Vind het zo erg, is niet makkelijk zo met nog 2 kinderen thuis. Ik heb verder helemaal geen hulp, dus moet echt doorzetten..
JIPPIEEEEEEEEEEEEEE Net toch nog even de angelsound gepakt en vond binnen 2 minuten het hartje!!! Ons kleine galoperende paardje . Wat geweldig dat ik t nu al kan horen. Zat gisteren dus toch verkeerd, zat te laag!
Ik heb dan (nog) geen kinderen thuis, maar moet wel fulltime werken en ook geen hulp in de huishouding
Adora Thanks Is gewoon zo rustgevend vind ik om het te horen! Nu weet ik gewoon weer even zeker dat de kleine het nog doet hihi. Maar had jij m nou ook gehoord of niet? Twijfel ineens?
Aichaatje Precies in het midden en dan een halve cm boven het schaambot en dan heeeel ietsje schuin gehouden
Zo, daar ben ik weer Meiden die vandaag een echo hebben: veel succes/plezier! @ Valentijnsdag...kreeg daarstraks 4 bossen rozen van m'n mannentje Valentijnsdag is wel een klein beetje bijzonder voor ons.Op valentijnsdag 2007 vroeg hij mij ten huwelijk, valentijnsdag 2008 gingen we in ondertrouw en valentijnsdag 2009 een positieve zwangerschapstest @ Angelsound: door jullie verhalen krijg ik bijna zin om er eentje aan te schaffen Gebruiken jullie hem regelmatig?
hihi ik ben ook op valentijnsdag 2007 ten huwelijk gevraagd Wanneer zijn jullie getrouwd? Wij 25 april 2008. De angelsound heb ik de vorige keer elke week gebruikt totdat ik de kleine voelde ( vanaf 16 weken) toen nog wel af en toe, maar toen ik mn dochter duidelijk voelde eigenlijk nauwelijks meer.