Ik heb volgende week zaterdag mijn 2 de echo. Word al zenuwachtig als ik er aan denk.. Wel irri dat je de tijd niet weet.. Een bevaling, daar is geen pijl op te trekken natuurlijk. Nou maar hopen dat je vroeg in de middag mag!!! Heel veel plezier!!!!!
Goeiemorgen! Das schrikken Blike, hopelijk is het weer gestopt! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten voor de echo Starlady!
Bevalling = keizersnee, dus die tijd weet hij wel. MOet dan alleen nog wat afronden daaro en dan komt ie naar de praktijk. Heb gezegd dat dat goed was anders had ik moeten wachten tot volgende week vrijdag. Dus tja...
Hee ladies, vanmorgen geen bruinverlies meer gehad valt gelukkig dus weer allemaal mee @starlady, succes bij de echo!!
Hey meiden! ik kom hier ook meeschrijven als jullie t goed vinden... Schrijf ook op t andere september mama forum maar daar is t super rustig de laatste tijd... Even in 't kort, ik ben nu bijna 11 weken zwanger, uitgerekend op 5 september en heb woensdag mn 2e echo. Heel veel zin in! Met de angelsound kan ik het hartje al horen dus dat stelt me iedere keer weer gerust haha. Nog meer meiden die het al kunnen horen?? Groetjes Pindaatje
Hebben jullie er trouwens al overnagedacht of jullie thuis of in het ziekenhuis willen bevallen? Ik wil, als alles goed gaat het liefst gewoon thuis bevallen.
Welkom meid, leuk dat je hier komt meekletsen Ik heb het gisteren geprobeerd met de angelsound, maar helaas nog niets gehoord (is ook nog vroeg, op het apparaatje staat vanaf 10 weken, haha) ik hoor overal mijn eigen hartslag Ik weet ook niet precies waar te zoeken, ik dacht heel laag nog ach ik moet gewoon geduld hebben Je kunt Rinke je gegevens doorsturen via pb voor de lijst en de afsprakenlijst, ze houdt ze bij
Starlady, een keizersnede bevalling duurt niet lang.. hij zal vast snel na de bevalling bellen Succes met de echo, leuk om weer naar je Wondertje te mogen kijken
Hier wordt het weer een keizersnede De eerste keer ben ik gewoon bevallen (wilde ook thuis, maar door gebroken vliezen en groen vruchtwater kwam ik in het ziekenhuis terecht) toen kwam zoontje vast te zitten, daardoor vorige keer een keizersnede en nu ook weer...
Ja. Ik wil absoluut niet thuis bevallen. Het ziekenhuis heeft mijn voorkeur en anders een kraamhotel. Wedervraag (samenhangende vraag), hebben jullie al nagedacht over eventuele pijnbestrijding? Een ruggeprik zie ik echt niet zitten maar lees hier en daar over een pompje wat super snel werkt. Dat lijkt me wel wat.
Hey meiden! @ Bevallen hier in het ZH wilde vorige keer thuis maar moest (omdat meneer in het vruchtwater had gepoept) in het ZH en dat is me zo goed bevallen En het wordt vergoed bij mij, alles eigenlijk krijg ook luxe kraamzorg 15 uur extra leek me wel lekker met een 2e. @ Adora ik heb gister het hartje gehoord met de angel sound! Vorige keer pas met 11 weken. Maar ik weet nu van de vorige keer precies waar ik moet zoeken Niet helemaal laag tegen je botje aan zeg maar maar iets hoger en dan een beetje schuin naar beneden richten...zo mooi Heb het gelijk opgenomen voor manlief en die herkende het vanmorgen gelijk
pijnbestrijding lijkt me heerlijk maarja, aangezien ik thuis wil bevallen is dat helaas geen optie...