Morguh florabella ja zo'n echo moet je zelf regelen en bellen. In t begin kan je beter 2d doen want dan heb je nog niks aan 3D, vanaf 27 weken wordt dat pas mooi. Knaltest eerlijk gezegd vind ik dit niet zo fijn om te horen. Dat je dus alsnog v het ene op het andere moment n mk kan krijgen Jvd bij mijn vk met 8 weken, maar met 11 zie je meer hoor!! Je kan altijd zelf n 2d echo laten maken voor je eigen rust ik heb wel kwaaltjes. Met vlaagjes misselijk, zeurend gevoel in baarmoeder, rommelende darmen en moeeee!
daar heb ik ook al een paar dagen last van, heel irritant omdat ik normaal een doorslaper ben. en moeite met slapen, lijkt alsof m'n ogen steeds weer openschieten...... ben benieuwd wat voor fratsen er nog meer volgen!
Jippie Vannacht werd ik gebeld, mijn zus is bevallen van een meisje. Oooooh helemaal geweldig, alleen wat zo verdomd jammer is dat ze 2 en een half uur bij mij vandaan woont. Nu moet ik het weekend ook nog werken, dus hoop zo dat iemand zaterdag mijn dienst overneemt. Dacht ik vanmorgen, ik weet haar nam nog helemaal niet hahahaha. Dus zo maar eens bellen en de rest ook eens vragen. Net de vk gebeld, kreeg ik een bandje eraan, maar mijn naam en tel doorgegeven en gezegd dat ik zwanger ben Hopelijk bellen ze snel terug. Dames het moet gewoon bij iedereen goed gaan. Ik dacht ook ik ga elke week testen, maar nu ik dat zo las, minder Ik voel het gewoon aan mijn water, iedereen heeft een plakbeeb
Ik had ook helemaal geen klachten bij de miskraam. Maar ja, nu ook niet dus dat vind ik dan toch wel eng, hoewel ik bij deze zwangerschap een goed gevoel heb. Ik heb alleen vorige week wat krampjes in mn baarmoeder gehad, maar dat is sinds het weekend over..... WEet ook niet hoe lang dat duurt.
oh.... ik zei het niet om iemand bang te maken ofzo, maar meer om te zeggen dat het echt geen zin heeft om kapitalen uit te geven aan testen......
Whitney gaaf!!! Gefeliciteerd!! Jolan weet dat je t niet bewust deed. Geeft niet! Gaat me wel testen schelen dus dat is goed
nou meiden, ik heb mn afspraak verzet. Helaas kon het niet naar het einde van de week. Heb nu een week later een afspraak. Wel balen dat ik nu een week langer moet wachten
Dames zit met een klein dilemma Werk als dierenartsassistente op een praktijk. Mijn collega's weten dat we bezig zijn met het krijgen van een kindje omdat ik toch met röntgen zit... Nu twijfel ik of ik het vandaag zal vertellen. We hebben vandaag een vergadering, dus opzich zou dat het ideale moment zijn om het iedereen te vertellen, aan de andere kant is het nog wel erg vroeg.... Mijn vriend heeft liever dat ik nog even wacht, maar wat als we vanmiddag een operatie krijgen?? moet toch de OK met alle narcosegassen even mijden.... Wat zouden jullie doen?
Whitney, gefeliciteerd met je kleine nichtje.... jammer dat je niet gelijk naar haar kunt Echo, ik heb gebeld en mag gelukkig een weekje eerder voor de echo (met 6 weken precies) ik ben zo blij dat het toch een weekje eerder kon
ik zou het dan maar gewoon vertellen. Ik zou namelijk geen risico's lopen en jezelf straks voor je kop slaan.
oké ben eruit ga het vanmiddag vertellen... benieuwd wanneer ik mijn eerste echo heb, zal morgen de VK bellen.
Ik heb de link al eens hier geplaatst, maar zal het nog eens doen omdat je onmogelijk alles terug kunt lezen Er bestaat een urine test die vanaf 6 weken zwangerschap al aangeeft of het kindje een jongentje of meisje zal zijn Ergens ben ik er wel nieuwsgierig naar, ik las ook in het nub-topic er veel goeds over hier is de link: Order baby gender prediction test online | GENDERmaker.com Hij kost: 21,95 euro
Blike tja dan heb je geen keus. Of je moet t 1 collega zeggen zodat zij t over kan nemen mocht t nodig zijn. Kan dat? Deed ik in de apotheek ook adora joepie!! Super!!
tsja dat zou kunnen, maar het is niet zo'n groot bedrijf en werk dus niet altijd met haar, zal wel lastig zijn. Ach ga het gewoon vertellen!
Adora huh????? Dat kan toch helemaal niet? Wat is het percentage goede uitslagen? Staat dat er ook bij? Ben wel nieuwsgierig hihi