September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    combinatie test: wij doen die ook niet.. ben 27 en verder komt er niets van dat in de familie voor (ik weet 1 moet de eerste zijn maar ga er niet van uit) verder ook vanwege de kosten hebben wij er vanaf gezien.

starlady: mooie echo

geslachts bepaling:mijn vriend wil het wel weten, ik weet het nog niet of ik het wel wil ;);)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  3. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    hihi ja, op 'n zaterdag!

combinatietest: doen wij ook niet, ik ben pas 22..

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ben pas 24, dus vandaar nu de twijfel...denk dat ik het maar afzeg...alleen wel ff met manlief overleggen;)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend je licht er nu waarschijnlijk ;) !
    kom straks even spieken !
    en duim op 2 beebjes voor je

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Combinatie test doen wij ook niet ( ben 24)

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    #3507 rinke, 23 feb 2011
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
    ik vroeg me eigenlijk af of jullie allemaal: verliefd verloofd getrouwd, alleen staant of iets dergelijks zijn..

ik woon samen met mijn vriend, vanwegen financiele problemen is er nog geen samenlevings contract of getrouw geweest. nu is alles wel geregeld qua de schulden aflossing dus het zal niet bij mij gehaald kunnen worden. en ik wil zou onwijs graag trouwen nu voor al omdat het dan goed is geregeld voor de kleine..;)

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wij zijn bijna 8 jaar samen , wonen eind volgende maand 3 jaar samen en dus ook een samenlevinscontract ( moet als je samen een huis koopt )
    en gaan trouwen als we 10 jaar samen zijn :D

9. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    #3509 Starlady, 23 feb 2011
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
    @ Smile82: Ja ben erg blij met de echo. Had een afspraak met Jan Koning en ondertussen werd hij gebeld door iemand voor een afspraak geslachtbepaling met 16 weken. Wist niet dat hij dat al deed met 16 weken. Met mn dochtertje destijds (in 2006) deed hij het pas rond 20 weken. Dus meteen erop ingehaakt en ook maar een afspraak gemaakt. Was erg onzeker of het dit keer wel goed ging en het maakte ons niet uit wat het worden zou, maar omdat we het kamertje ook willen inrichten. Willen kijken of we iets kunnen gebruiken kwa kleding van ons meisje, willen we het toch wel weten… En ja we kijken er echt naar uit… Ik koop een dezer dagen al wel wat spulletjes voor “pasgeborene”. De kamer zelf is in wit tinten, enkel de inrichting passen we aan naar wat het wordt. Het wordt lime groen/turquiose (of hoe schrijf je dat), of Lime groen/zuurstokroze. Dus de lime groen dingetjes kunnen we al aanschaffen (badje, waskussenhoes, etc).

@ Lottie: met 15w4d zit je dichter bij de 16 weken dan bijv 15 w rond. Mss dat ie er daarom niets over gezegd heeft.

@ Franka83 Jij ook op 29 maart geslachtsbepaling?! Hihi grappig. Ik ga inderdaad ook na Jan Koning. We hebben de afspraak Ā’s avonds om 19.45 uur. Hoe laat heb jij de afspraak?

@ Rinke Wij zijn sinds November 2000 samen (ontmoet via Freedating dus via internet), per maart 2001 samengaan wonen (nou ja bij zn ouders in, mijn moeder dwong me te kiezen destijds). 1 juli 2003 de sleutel gekregen van ons 1e (huur)huisje. In mei 2004 getrouwd en November 2006 bevallen van ons dochtertje. 1 mei 2009 de sleutel gekregen van ons huidige (huur)huisje.

10. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik ben vreselijk verliefd :) Heb mijn partner leren kennen via Relatieplanet.nl haha dus het kan wel :) we zijn 4 jaar samen en hebben nu samen een huis gekocht. Trouwen hoeft voor mij niet perse maar mag wel :)

11. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    @ STarlady: Ik heb toen ik zwanger was van Brandon (2008) met 16 weken een echo laten maken bij Jan Koning en hij wist toen met 99% zekerheid te vertellen dat het een jongetje was.. En tadaaaa, hij had gelijk :D dit keer ga ik als ik 16 wkn en 5 dgn ben. Heb de afspraak al staan!

