September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dnze
    goed nieuws! Gefeliciteerd! Fotoooooo:)

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja zal m even moeten vast moeten leggen met mn telefoon dus hoop dat het duidelijk genoeg gaat zijn. Hij komt eraaaan :D

3. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Wat goed!!

4. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Zo dokter geweest en opluchting.
    Telefonisch dachten ze 5de ziekte, dus hij was blij dat hij Gino gezien had want dat is het duidelijk dus niet.
    Gino heeft een allergische reactie en zit daardoor helemaal onder de "galbulten" wat dus hetzelfde eruit ziet als dat je in de brandnetels heb gezeten. Het was echt zielig want zn hele gezicht zat onder en ook op zn oogleden dus 1 oog was al half dicht. Medicijn gekregen en para mag hij ook en dan moet het over gaan. Het is totaal niet besmettelijk. Dus echt een opluchting. Nu mag ik lekker voor een niet besmettelijk ziek ventje gaan zorgen. ach als het wel besmettelijk was dan had ik dat toch ook gedaan hoor:)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Becky
    oei arm ventje. Nu nog erachter zien te komen waar hij allergisch voor is!! Een allergische reactie wordt namelijk meestal per x heftiger .. Krijgt hij n allergietest?

6. Partyrocker

7. Partyrocker

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mooi hè zo zoveel verschil in een week!! Geweldig toch!?:D

9. Partyrocker

Jaaa zeker, blijf maar denken: "poef!" daar ben je dan :D haha..

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Dnze: mooi echo, hoor! Zo mooi om dat hartje te zien!

Morgen ochtend mag ik ook weer een echo laten maken en ik zou dan een week of 7 moeten zijn. Ondertussen ben ik al 4 dagen zo ontzettend ziek. Het lijkt op buikgriep, maar ik heb totaal geen buikkramp. Zo raar. Niets blijft normaal in mijn maag zitten. Ik vind het echt zorgelijk, want volgens mij neem ik maar heel weinig voeding op. Dat kan niet goed zijn voor het kleintje. Ondertussen voel ik me hondsberoerd en zo ongelooflijk moe. De moeheid zal wel een combinatie van de zwangerschap en de griep zijn. Het is echt killing.

Duimen jullie een beetje voor me voor morgen, en dat ik snel weer beter kan worden? Ik kan momenteel alle steun gebruiken die er is. :(

11. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Hey dames,

Ik vandaag ook mijn 2de echo gehad. Het ging zich in ieder geval erom of het hartje sneller deed kloppen, en dat deed het :D
    Het zag er allemaal perfect uit. Zit nu op 7 weken en 4 dagen en dat klopt ook wel, want nar mijn mening had ik ook een late eisprong, dus moet mijn banner even gaan veranderen. Ben nu op 18 september uitgerekend.
    We zijn super blij. :):):)

Ik zou proberen morgen allebei de foto's te plaatsen.

Dikke knuf

12. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

#2512 Gerlinda, 3 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2011
    Fijn om te horen, geniet van je kleine Wondertje :)
    Leuke echofoto's :D

13. Gerlinda

Becky, zielig voor je zoontje... verzorg hem maar goed (hij is vast graag bij mama).. gelukkig is het geen 5e ziekte!

14. Gerlinda

Niet leuk dat je je zo slecht voelt, ik duim dat je je snel weer beter gaat voelen en je morgen een super mooie echo hebt ;)

15. Gerlinda

Whitney, ik ben benieuwd naar de foto van de kleine :D
    Wat goed dat het hartje, lekker snel klopte... nu genieten meis ;)

16. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Hoi dames

Pff, ik ben al een week of twee ziek, buiten de kwaaltjes lijkt het een griep die niet wil doorbreken, in de dag gaat het maar 's avonds krijg ik telkens verhoging (rond 38°) en voel ik me doodziek, ik eet genoeg fruit en aan slaap mankeerd het ook niet, pfff ik wou dat ik me gewoon terug FIT voelde!

MAAR er zijn wel VOORDELEN: ik heb ondertussen alle kwaaltjes die er kunnen zijn, duuuuus ik moet me niet bang maken dat ik nog kwaaltjes ga krijgen want ik heb ze al allemaal :) (misselijk, moe, puisten, vet haar, roos in mijn haar, geen trek in eten, obstipatie, pijnlijke borsten)

eeeen ik kan zeggen dat ik me ERG BEWUST zwanger voel !!

Groetjes, de eeuwige optimist ;)

p.s.: Adora wanneer kan je terug voor volgende echo? toch niet pas in Maart, je zult wel verschrikkelijk nieuwsgierig zijn of je tweede beebje het ook haalt? Ik duim alvast mee!

17. Gerlinda

Volgende week woensdag krijg ik een echo tussendoor (naar de gyn pas over 2/3 weken ongeveer)... mijn gyn zei dat hij er niet in geloofd dat het 2e kindjes hartje nog gaat kloppen, hij zei: het had al moeten kloppen... de beebs schelen maar 3 dagen ongeveer, in week 6 klopte nog geen hartje... ikzelf houd er wel rekening mee dat het hartje vandaag of morgen nog kan gaan kloppen (het klopt tussen week 6 en 7, maar de beeb was nog niet in week 7) ;)
    Volgens de gyn zou het ook beter zijn als de beeb niet meer gaat leven, omdat de zwangerschap dan moeilijk zal zijn.. want er zat geen tussenschot tussen de kleintjes (waarschijnlijk krijgen ze dan 1 placenta.. en daardoor nu ook de hele grote dooierzak)..
    Ik ben heel benieuwd woensdag dus ;)

18. Gerlinda

Kim, jij hebt wel veel kwaaltjes.. maar je bent er lekker positief over ;) goed zo, zou ik ook zijn, haha :D:D
    Heb je die pas gekregen dan?
    Wel hoog je temp s'avonds.. heb je overdag misschien ook rond 37,5 gr? Als je zwanger bent blijft je temp iets hoger (s'morgens) en door de dag stijgt hij nogmaals en halve graad ongeveer ;)

19. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Goedemorgen dames,

Hier weer vreselijk slecht geslapen vanacht, was weer heel druk aan het dromen.........

Veel wakker geweest en toen ik naar de wc ging weer beetje roze aan het papier en 1 druppel helder rood bloed.
    Weer de schrik in me lijf meteen natuurlijk en er wederom wakker van gelegen, uurtje later niets meer te bekennen dus weer wat geruster.

Door het slechte slapen en de onrust natuurlijk helemaal niet uitgerust en nu vreselijk moe en knallende koppijn.

Nog even een ander vraagje, weet dat je met kaas op moet letten of het van gepasturiseerde melk is en als het au lait cru is je het beter kan vermijden.

Maar nu had ik gister echt vreselijk trek in toastjes met rambol........ staat er GERECONSTRUEERDE melk op, kan via google echt niets vinden waar een antwoord gegeven wordt.

is dit veilig of ??

20. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN

Ik begrijp niet waarom die gyneacologen altijd zo stressy doen, ik had een echo op 5 weken en 5 dagen en er was enkel een vruchtzakje te zien en ze begon over een miskraam en bla bla, dus ik een week in de stress en een week later was er het hartje zichtbaar en hoorbaar, dus op een dag kan veel gebeuren denk ik! Gewoon positief blijven denken! Ik ben dus ook benieuwd :) groetjes

Deel Deze Pagina