ja ze vinden het raar dat er meerdere sept mama's topics zijn, en halen de meiden eraf die even niet zijn geweest. Nou ik heb van het weekend daar nog wat geschreven. Vind het belachelijk! Nou dan schrijf ik daar toch lekker niet, hier is het toch gezelliger
Zit in dilemma joh. Ga ik eindelijk na maanden sporten, zumba. Eindelijk iemand gevonden die met me mee wil, want iedereen wilde mee en na 2 keer lieten ze t erbij zitten. Nu vanavond dus met een buurvrouw, kom ik er rond oud en nieuw achter, zwanger te zijn. Na enkele miskramen, zouden we de maand december afwachten, feestdagen e.d. eerst wat afvallen en later 2011 eens te kijken. Tja we gebruikten niets, dus kans dat ik zwanger zou raken, zat erin. Ben niet sportief, heb geen conditie en nog maar pril zwanger zodat ik t nog niet tegen mn buurvrouw zeggen kan. Want woon in een dorp en ben bang dat ze zich per ongeluk verspreekt en dat heel t dorp t weet. Juist door mks willen we de 1e echo afwachten. Heb vk gebeld en ik mag zumba doen, maar ermee ophouden (dus aan kant gaan zitten) zodra ik op ben en niet meer kan. Niets forceren. Pfff dat wordt nog wat. 28 jan heb ik eerste controle en echo en dan pas kan ik t haar ook zeggen Dan ben ik 7w5d zwanger. Pff moest t even kwijt, gooi het denk ik maar op niet fit zijn en al gauw uitgeput of zo, tja is toch ook wat
starlady, ik zou idd van te voren tegen haar zeggen dat je niet fit bent, of last van je knie, of weet ik het....
Ik doe ook zumba , maar mij is gewoon verteld dat je alles mag doen hoor, maar zoals met elke sport jezelf wel in acht nemen... Hahah en ik begon ook om af te vallen heeft nu weinig zin haha.
Jolan Nou ja zeg...ook niet aardig!! Toen ik zwanger was van zoontje waren er ook twee dec topics hoor! Eentje voor begin en een voor eind dec!! Niks raars aan. In het begin waren we met een stuk of 70-90 en op het einde denk ik 20-25. Starlady Ik wil ook wle met je mee. Woon ook in Gelderland Zie nu pas dat jij er ook woont Vind je het na al die mk's niet eng om zo'n best wel heftige sport te doen??
@ Dnze22: Hihi ja heeft nu weinig zin meer, tja gezond blijven eten en de rest zien we na september wel weer @ Lottie: Kom maar met me mee hoor hihihi. Alleen Gelderland is groot. Waar woon je? Ik woon in Gelderland Zuid, betuwe. Ja vind het heftig en eng, maar zo kan ik mn gedachten wat veranderen, anders denk ik alleen maar onzkeer. Afvallen mag en kan nu niet. Dus eet gezond en gebruik mn wii en sinds vanavond dan Zumba. Eerste 4 lessen zijn gratis om te kijken of t iets is. Dus we zien wel hou alleen wel mn lichaam in acht. Gaat t niet, gaat t niet.
Welkom Mamavanbrandon! En gefeliciteerd!! Je hebt er even op moeten wachten ... Gezellig Starlady, dat je hier ook bij komt. Ik doe ook Zumba . Heerlijk. Ik ben alleen totaal onfit omdat ik een tijdje niet was geweest. Ik moet ook gewoon blijven gaan! Dan iets heel anders: ik heb vage ongesteldheidskrampjes en het lijkt wel alsof mijn borsten vandaag minder pijn doen. Ik maak me ontzettende zorgen. Ik word er helemaal gek van als ik eerlijk ben.
zijn jullie trouwens al moe? Ik weet dat ik bij de zwangerschap van mn dochter echt extreem moe was, weet alleen niet meer wanneer dat begon.
Jolan.. hier vreselijk moe. Het begon twee dagen voor NOD en testte toen ook positief.. het wordt steeds erger ligt hier om half 9 al in mn nestje anders trek ik het niet! Welkom nieuwe zwangere dames!
Starlady ik ook betuwe. Ik zag al zuid staan idd! Weet je of je ook buikspieroefeningen mag doen? Niemand reageerde maar ben erg benieuwd. Ik dacht zelf van niet.
Pff kanniet wachten totdat ik ff over mn NOD heen ben. Heb nogsteeds soms wat krampjes in mn onderbuik en ben echt doodsbenauwd dat ik ongesteld word hahaha. Zo ff naar de apotheek mn kinderasprientjes ophalen. Daar maar vast mee starten (op advies van de HA) en gewoon lekker zwangeren.. Kzit heerlijk op mijn grote roze wolk ..
en hebben jullie ook nog steeds krampjes onderin je buik? Ik heb het tot afgelopen weekend gehad, nu niet meer... Merk dat die stomme miskraam me aardig onzeker heeft gemaakt wat betreft kwaaltjes....
Hier geen krampjes. Onzeker na mk herken ik Jolan. Met alles denk ik oh oh.. Geen idee of je buikspieroefeningen mag doen. Zou het anders eerst gewoon even niet doen als je je er niet goed bij voelt.. Ik volleybal, dus ook met een hoop springen enzo.. Ik hou voorlopig even rust! Vind t stiekem ook niet zo erg.. Want ook hier veel moeheid!