Om 9 uur moesten we naar de gyneacoloog gaan (met veel zenuwen).. EN alles was super in orde! Ukje was goed gegroeid en het hartje klopte! Joehoe!
Lisa joepie!!!! Echo's wat n verschil in kwaliteit altijd!! Of veranderen ze echt zoveel in 3 dagen die ukjes?
Volgens mij verschillen echo's heel erg, ligt aan de aparatuur en ligging v/d baby. Ik heb een echo van bijna 10 weken en die is echt super duidelijk. Als ik soms andere echo's van rond die tijd zie zijn ze soms een stuk minder.
Esthertie ja dat hb k zelf ook! Een oude echo van 11 weken vd vk en eentje vh ziekenhuis! Bij de vk was t heel ielig en in het ziekenhuis al n echte baby
@Lottie Ja apart is dat he. Mogen geluk hebben dat we mooie echo's hebben. Heb jij de eerste nu alweer gehad?
Nog eventjes wachten dus, kan lang duren he Maar dan ben je 8 weken en waarschijnlijk wel meteen een mooie echo. Mijn vorige was bij 6,5 week en dan zie je echt nog heel weinig.
Esthertie ja haha elke dag duurt nu te lang! Die dinsdag zal helemaal erg zijn omdat t pas savonds is hoop idd op n mooie echo! Vorige zwangerschap kreeg ik de eerste met 7w1d, was net als die van Lisa.
mooie echo's, die van mij is nog wat onduidelijk, als ik een mooie heb post ik hem ook! zijn er al dames die zin hebben in bepaalde dingen? Ik heb in sommige dingen soms echt geen trek en in andere dingen weer erg veel trek!
@Lottie Succes met wachten en ik ben heel benieuwd.... @Kim Vertelde er net over in n ander forum. Ik probeer eigenlijk zo min mogelijk vlees te eten maar heb juist zo'n trek in broodjes filet american, hotdogs, chips, friet, broodje zalm/paling. Hierbij loopt t water mij echt in de mond, vooral 's avonds als ik in bed lig. Verder zijn er geen dingen die ik opeens niet meer lust. Jij dan??
Kim niet echt eigenlijk, had ik wel leuk gevonden. Misschien komt t nog. Vaak wel trek maar nergens zin in
Ik heb het heel veel met tomaten(saus) spaghetti, macaroni, pizza, tomatensoep ook goed.......... als er maar warme tomaat is!!! Ben vanaf gisteravond echt kots en kots misselijk........... aan de ene kant baal ik ervan en aan de andere kant sprong ik vanmorgen figuurlijk een gat in de lucht............. eindelijk heb ik ook een kwaaltje erbij hihihi ;-D Nog maar 5 daagjes aftellen voor mij naar de 2e echo, voel me rustiger als gisteren........... hoop dat ik dit gevoel kan houden! Mooie echo's dames, van de eerste echo heb ik geen foto's gekregen, misschien dinsdag als alles in orde is! Dan vraag ik er wel om hoor hihihi.
Ukkie, mooie echofoto.. fijn dat alles goed gaat met jullie kleine Wondertje Ik zal zo mijn echofoto plaatsen Lisa, goed nieuws.. een kloppend hartje, geniet er van meis.. mooie foto's Anders eten, ik heb er geen last van.. ik heb niet zo'n zin in eten als normaal normaal zit ik sávonds te chipsen en nu hoeft het van mij niet ik ben ook niet misselijk of zo.
Hier foto van de 7.1 weken echo: Linker kindje heeft een kloppend hartje, rechter kindje niet (ze schelen 3 dagen ongeveer)
Knuf! Hoop dat het hartje volgende week klopt! Morgen heb ik een spoedecho, vandaag standaard bloedonderzoeken gedaan. Eergister was er hier een oefening met het luchtalarm, alleen ik wist niet dat het een oefening was.. Heb hier 2 jaar eerder een oorlog meegemaakt, dus ik was heel erg geschrokken. Ik kreeg daarna pijnscheuten dus ben gister maar voor de zekerheid naar de gyn gegaan. Dus morgen een echo en dan kunnen we hopelijk gerust het weekend in! Het is nu wel minder trouwens. Zit nu steeds te w88 op de uitslag van de Beta-hcg, zit steeds te kijken online, maar juist die komt niet terug. Wil zo graag weten hoe hoog het nu is, dat zal me ook gerust stellen.
Adora wauw!! De rechter lijkt op de foto n stuk kleiner. Hoe reageerde je toen je er twee zag eignlijk? Hopelijk klopt t hardje volgende keer wel