denk ik rond 27 september ongeveer uitgerekend. Het is ons toetje want eigenlijk waren er nog niet over uit ..maar een groot gezin lijkt ons leuk...ik ga er dan ook extra van genieten met de wetenschap dat dit de laatste keer is...ik ben 33 en heb een meisje van 5,5 ,mijn zoontje wordt bijna 4 (maart) en mijn dochter is 6 maanden (ja inderdaad nu heel snel) maar vind het eigenlijk ook wel leuk voor haar...Ik moet nog even kijken hoe het hier verder werkt..heb een afspraak met vk op 24 feb pas...pff

16. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Welkom Esisa!... bij mij is het ook heel snel hoor;)... de oudste is 2 en de jongste net 1 geworden, en nu als alles goed blijft gaan een tweeling erbij...pfff zal heel druk worden.. maar goed, dat komt ook weer goed. 24 feb pas.. dat duurt inderdaad nog wel fff...

Sunshine, beetje rare reactie.. dat kan je toch verwachten op een forum waar iedereen nog maar net pril zwanger is, de andere verhalen komen straks wel hoor... we zijn hier om elkaar te steunen.
    Maar inderdaad als je daar niet tegen kan, dan kan je beter niet meelezen. Succes verder!

17. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Net gebeld voor maken vervolg afspraak.

Afgelopen zaterdag de 1e echo gehad en alles was goed, datum klopte, harte klopte. Helemaal geweldig. Krijg nu om de 2 weken een echo.

12 februari mag ik voor een 2e echo (ben dan 9w6d) en 22 februari mag ik voor de 2e controle en 3e echo (ben dan 11w2d).

Hier iemand die nog altijd niet aan de roosvice laxo moet, maar waarbij t juist stoppen moet. Loperamide gekregen van huisarts, is 3e week dat ik aan de "race" ben, ik voel me zo futloos. Zwangerschap zorgt ervoor dat ik koffie, vlees, eieren en soep niet kan verdragen. Alleen de geur al.

Leef nu op fruit, groente, veel drinken, thee, vla en yoghurt. Om toch iets binnen te krijgen, vitamines en een beetje brinta. Dit om op de been te blijven. Voel me zo belabberd.

Als de loperamide niet aanslaat moet ik maandag weer terugkomen.

Pfff...

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen!

Welkom nieuwe!

Echo dames.. veel plezier!

Lisa.. jeetje spannend meis! Hopelijk is alles goed!

Miskramen.. tja dat hoort erbij en het gebeurt nu eenmaal vaker dan we zelf door hebben. Ik ben van mening dat er dus ook gewoion over gesproken mag worden. (mijn mening :))

All.. vanmorgen een prachtige echo gehad. Ik blijf op 8 weken staan voor nu en met 3 weken een nieuwe termijn echo. Hartje klopte mooi en het is al 1,6 cm :)

Hierbij de echo..

19. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ukkie wat een mooi echo!!!:)

20. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid