pfffff ben echt zoooo misselijk en moe, probeer vast te houden aan de roze wolk... Veel plezier bij de echo!
Wow wat mooi jou buik Happy Ik heb overgewicht dus al een dikke buik :-S Dus bij mij zullen het niet zien dat ik zwanger ben ghehe.
Good morning, Ben paar dagen afwezig geweest, heb ook niet alles terug gelezen. Ben moe, niet lekker en krijg 's avonds geen hap door mijn keel. Ik zal al wel een hele mooie buik voorbij komen!!! Dit is mijn rijtje. Bekijk bijlage 127847
Ik heb het bonnetje nog en het zit nog in plastic, want heb de dozen nog niet geopend. Zouden ze dat terugnemen in de apotheker? Ik ken de apothekers in Nederland niet, ik kan zeggen dat men moeder het al gekocht had als verrassing
@ kim, gewoon proberen joh, nee heb je toch al en ja kan je krijgen. Alles bij de apotheek is altijd een heel stuk duurder hahahaa. @happy jeetje wat een buik al zeg, wauw. is niet meer te verstoppen hahahaha. Ik ben zelf ook wat dikker dus en heb cup F dus met wijde shirts kan ik nog heel wat verbloemen. Hier doet mn hele lichaam ff pijn, mn jongste stuikelde vanmorgen met naar school lopen over zijn benen en viel dus voor mijn voeten waardoor ik dus over hem ben gevallen. We lagen allebei midden over de straat. Mn handen doen pijn en mn knie is kapot en beurs, maar ik ben dus op mn knie gevallen en automatisch op mn zij. Maar toch heb ik rare bewegingen gemaakt hahahahaha. Morgenochtend eindelijk mn echo dus ben zoooo benieuwd en zenuwachtig, of alles goed is. Veel plezier voor degene die vandaag mogen.
Ha meiden, Bedankt voor jullie reacties. @ Adore, toevallig dat jij ook 2 kindjes nu hebt in je buik. Je verhaal is ongeveer hetzelfde als van mij. Ik heb 15/2 weer een echo en wacht het gewoon af, ik voel me prima. Als de 2de het red zijn we super blij, maar als 1 het red zijn we nog steeds superblij. Wanneer heb jij weer een echo? @ Happy, mooie buik al hoor. Ik heb ook een echo gehad of ik de ziekte van Crohn nu in me darm heb en dat was NIET zo, dus dat is echt geweldig!!!! Ik heb het me best vriendinnen het weekend verteld, gillen, tranen en rode gezichten, echt super lief. Oh ja, ik had de pech dat het echo apparaat geen foto's kon afdrukken dus helaas, hopelijk de volgende keer meer geluk. Iedereen die deze week een echo heeft, veel plezier en ik zal duimen voor jullie. Liefs
dames met een echo vandaag: veel plezier ik zag een mooie buik voorbij komen, eigenlijk twee, mooi al hoor! is ook weer een bevestiging op zich hier sinds vanmorgen weer wat meer misselijk maar niets onhoudbaars, gelukkig. becky: gelukkig "goed" gevallen dus? en je zoontje? ook beurs?
Hey dames. Zaterdag hebben we het aan mn schoonouders verteld omdat ze een vakantie met ons wilde boeken voor in sept. Ze dachten al dat ik niet mee wilde omdat ik zo raar reageerde haha. Dus we hebben t gewoon verteld. Ze zijn heel erg blij! Alleen durft mn schoonmoeder ons nog niet te feliciteren. Dit komt omdat een nicht van mijn man een mk heeft gehad net nadat ze haar gefeliciteerd had. Snap ik wel Morgen eindelijk de echo!!!!!! Wel pas laat, maar dat red ik nog wel Becky Wat grappig zeg 8 dames een echo op de 8e hihi. Dan willen we graag 8 prachtige echo's hihi. Ben je al een beetje beter? Misselijk Ja als ik wat eet gelijk smorgens dan komt het eruit. Dus eet pas erg laat wat. Verder in de auto snel misselijk en heb gewoon veel minder trek. 9mndbeurs Wil eigenlijk wel, maar lijkt me niet handig met een kindje erbij van 1. We konden toen al helemaal niet lopen en werden weggeduwd. Of gaan jullie wel gewoon met kids???????? Esthertie Nu begin je het echt wel een beetje te zien Dames met een echo Veel plezier, ik duim!
