Ik heb iets leuks gevonden voor zwangere dames die net als ik gek zijn op chocolade. (dit is de link naar het artikel) Chocolade tijdens zwangerschap gezond!
hahaha dat komt bij mij goed uit dan, Ben zoiezo al chocolade verslaafd En nu nog steeds haha. IS weer een tijdje geleden dat ik hier iets heb geschreven maar ze zijn hier begonnen aan de renovatie van ons huis haha. dus ben er nu niet zo vaak. Voor de rest gaat alles goed, alleen misselijk niet normaal haha..Maarja hoort er allemaal bij
Hahahah heb het chocolade artikel net gelezen. Er blijkt dat de babie's er ook vrolijker door worden/zijn. Ja gek he, die baby's zijn nog helemaal high van alle chocolade die ze in de buik binnen hebben gekregen whhahaha. Ik ben zelf ook gek op chocolade maar heb 2 weken geleden denk ik een overdosis genomen ervan. want ik werd niet vrolijk maar mega depri ervan. Zail ik dus ook niet snel nog een keer doen . Had alleen maar warme choco melk 2 koppen en warme brownies.
Ik drionk de laatste week heel veel Nescuiqe maar dat valt natuurlijk niet echt onder chocolade. Je moet wel de meest pure vorm nemen he, die is ook het minst slecht voor je. @becky Warme choco en brownies, kan me voorstellen dat je daar niet lekker van wordt haha.
Hallo Meiden Hier vanmorgen ook een prachtige echo gehad alles zat erop en eraan kloppend hartje en het was al vrolijk aan het balletten of voetballen we zullen wel zien haha ben nu dus 9 weken en 2 dagen voor 11 september uitgerekend had ie ze 3 weken geleden toch verstopt haha ik zal vannacht of morgen ochtend hier de echo showen maar moet nu weer gaan werken. Groetjes van iemand die helemaal happy is
Ten eerste @alle meiden met een mk. Heel veel sterkte en een dikke knuf. Ben een poosje afwezig geweest in dit topic en heb een hoop gemist Toch maar proberen beter bij te houden Morgen samen met nog 5 andere voor intake naar de vk. Jolan25 :08-02-2011 Intake vk Lottie : 08-02-2011 - Intake + echo Fleurtjes : 08-02-2011 - Intake vk 15.30 DeniseG1986 : 08-02-2011 Intake vk RoSa2009 : 08-02-2011 2e echo gynaecoloog, 15.40 uur Becky : 08-02-2011 Intake vk + 1e echo Heb nog steeds weinig klachten en dat maakt me erg onzeker. Hopelijk kan de vk dit morgen een beetje wegnemen.
Ik mag gelukkig ook morgen naar de vk, hoor ik geijk wanneer ik mijn volgende echo krijg, ik hoop deze week (anders stel ik mik gewoon even aan ) Ook ik heb weing last van kwaaltjes, alleen last van mijn borsten eigenlijk
Jolan joepie!!! Foto!!! Ben benieuwd!!! Dammir gaaf!! Jeeej! Morgen echooo!!!! Hopelijk kom ik de dag door
@ happy, thanks voor je reactie en mooie buik!!! Op mn gevoel af gaan dus en hopen dat het na 12 weken wat stabieler wordt! @ Rosa Fijn dat het nu goed met je gaat. Naar van die MK met 5w.. Maar dus goed op mn intuitie af gaan dus, zeg jij ook al.. Nou, ik moet zeggen, ondanks de forse verhoging met 50 microgram, voel ik me eigenlijk wel goed. Dus het zal wel in orde zijn nu. En idd veel prikken. Weet jij iets van antistoffen die je aanmaakt en die dan zo via de placenta bij je vruchtje kunnen komen, als je schildklier niet goed werkt?? Hopelijk kan de gyn me daar donderdag wat meer over vertellen. Leuk om al die vrolijke dames hier te zien met mooie echo's en buikjes!!
Ik heb van mijn gyneacoloog heel veel folders en dergelijke gekregen over zwangerschap en schildklierafwijkingen, volgens mij blijf je als je een schildklierafwijking hebt ook onder toezicht van de Gyneacoloog staan en hoef je niiet naar een verloskundige geloof ik? Maar dat weet ik niet zeker. Je kan ook even kijken op de site van de schildkliers stichting of op deze link Schildklier en zwangerschap en op deze site staat ook wat informatie Hypothyreoïdie en zwangerschap Als jouw guneacoloog nou de folders niet heeft kan ik ze wel inscannen en naar je toemailen. Moet je alleen effe een pb'tje sturen met je emailadres maar denk wel dat ze ze een donderdag hebben. Nog een paar uurtjes dan mag ik voor de 2e echo, hoop dat alles nog steeds goed is dat beeb lekker gegroeid is en uiteraard het hartje ook nog steeds klopt al heb ik er wel een goed gevoel over!
Allemaal een dikke proficiat met de mooie echo's !! ik voel me sinds gisteren EINDELIJK een beetje beter, hopelijk zet deze trent door! Gisterenavond gezellig met twee (eveneens zwangere) vriendinnen gaan eten, 4 uur babytalk, en we waren nog niet uitgepraat, maar de vermoeidheid sloeg genadeloos toe De sterilisator en starterspakket van Avent hebben ze terug genomen in de apotheker Lieve groetjes !!
goeiemorgen dames, tis alweer even een tijdje geleden dat ik hier geschreven heb, ben ondertussen lekker op wintersport geweest. Hier is de misselijkheid ook neergedaald... begon precies op zes weken. Morgen intake bij de VK, zal wel niet zoveel voorstellen omdat ze geen echo maken, maar vind het toch best spannend
Hoe laat heb je de echo? Ik ben benieuwd naar je kleine Wondertje(s) @Iedereen die vandaag de echo heeft wens ik een mooie echo met beebje(s) incl kloppend hartje
ik mag pas om 15:40 '-( moet nog heee lang wachten voor mijn gevoel. Hier is de moeiheid redelijk beheersbaar momenteel, slaap s nachts nu ook wat beter misschien dat ik het daarom overdag ook wat beter trek. Met vlagen misselijk, gisteren had ML zuurkool gemaakt dacht lekker gezond voor me te koken maar wat een gore zure lucht zeg En ik merk dat ik ook emotioneler word, gisteren bij menig programma traantje weggepinkt hahahahaha doet ik anders nooit Dames die ook vandaag mogen voor de echo HEEEEEEL VEEEEEL Plezier!!!
meiden met echo, heeeeeeel veel plezier en succes!!!! Ik bedacht me gisteravond ineens dat ik helemaal niet moe was. Normaal lig ik om 21 uur toch wel op 1 oor, maar gister was ik nog vol energie. Ik heb het idee dat ik toch een stuk minder moe ben dan bij de eerste zwangerschap. hier mijn echo
Wiehoeee vandaag echo!! Dames die ook n echo hebben succes!! Adora jij bent leuk wondertje(s) haha. M'n man krijgt gelijk n rolberoerte als t er twee zijn. Heeft jouw gevoel t vaker goed? Ik mag pas om 18:30...wordt n lange dag dit. Rosa ik moet nog drie uur langer wachten jolan mooie echo