September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaa... jippie, daar ben je :D:D:D
    Super dat je zo snel weer zwanger bent meid.. krijg je nu een eerdere echo?

Hoe voel je je trouwens?

2. Gerlinda

Ik had het niet gezegd, de vorige keer... we wilden wachten tot na de 1e echo :( ze voelde dat er iets was..
    Toen had ik haar maar gezegd dat ik met een miskraam bezig was (8 weken) ze was zo lief en bezorgd, ze kwam een week lang eten brengen en was er altijd voor ons...
    Ikzelf wilde haar toen verrassen met goed nieuws, maar moest haar over de miskraam vertellen, ik vond het zo erg om dat te doen toen :(
    Daardoor hebben we alleen maar haar (nu al zo snel) het goede nieuws verteld :):)
    Anderen horen het na de echo ;)

3. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Welkom nieuwe zwangere meiden! Kom er gezellig bij en gefeliciteerd!

4. Gerlinda

Alle nieuwe september-mama's GEFELICITEERD ;) leuk dat jullie mee komen kletsen :D:D:D

5. Gerlinda

Zijn er ook meiden die net als ik niet misselijk zijn of geen gevoelige borsten hebben?
    Ik hoor dat vele van jullie misselijk zijn... ik heb gehoord dat beetjes vanillevla zou helpen ;)

Ook bij de andere zwangerschappen ben ik niet misselijk geweest, maar het zou nog kunnen komen :D

6. Gerlinda

Klets jij nog bij dat andere topic van de sept-mama's? ik heb me van de lijst af gehaald, vind het hier gezellig :D:D:D en 2 is bijna niet bij te houden ;)

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Adora: Wat lief van je moeder toen! maar wat ontzettend naar om haar dat te moeten vertellen ipv het blijde nieuws na een goede echo.. snap dat je het nu gelijk verteld hebt. Is ze nu ook extra bezorgd nadat de vorige x een mk was?

Mijn moeder had net ook al door dat er wat is.. ze vroeg tot 2x of er niet is was.. :D schoonmoeder begon gister ook alweer over kleinkinderen (die kan al helemaal niet wachten tot de eerste op de stoep staat;))

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @adora, geen idee, heb de VK nog niet gebeld, ga ik einde van de week ff doen denk ik.
    Heb verder nog niet veel kwaaltjes, alleen wat steken onder in mijn buik en wat gevoelige borsten.

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    pff..ik ga maar even van ZP af denk ik.. Moet hoognodig studeren :) do tentamen :$ en het schiet niet echt op zo... Ben aan het afstuderen dus hoef niet zo lang meer.. Als alles goed gaat, komt de kleine 2,5 maand nadat ik klaar ben :)

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja hoor, hier nog 1 die geen klachten heeft, vervelend he?
    Had je bij je vorige zwangerschap wel gevoelige borsten?

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    leerze isis ;)

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat verstaan jullie onder gevoelige borsten?

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik werd bij zoontje pas echt misselijk vanaf 6 weken. Nu heb ik heeeeel af en toe vlaagjes, maar kun je bijna niet noemen;).

Gevoelige borsten had ik juist niet, wel gevoelige tepels. Nu heeel af en toe steekjes of tintelingen (denk nog door de bv), maar verder niet.
    Is ook nog wel vroeg.

Vanillevla ga ik waarschijnlijk juist van kotsen hihi, dat lust ik niet. Kan vanille yoghurt ook?? Nu nog niet nodig hoor;)

MVM
    Wie van jullie gaan meedoen aan mvm? Ik dekn het wel weer, maar ligt eraan of ik t niet weer een heel eind weg moet brengen dan...

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Bedoel je 9 en 20 weken?! Yep dat doen ze hiero in het zuiden ook!
    Ik vind het best spannend, net nog weer een mooie test....is verslavend!
    Nu heb ik 4 mooie testen van opvolgende dagen, denk dat ik nu elke week 1x test ofzo

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    alleen mijn tepels zijn gevoelig, bij aanraking.. heb ik normaal nooit.

MVM, ik weet het ook nog niet...

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    ik heb aangegeven dat ze mij erover mogen bellen, als het niet te ingewikkeld is zou ik graag iemand willen helpen. Ik voel me heel bevoorrecht dat het hier tot nu toe zo vlekkeloos verloopt *loopt naar hout en klopt het af*

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @blike Dat heb ik ook! De kat wou net op mij liggen....auwie!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gevoelige borsten, ik heb dus als ik geen bh aan heb, dat mn tepels wat gevoelig zijn... Maar mn borsten doen geen pijn ofzo.

florabella, waarom zou je elke week een test doen? Straks is hij een keer lichter en dan raak je in de stress.....

mvm, ik denk wel dat ik mee ga doen.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Flora
    Ojaaa...shit...dat is natuurlijk alleen rond de 9 en 20 weken!! Zat aan 12 weken te denken...hmmm jammer hihi...dan doe ik er zelf nog een rond de 12 denk ik, dat vond ik toen heel fijn!!

Als je in een grotere stad/dorp woont dan komen ze het vaak ophalen, maar je mag t ook ergens heen brengen. Ik kon het toen alleen wegbrengen en moest een stuk rijden. Met een kleine erbij heb ik geen zin om dat elke keer te doen eigenlijk...Ik heb ook aangegeven dat ze me mogen bellen. Verder is het echt geen moeite:D. Alleen die flessen stinken hahaha. Maar denk dat het mij ook wel herinnert aan de zwangerschap van zoontje:D:D

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @jolan. Hmmm dar heb je ook een punt, k ben een beetje een schijtert en merk dat een test mij zekerheid geeft. Maar ik ga over je punt nadenken. Test jij helemaal niet meer?!

Deel Deze Pagina