September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    lottie
    Tussen de 9 en 20 nog een keer is wel fijn. Kan je dat zelf extra regelen/kopen?
    Ik wil sowieso graag een 3D pretecho

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik weet dat een positieve knaltest niets zegt...... Bij mn miskraam (waar ik met 9 weken achter kwam dat het met 5 weken gestopt was ) heb ik tot na mn curretage knaltesten gehad........ Snap je? Het geeft dus helemaal geen bevestiging. Maar ik begrijp ook wel dat je het wel doet hoor.
    Ik heb wel een paar testen gedaan, maar dat was omdat ik wilde zien of de testen donkerder werden.
    Maar doe waar je jezelf goed bij voelt meis!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx jolan! Dan maak ik alleen de ene test die ik nog heb op en haal ik 1 digi puur voor het woord ZWANGER hihi

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ik had op de ochtend van mijn MK ook nog een knaltest... zegt helaas dus helemaal niets.. Maar ik snap het wel hoor ;)

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jolan hoe was trouwens jouw controle vandaag?! Heb je ook een echo oid gehad?!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja heb een echo gehad, maar daar was neits op te zien. Dat gaf de gyn al aan voordat hij een echo ging doen. EN ik had het ook wel verwacht. Met 4 weken is er gewoon nog niets te zien.
    Wel zag hij verdikt baarmoederslijmvlies. Over 2 weken mag ik terug, maar ga de afspraak morgen proberen te verzetten, want ik ben bang dat ik met 6 weken nog geen hartje zie kloppen en dan ga ik me onnodig ongerust maken.

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    zie dat je een MA hebt gehad jolan! krijg je nou ook meer onderzoeken en echo's daardoor? de eerste 9 weken zullen wel extra zenuwslopend zijn voor jou!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dat snap ik, dan kan je beter nog even iets langer moeten wachten. Maar gelukkig lijkt het zo ver prima!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ik had vandaag een nacontrole en omdat ik weer zwanger ben mag ik over 2 weken weer terug komen.
    Normaal krijg je geloof ik aleen een vroege echo en dan 1 met 12 weken als je een mk gehad hebt.

Het is bij mij met 5 weken al fout gegaan, dus als ik straks een mooi hartje zie kloppen ben ik die weken voorbij en een stuk geruster. Maar ik voel me ook veel beter over deze zwangerschap. De vorige keer had ik vnaaf het begin al een vreemd gevoel en toen ik de echo had, verbaasde het me niet eens zo erg.

Met hoeveel weken is het bij jou mis gegaan? Krijg je ook een vroege echo?

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    bij mij is het precies bij vijf weken misgegaan, begon ineens spontaan te bloeden...
    heb de VK nog niet gebeld, weet pas vandaag dat ik zwanger ben. Eind van de week zal ik ze even bellen

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ook met 5 weken dus, spannende tijd meid!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    had jij trouwens wel getest na je miskraam of het hcg nog in je urine zat?

13. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    HOi Allemaal!

WIe heeft er al last van kwaaltjes?? Ik merk nog helemaal niks! Behalve dat ik geen menstruatie meer heb haha. 24-1 heb ik de 1e intake bij de VL. Helaas is dit gewoon een vragenlijst enz... De eerste echo willen ze pas rond de 11 weken plannen.... pfff dat is lang wachten zeg... VInd het wel lastig om al die tijd in onzekerheid te zitten... Hebben jullie ook rond de 11 weken pas een echo??

gr!

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @jvd gefeliciteerd!!! Ik krijg met 9 weken mijn eerste afspraak en echo. 11 weken is wel lang wachten zeg!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hier ook nog geen kwaaltjes hoor.
    11 weken duurt idd nog even. Ik heb een vroege echo ivm miskraam, maar bij mn vorige zwangerschappen had ik ook al een echo met 7/ 8 weken.
    Als je wil kan je dat gewoon vragen hoor.

16. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik krijg met 7 ween een echo maar dat heeft temaken omdat ik via ivf zwanger ben geworden

mvm doe ik wel weer aan mee ik ben er ook door geolpen dus nu kan ik iemand anders blij maken

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @jolan, ja vier dagen na mijn MK was mijn test alweer negatief Best snel dus...
    Heb vandeweek ook al een aantal testjes gedaan en die waren echt omowit. Weet daarom zeker dat dit geen rest HCG is :D

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Alle nieuwe zwangeren: welkom *zwaait even naar Blike*
    Het wordt lekker gezellig hier :)

Madeliefje: beterschap voor jou en je kleine meid :)

Isis: ik denk dat ik idd ook eerder zou bellen als ik jou was; gewoon voor de zekerheid.

Adora: da's toevallig, ik heb volgende week een afspr bij de gyn met 7wk 2dg. Ik heb een beetje doorgeduwd omdat ik wat eerder wilde omdat tot nu toe nog niemand weet of ze me bij de gyn of vk willen hebben. Als ik naar de vk kan dan wil ik daar vanaf het begin naartoe en dat is met 8 wk. Voor die tijd wilde ik dus bij de gyn geweest zijn.
    Leuke manier hoe je het aan je moeder hebt verteld en wat grappig dat ze eerst eten wilde geven. Zat je niet ontzettend te stuiteren in je stoel? :D

Whitney: leuk dat je ha zo enthousiast was en je vragen heeft kunnen beantwoorden. En idd gewoon lekker alvast een afspraak maken bij de vk :)

mamali: ik vind het hier eigenlijk prima.

Isis: heel veel succes donderdag met je tentamen.

Als je jezelf op de lijst wilt zetten kun je de tekst selecteren, kopieren en plakken en jezelf erbij zetten. (weet niet meer wie het vroeg en of het nog nodig is?)

Eetproblemen of ander kwaaltjes: tot nu toe nog helemaal niets! :p Wat een verschil met nr 2 en 3; heerlijk! Ik hoop dat het zo blijft.
    Ook geen rare trek, pijn oid.

vertellen: eerlijk gezegd weet eigenlijk iedereen het al. Mijn kinderen en ouders meteen dezelfde dag, vrienden van de kerk 1 dag later, zwager en zn vriendin ook 1 dag later. En inmiddels weten een paar buurvrouwen het al en een paar leraren op school. Ik ben niet zo goed in het voor me houden en de kinderen ook niet. :D;)

MvM: vanaf morgen doe ik weer mee, Beetje vreemd maar toch een beetje zenuwachtig voor de zw-schaps test :D

19. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Bij de miskraam had ik helemaal geen klachten, geen gevoelige borsten, niet moe, geen steekjes, krampjes, groeien van baarmoeder, helemaal niets dus...
    Nu val ik al 3 dagen onder een spannende film kijken binnen 10 minuten in slaap en voel activiteit in mijn baarmoeder, ook een soort spierpijn (dus goede tekens) en ik heb er deze keer een goed gevoel over, toen niet ;)
    Ik weet niet meer wanneer ik gevoelige borsten kreeg bij de zwanger van mijn zoontje (ik denk rond 6 weken) ;)

* Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen meiden :D

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb dus nog een kwaaltje, snachts wakker worden en even wakker liggen. Best irritant, maar ik ga weer een poging doen om te slapen!

Deel Deze Pagina