voor de mensen met een echo vandaag veel plezier!!!! tab: leuke echo! fijn dat je de hartslag heb gehoord!!
Tab Joepieeeeeee!! Maar hoezo moet je nog een keer dan? Ze hebben t hartje zien/horen kloppen toch? Wel leuk natuurlijk. Geeft een gekantelde bm geen problemen straks? Mooie echo hoor, je ziet iig echt een beebje
gekanteld of niet maakt niet uit. de verloskundige zei dat je je bekken met daarin je baarmoeder moet vergelijken met een garage (bekken) en geparkeerde auto (baarmoeder)hihi. het zal bij mij dus wel langer duren voordat ik echt een buikje heb omdat de auto achter uit de garage moet komen hahaha.
omdat hij de beeb goed wil kunnen meten voor de termijn en kijken of er 2 armpjes en beentjes aan zitten. het niet kunnen meten en dus niet kunnen rekenen in weken kan gevaarlijk zijn voor het einde van de zwangerschap. Al ga ik daar niet vanuit want er zit nog een half jaar tussen!
Tab Erg leuk omschreven met die garage hahaha. Ik zie t wel voor me, dus scheelt Oh op die manier! Ik snap het! Scheelt dat je zelf ook wel ongeveer de termijn weet. Maar alleen maar goed dat ze nog even een keertje kijken.
Mooie echo Fijn dat je over 2 weken weer een krijgt een inwendige echo valt wel mee hoor.. en is veel nauwkeuriger omdat je dan alle hoeken kunt bekijken Ik hoop morgen ook weer een inwendige te krijgen.. omdat ik zeker wil weten hoe het met het 2e kindje gaat.. of het kindje nog aanwezig is of in gaat krimpen of al weg is..
Ja, meestal tot de 10 weken inwendig, maar morgen ben ik al iets langer zwanger en ga ik toch vragen om de inwendige, want ik wil nu toch echt duidelijkheid voor het 2e kindje..
Hier tot nu toe ook alleen maar inwendige echo's gehad, misschien omdat ik ook best wat buikvet heb. Vind het niet heel erg ofzo, eerste keer wel zoiets van kan het geen kwaad voor beeb. Maar nee dus boeie. Wat wel boeit en weer doet schrikken is dat ik een (welliswaar een heel klein en licht kleurig) druppeltje bloed net in mijn onderbroek had. Met afvegen helemaal niets dus zal wel weer loslopen. Pfffffffffff nog 2 uur en 3 kwartier dan mag ik weer kijken!!
@Adora, dat zou ik in jouw schoenen ook graag willen weten! Succes morgen@ @Rosa, dat is wel weer schrikken! Nog even een paar uur volhouden succes! Ik heb alle echo's uitwendig gehad zelfs die in het hele begin!! Maar ik denk dat dit meer zegt over de egyptische cultuur Ik heb net de MAC gebeld! Ze bezorgen hier aan huis! Jammie!!
Handig zo'n bezorg Mac smakelijk!! Hier ben ik vlees vergeten er uit te leggen (ben gaan shoppen vanmorgen met mijn moeder, haha) dan maar eigen gebakken en geschilde frietjes voor mij 2 eitjes erop en sla... want ik ben niet meer van de snacks sinds ik zwanger ben
Rosa, ik zou een uitwendige vragen (meestal doen ze dat vanaf 10 weken) omdat je een drupje bloed had Succes meid, ik duim voor je
ik had ook een uitwendige echo met 7 weken en met 9 weken... terwijl ze me verteld hadden dat het inwendig zou zijn een mac die bezorgd *jaloers*