September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Becky
    andersom lijkt me sterk:p ben je niet gepland zwanger dan? Wat voor problemen dan? Ik denk dat mijn gevoel ook regelmatige op z'n kop zal staan, zie ook nog wel aardig wat olifanten op de weg;)

2. dammir

dammir Actief lid

8 jan 2011
    100
    0
    0
    hier mijn echo van gisteren.
    vandaag intake gehad ik word waarschijnlijk bij 38 weken al ingeleid dus dan word ik een augustus mama maar ja we zullen wel zien wat het allemaal word nog veel te vroeg om over de bevalling na te denken vind ik hihi

3. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Ben poosje niet geweest maar heb paar bladzijden teruggelezen...
    Mooie echo's hoor! Fijn dat het bij de meesten goed is.
    Ik heb mijn eerste echo 3 maart a.s. Dan ben ik als het goed is 10 weken. Hoop echt dat alles okay is.

Zit nog ff met dilemma. Wij gaan laatste week van februari op wintersport, dan ben ik 9 weken zwanger. Ik ben niet zo'n zekere en goede skier dus ik weet niet of ik zal gaan skieen... Wat zouden jullie doen??

4. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    mooie echo... waarom wordt je met week 38 ingeleid?

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    becky, wat vervelend dat je je zo rot voelt.
    Hoe komt dat meid?

tess, ik ga ook eind febr op wintersport en ben dan 11/12 weken. Ik ga het straks aan de vk vragen. Ik ben wel een ervaren skiër, maar je hebt de knulligheid van een ander niet in de hand he......
    Ik heb ookw el eens gehoord dat je niet op een bepaalde hoogte mag komen als je zwanger bent. Ik ga het straks vragen.

damir, wauw mooie echo hoor!!!!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Wauw, ik heb het een tijdje rustig gehad rondom taarten maken, maar ik krijg ineens weer allemaal aanvragen. Een bruidstaart en 100 cupcakes, nog een bestelling met 80 cupcakes, een aantal workshops. Ik ga het weer druk krijgen.......

7. dammir

dammir Actief lid

8 jan 2011
    100
    0
    0
    ik word ingeleid omdat mijn vorige 2 bevallingen niet goed zijn verlopen ik ben zelf maar 1 meter 58 en mijn kinderen wogen bij de geboorte allebei 4 kg en kwamen een week te vroeg en vandaar dat ze vast zaten en (met de schouders vast) dat ze het deze keer niet aandurven om me tot het einde door te laten lopen. ik zal ook zeker aan het einde meer onder controlle staan om het gewicht bij te houden.

groetjes;)

8. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hey, maak je ook taarten wat leuk! Heb je een linkje? Ik ben begonnen na mijn miskraam om mijn gedachten op iets positiefs te zetten en ondertussen verslaafd!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik heb een eigen hyves en een site, maar weet niet of ik die hier neer mag zetten eigenlijk...... zou dat mogen?

10. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    of een pb :p

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    het is ook idd heeeeeeel erg verslavend

12. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ziet er heeeeel lekker uit! mooie taarten!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Je mag hier idd geen Linkjes plaatsen en reclame maken;)

dammir
    mooie echo zeg!!

14. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @lottie, ik weet nooit hoe je bloeddruk nu moet hahaha, vandaar 80 over 60 of 60 over 80, maar het is dus 80 over 60 whahahaha.
    Nee totaal niet gepland, had net mn "vrijheid" weer terug, dus wilde gaan werken omdat we financieel heel slecht zitten (budgethulp), wonen in flat dus klein behuisd.
    Nog ff en dan mag je ook lottie hahahaha

@starlady, ja we staan beide op 11 september wat leuk zeg, maar ik denk toch dat ik uiteindelijk een aug mama ga worden.
    Is de kans niet groter op een vroegere geboorte als je 1ste 2 kids ook vroeger zijn geboren??
    Mn oudste is met 39 weken geboren en de jongste met 37.6 weken.

@ de bevalling pfffft nee daar wil ik totaal nog niet aan denken, alleen al de stress die het gaat zorgen om eventueel oppas voor mn andere 2 te zoeken zou ik eigenlijk kiezen voor een thuisbevalling.
    Ik zou mn ma wel kunnen vragen maar daar kan ik niet van op aan aangezien ze van 27 aug t/m 7 sept op vakantie gaat met mn oma op een boot door duitsland. dus dat gaat moeilijk worden hahahaha.
    ( mn jongste is ook bijna op de parkeerplaats van het zh geboren dus dat was al flink paniek en toen zei de verloskundige al dat ze dat al wel gedacht had bij mij dus hellep wil eigenlijk nog niet weten hoe het straks gaat hahahah)

@jolan kan je mij die linken ook in een pbje doen??

Zou iemand mij ook ff kunnen uitleggen hoe ik me abonneer op dit topic?? het is elke keer zoeken waar ik gebleven ben maar het abonneren kan ik nergens vinden.

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    als je een reactie plaatst even naar beneden scrollen en dan staat daar dat je je kan aboneren op het onderwerp..

verder hier heerlijk paardje gereden wat was het super heerlijk weer!! straks lekker aan de pannekoeken :) (tijd niet gehad)

mooie echo trouwens!

bloeddruk: 80/60 is dat niet wat lage bovendruk?? ik had zelf bij de vk 120/60.. zij zei bij mij heel goed dat willen we vaker zien!
    en wat ik bij mijn opleiding heb geleerd is 120/80 een normale bloeddruk..
    edit:
    Rond de 120/80 mm Hg: optimale bloeddruk (voor volwassenen)
    Minder dan 140/90 mm Hg: normale bloeddruk
    Meer dan 160/95 mm Hg: hypertensie/ hoge bloeddruk
    Minder dan 90/60: lage bloeddruk / hypotensie

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Becky
    oei lastig... Ik snap je helemaal! Het komt vast goed!! Je zal steeds meer gaan wennen aan de nieuwe situatie:). Knuf!!

Rinke
    80/60 is laag maar mag best;) ik had bijna de hele zwangerschap 80/55!! Voelde me wel vaak flauw dus at lekker veel drop;). Nee hoor viel best mee vd drop;)

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ahhh.. oke!!

18. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Dammir, whaaw dat is een mooie duidelijke echo ;) lekker hier mee blijven kletsen meis, de augustusmama's zijn al veel verder zwanger :D
    Hier ook misschien een augustus beebje(s), maar ik blijf lekker hier.. de bevalling zal een keizersnede worden, omdat de oudste vast heeft gezeten met zijn schouder ;)

19. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Lottie, waar ben je? ik ben benieuwd naar jullie Wondertje :D

20. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Wij hadden echt een SUPERMOOIE echo 16,8 mm en 2 dagen achter op schema in plaats van 1,5 week zoals vorige keer.

Meteen intake gedaan en echt HELEMAAL HAPPY HAPPY HAPPY

Op deze eho foto staat 8 weken en 14,7 maar toen had ze de meting nog niet goed maar deze was wel het mooist op de scan hihihi heb 12 foto's meegekregen. De goede meting was 16,8 mm

Deel Deze Pagina