Zo denk ik er ook over, ik hoop dat het met de 2e ook goed gaat, maar met 1 gezond beebje zijn wij al super blij Pffff.. de 15e pas, dat duurt wel lang.. ben jij bij een gynaecoloog of verloskundige? Mijn gynaecoloog zei woensdag: heb jij nog wensen.. ik meteen, ja volgende week graag een echo, om naar het 2e kindje te kijken.. die krijg je zei hij Ik krijg nu woensdag de echo en over 2 weken terug bij de gynaecoloog heel spannend dus!! Heb jij nog andere kinderen? Ik heb nog 2 jongens, wordt dus best druk met een tweeling erbij, haha... maar toch heb ik ze liever alle 2
Ik ga straks eens proberen te wisselen, mijn aankoop was IETS te impusief. Ik heb ook al een aardig buikje, maar denk dat het mijn darmen zijn,ben net al 5 maanden zwanger ipv 2!
De 15de valt wel mee, er zit 1,5 week tussen. 2 weken daarna zal ik weer een afspraak hebben. Ik loop bij de verloskundige in het ziekenhuis. Hoop dat ik de volgende keer een echo mee krijg. Hoe voel jij je verder, je gaat het bij mij nu ook wel een beetje zien... Ben alleen veel moe en weinig eetlust s'avonds. Maar jij mag gelukkig woensdag dus al, ben heel benieuwd hoe het bij jou verloopt... Je heb al 2 mannetjes dus, ach ja hoe meer zielen hoe meer vreugd toch Het is ons eerste kindje of kindjes, hahaha dan blijft nog even afwachten. Liefs
hey meiden, hier iemand die vet op de roze wolk zit Vanmorgen een prachtige echo gehad!!! Wauw wat groeien onze kindjes toch ongelofelijk snel! Bizar gewoon zo'n verschil. Ik ben precies even ver als ik dacht ik hoef niet meer terug te komen bij de gyn! Morgen heb ik de eerste afspraak bij de vk.
@judibi, ja gelukkig goed gevallen hahaha, heb nu wel last van mn buik maar misschien ff spiertje verkeerd ofzo. Mn zoontje had nergens last van was alleen erg geschrokken dat hij gevallen was en toen vloog zn moeder er ook nog overheen hahaha. @lottie, ja grappig he van morgen, had het toevallig gezien maar op de lijst van nu zijn er een aantal afgegaan dus we zullen het niet van alle horen hoe het morgen gaat. Ik mag gelukkig al om half 9 smorgens (jongens lopen dus alleen naar school) maar jij moet nog de hele dag wachten jammer genoeg. @9maandenbeurs, mijn oudste gaat elk jaar mee (al een jaar of 4) maar die is al 10 jaar nu. (hij is spontaan ziek die dag hahaah) de jongste gaat gewoon naar school en mn man heeft een vrije dag dus die mag gezellig de hele dag op de kleine passen en smiddags naar zwemles brengen. (als je je aanmeld op negenmaandenbeurs.nl dan kan je met de uitgeprinte bon een dvd van woezel en pip gratis ophalen en hetzelfde geld voor vsm puur met je uitgeprintebon die je in je email krijg kan je gratis een flesje/tube voor bbbb creme ophalen is speciaal dezwangerschapslijn. Anders ff op de hyves van de negenmaandenbeurs kijken bij kortingsbonnen)
Ik kom ook weer even kijken. Wou even melden dat het sinds het weekend gestopt is met krampen en bloedverlies enzo. Ik krijg nu vrijdag een vervroegde echo en heb weer wat hoop aangezien ik me nog steeds zwanger voel enzo
Marlies, is een goed teken dat je je zwanger voelt... fijn dat je een vervroegde echo krijgt, ik duim keihard dat het kindje tot september bij je mag blijven Jolan, gefeliciteerd met de goede echo... genieten meis Je schrijft kindjes? heb ik er eentje gemist