hai meiden.. de echo was geweldig!! ik was wel een beetje zenuwachtig eigenlijk nergens voor nodig maar toch, de verhalen van deze week maakt je toch onzeker.. lag vanmorgen in mijn bed en dacht ik voel helemaal niets maar dat zit echt mega tussen mijn oren..... kreeg een uitwendige echo, het was meteen allemaal goed te zien! echt een verschil met de vorrige keer het is nu 3 cm groot... nou meiden geniet van mijn beeb!! hoop dat het een beetje te zien is allemaal zet er 2 op...
@ Rinke: Wat een mooi beebje zeg! Ik heb aanstaande maandag weer een echo bij de vk, en moet zeggen dat ik er ook best tegenop zie ben best bang geworden van al dat slechte nieuws afgelopen week. En idd, ook ik voel weinig tot niets van de zwangerschap (sinds afgelopen week, daarvoor enorm misselijk geweest). Heeft iemand al wat spulletjes voor het beebje gekocht? Ik was vanmiddag in de stad en kon me niet meer inhouden, een super schattig klein rompertje van Nijntje gekocht..!
Wat leuk Rinke super mooie echo foto's Ik voel ook weer zorgen :x:x vandaag weer bloed bij het afvegen! Verder heel veel last van een zeurend schaambeen (kan het echt niet meer plaatsen zelfs als ik zit doet het zeer) Ik hoop dat ik het kan volhouden tot volgend weekend, dan moet ik weer naar de gyno
ik heb zelf nog niet echt wat gekocht.. denk dat ik dat deze week voor het eerst ga doen verder wel al dingen gekregen.. rompertje gewoon wit.. schoentjes en sokjes en zelf gebreeen slofjes! verder heb ik van mijn zus de wagen en van een vriendin het badje en voedingskusse.. zo komt splinter door de winter ff morgen kijken bij de 9mnd beurs of daar nog wat leuks te scoren valt!
Wat fijn, dat je al zoveel gekregen hebt! Ik kan niet wachten tot de pret-echo met 16 weken, zodra we weten of het een jongen/meisje is gaan we lekker shoppen! Nu alleen nog maar een rompertje gekocht en van mijn moeder een schattig shirtje en broekje gekregen. Nu eerst maar duimen voor de volgende goede echo
Heb trouwens wel voor mezelf al wat zwangerschapskleding gehaald, omdat mijn gewone broeken toch echt niet meer lekker zaten
hoi hoi meiden hoe is het allemaal? rinke wat een prachtige echo!!! Ik mag donderdag weer voor een echo en vrijdag gaan we op wintersport. Vanmiddag een vakantie naar mexico geboekt eind april. Helemaal heerlijk! Hadden ze nog een fout in de berekening gemaakt, dus dat scheelde ook nog eens 300 euro!!!
Ik ga pas iets kopen als ik het geslacht weet... ik heb nog zoveel van mijn dreumes.. alleen pakjes maat 50 heb ik nog niet daar ga ik voor shoppen als weet of het een jongentje of meisje is Rinke, wat een mooi minimensje is echt al duidelijk te zien Aichaatje, wat vervelend meid, ik hoop echt dat het hierbij blijft
Je hebt een zeurend schaambeen schrijf je, heb je dat alleen als je bloedverlies krijgt of hebt gehad... of is dat een constant gevoel? Ik vind het heel vervelend voor je lieverd!
zou mij ook zeker onzeker maken als ik bloedverlies heb.. ook al is het weinig.... en een zeurend gevoel aan je schaambeen.. kweet het niet.. gister had ik steed een slapend gevoel beneden.. ook irritand
rinke, we gaan naar playa del carmen. 3 jaar terug ook geweest met onze huwelijksreis. aichaatje, zeurend gevoel bij je schaambeen herken ik niet. Maar misschien heeft het te maken met de baarmoeder die groeit?!?!
Ik heb al weer een tijdje niet gepost.. maar heb wel redelijk veel meegelezen dus ben nog wel op de hoogte. Ik heb afgelopen maandag een echo gehad, en er zitten nog steeds 2 kleintjes! Beide mooi gegroeid en even groot, zag er mooi uit zei de gyn. Vind het wel zwaar, ben heel moe en voel me gewoon niet lekker en heb mijn handen vol aan mijn 2 kleine ondeugdjes, vandaar dat het er vaak niet meer van komt dan alleen meelezen. Aichaatje@ oei wel schrikken zeg dat bloedverlies, hoop dat het snel gaat tot je volgende echo dan ben je toch weer meer gerustgesteld. Dat gevoel bij je schaambeen dat ken ik eigenlijk, zou zo ook niet weten wat dat kan zijn, zou het gelijk vragen als je op controle moet. Nou Jolan, lekker zeg op wintersport!! En dan straks nog naar Mexico..nounou.. lang geleden dat ik op vakantie ben geweest. Geniet er maar flink van Ik ga ook pas wat kopen als ik weet wat het geslacht is, mocht er één jongen tussen zitten dan kan lekker helemaal los! Meisjeskleding heb ik in overschot, maar dan zal ik ook wel wat aanschaffen hoor. Ik ben al helemaal bezig met de namen de zoeken..pff.. valt best tegen.. zo moeilijk om DE naam te vinden.
Thanks ladies @Adora, ik heb het continue! heel erg naar gevoel! Ik sprak net met een vriendin en die herinnerde mij dat ik dat tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook had! Hmmm @Rinke, dat heb ik dus af en toe ook gek he?? @Jolan, daar zat ik ook aan te denken!! Pfff onzekerheid BAH probeer positief te blijven maar schiet er af en toe toch bij in! Toch nog weer eens even googlen over schaambeen problemen!
Wij zijn het welliswaar al eens over namen! grappig de meisjesnaam die hubby eerst niet leuk vond vind ie nu wel!! HA
Ja grappig hé, dat je smaak zo veranderd! Wij hebben onze lijst nog liggen die we indertijd hadden en alle namen zijn het gewoon niet meer voor ons..