Becky ow dat snap ik! Hier ook geld-issues. Maar ik MOET n geslachtsbepaling laten doen hoor hihi. Ben ook TE ongeduldig als t hierom gaat! Heb je (lichte) voorkeur? Mij lijkt n meisje errug leuk, maar voor zoonlief is n broertje misschien juist leuk
Nou, mooi voor jan met de korte achternaam naar de verloskundige geweest...is daar intern wat mis gegaan...ik stond daar in de agenda voor vorige week i.p.v vandaag terwijl er telefonisch een afspraak was gemaakt voor 21 feb.Morgenochtend maar ff bellen voor een nieuwe afspraak.
@ marlies, dat is balen zeg. Dat ze vorige week dan niet ff een belletje hebben gegeven waarom je er niet was. @ lottie, Met mn jongste was ik erg heilig wan overtuigd dat het een meisje was (had zelfs al roze slofjes gekocht) tot ze bij de 20 wk echo zei, kijk het is een jongen. (heb ook heel lang gedacht dat wijf spoort niet en heeft het verkeerd gezien hahahah) Wilde stiekem mn 1ste een meisje en mn 2de dus ook dus nu heb ik me ingezet voor een jongen, dan kan ik daar alvast aan wennen hahaha. (maar stiekum hoop ik dat deze wel een meisje is ondank dat ik inmiddels een echte jongensmama ben, gek he)
Marlies nou ja!! Wat stom Hopelijk kan je wel snel komen nu dan! Becky oeh dat lijkt me wel wennen!! Mij leek eerst n meid ook leuk, maar t werd n knul maar dat verwachtte ik juist ook omdat k het stiekem andersom leuk zou vinden. Probeer me nu ook in te stellen op n knulletje, maar lukt nog niet echt haha intake/echo dames nogmaals succes en plezier vandaag!!!
over 2 uurtjes hopen wij een kloppend hartje te zien bij onze aller aller allereerste echo!!! wordt vervolgd!
Meiden, met een echo vandaag, veel plezier, hoop dat jullie mooie foto's meekrijgen. Ik heb met 12 weken een echo en dan volgens mij ook weer met 16-17 weken, mijn afspraken lopen bij de verloskundige in het ziekenhuis, dus hoop dat ze me daar een plezier willen doen en met 16-17 weken willen vertellen wat het gaat worden. Mijn man en broer denken een meisje......
Tab spannend! Wel gelijk n mooie echo als alles goed is kindje is nu al echt n heel mensje! Smile bij mij dacht bijna iedereen meisje de vorige keer, maar is n jongen. Als je n goede foto vraagt met 12 weken vd zijkant in totaal, dan kunnen de nub experts voor je kijken
Nou Marlies dat is ook lekker.. niet dus.. Becky, het is niet goedkoop hé die pretecho's.. wij kunnen het wel bekostigen en heb het bij mijn dochters wel gedaan, maar ik weet niet of ik het nu weer doe want ik krijg mijn 20 weken-echo bij 19 wk en ik zou voor de geslachtsbepaling met 18 pas terecht kunnen bij het echobureau. Dan wacht ik wel een weekje denk ik... Ben ook heeeeeel errug benieuwd ik zou een jongen dan weer leuk vinden, maar ik stel me ook meer in op een meisje want wij hebben echt een meidenfamilie! Tab ben benieuwd hoe je echo was!
@ Tab: Weet je al iets meer. Ben een aagje weet t maar vind het ook voor de ander spannend... Zelf mag ik pas om 16.30 uur. Eind van de dag, dus uitloop denk ik, wordt wel een uurtje of 5 uur a half 6 denk ik... Pfff... Hahaha
Ik mag vandaag ook weer!!! Maar dan pas om 18:45 dan ben jij allang weer geweest starlady!! Wel fijn want manlief en oma kunnen dan weer mee
Haaaai allemaal! Voor iedereen een fijne dag! Dat het een mooie dag met super echo's mag zijn voor de genen die vandaag mogen!
pfffffffffffffffffffff it's alive and hiding! hahaha mijn baarmoeder ligt helemaal naar achteren gekanteld. Maar een goed hartje gehoord, het is beweeglijk en een schatting van de lengte komt uit op 10 weken en 6 dagen en over 2 weken mag ik terug komen. als het dan weer niet goed zichtbaar is dan moet het inwendig gedaan worden waar ik geen voorstander van ben maar voor een goed beeld is het wel nodig. foto ga ik nu even in orde maken en hierop zetten. wat een opluchting!
zegt helemaal niks, maar verklaard waarschijnlijk wel waarom ik mijn kleding gewoon nog aan kan foto komt eraan!