@ Rinke: Wij wonen samen, hebben 2 jaar geleden dit huis gekocht.. Dus ook een samenlevingscontract.
    Zijn nu 4 jaar samen trouwens :)
    Mijn vriend wilde al trouwen toen ik zwanger was van Brandon, maar ik wil nog even lekker een poosje wachten..
    Vind het zo ook prima!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wij zijn in juni 9 jaar samen, wonen nu 6 jaar samen en moeten voor 2012 een geregistreerd partnerschap of
    samenlevingscontract regelen. Dat is verplicht anders krijg je duizende euro's boete als je wel samenwoont!!! Las alleen dat je dan niet meer "echt" kan trouwen als je een geregistreerdpartnerschap hebt.

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lottie je kan het omzetten en dan moet je wel onieuw betalen als je in t gemeentehuis een 'ceremonie' wilt .
    anders kun je een geregistreerd partnerschap gratis omzetten in een huwelijk .

een samenlevingscontract zou ik dan eerder doen als je nog 'echt' wilt trouwen :)

14. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Oke, ja dat was alweer 2 jaar later dan toen ik het liet doen hihi...

Ik heb de afspraak ook staan, voor 29 maart (ben dan 16w2d)

ben echt benieuwd wat het worden gaat...

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Wij zijn samen sinds 1999! Woon sinds die tijd in Egypte! Ben tussendoor 1,5 jaar in Nl geweest om te kiezen/zeker te zijn van mijn keuze :D In 2005 getrouwd! 2007 is onze dochter geboren!
    Mijn man heeft nog 2 dochters uit vorige huwelijk (die we helaas maar zelden zien)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lydia
    thanks!! Een samenlevingscontract is
    alleen veel duurder dan een gps! Vandaar dat wij voor die laatste
    wilden gaan. Maar als je t alsnog opnieuw kan doen en dan opnieuw betalen dat is wel fijn:)

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @starlady: nou, dat is echt grappig! Dan ga ik je zeker zien! Ik heb namelijk om 19.30 de afspraak!! Dus voor jou! Leuk joh; kunnen we vast kennismaken en geslachten uitwisselen :D (als jullie het tenminste vertellen )

Verder ben ik dit jaar 13 jaar samen met mijn man, waarvan we er 8 samenwonen en bijna 3 getrouwd zijn :) Als ik dit zo teruglees lijkt het alsof ik al heel oud ben haha: ben 27 :D

18. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Starlady/MamavanBrandon, ik ga ook even googlen over Jan Koning, ik woon zelf in Rotterdam. Ik zit nog in de uitvindfase, hihi.

@ Starlady, wij hebben het ook over het kamertje gehad, maar we willen het toch neutraal houden, maar je weet nooit kan nog veranderen. De kleurenconbinaties die je noemt klinken erg leuk, lekker fris.

@ Rinke
    Wij zijn 2 jaar samen, sinds 1 januari 2009, 1,5 jaar samenwonend, 19 januari 2011 geregisteerd partnerschap laten vastleggen en 1 februari 2011 hebben we de sleutel van ons koophuis ontvangen.
    Misschien dat we ooit nog trouwen, maar van mij hoeft dat niet perse. Ben helemaal gelukkig:)

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zag trouwens ook dat er al wat mensen zijn die de 20 weken echo gepland hebben. Ik mag daarvoor pas bellen als ik 16 weken ben; moet me echt inhouden om niet nu al te bellen. Hou er van als afspraken gemaakt zijn en dat gewoon duidelijk is :D

20. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Wees maar gerust, ik ga me nu heel oud voelen....
    Ik ben 32 jaar, we zijn 13 jaar samen en 10 jaar getrouwd..;)

Starlady wat een prachtige echo!!

Meiden veel plezier met de echo`s vandaag.

Heb vannacht een slechte nacht gehad, maar 3 uur geslapen. Kids werden omstebeurt wakker en daarna was ik gewoon wakker...Klaarwakker! En ik heb het steeds zo benauwd. Morgen maar ff aankaarten bij de gyn. Als dat doorgaat, dan word het tijdens de zomer hier met 43 graden een ramp!

Deel Deze Pagina