September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    haha me too.

2. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Over de kinderwagen, dat is de reden dat ik een draagdoek gebruik.
    Dan kan de oudste in de kinderwagen en beeb in de draagdoek of beeb in de kinderwagen en oudste in draagdoek op rug.

Over het geslacht, kunnen wel met kleuren werken in de afsprakenlijst. Bijv. De naam in kleur blauw is jongetje, rose meisje en groen van iemand die het nog niet weet of het niet wil weten.

FF voorbeeld, is dus niet echt!!

Rinke : 28-02-2011 – controle vk
    Esthertie: 01-03-2011 – controle vk
    Whitney: 01-03-2011 – termijn echo
    dammir: 01-03-2011 – 2de controle
    Lottie: 01-03-2011 – 2de controle + echo 18.30
    Breastmommy: 01-03-2011 - intake cb
    Marlies85: 01-03-2011 - Intake vk

3. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam

Wel leuk hoor om die gegevens toe te voegen aan de uitgerekende lijst.

En een plankje of hoe je zoiets noemt, die je aan de kinderwagen kan klikken, kan die gewoon staan, maar hoeft die niet te lopen...

Pb Volgt!!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Breastmommy
    Wij hebben een tricot slen maar die doe je niet even makkelijk om en af als je ergens bent helaas. Dat vind ik dan weer een nadeel. Want ik kan de baby niet even op de grond leggen om m om te doen haha:p. Weet eigenlijk niet meer of de tricot slen ook op je rug kon. Maar denk ook niet dat mn zoontje dat lang wil, want hij loopt veel te graag. En is ook wel zwaar lijkt me! Best lastig wat we moeten doen.

Dat zouden we tegen die tijd dan idd wel zo kunnen doen. Dat heeft nu dan nog geen zin, want niemand weet het nog echt.

5. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Daantje en Loepie veel plezier met de echo's

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Smile
    Maar bij een lange wandeling oid wil ie ook kunnen zitten denk ik dan...vandaar dat we over een plankje twijfelen. Hij is dan nog wel te jong om heel lang te staan. Toen ik 4 was wilde ik nog regelmatig ff lekker in de buggy hihi

7. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam

mmm heb je ook wel weer gelijk in:D, dan weet ik het even niet, sorry:).

8. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Je hebt ook andere goede systemen die je makkelijker kunt knopen. bijv Bondolino of een Manduca
    Als de kleine er is ga ik de tricot draagdoek voor de kleine gebruiken, als je eenmaal gewend bent heb je binnen een minuut de draagdoek om.
    Tot nu toe gebruikte ik met m`n dochter de MeiTai en 1 keer ook met m`n zoon. Zie foto van ons in de dierentuin.

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    dilemma over de kinderwagen kan ik absolut niet mee mee praten.. sorry.. hihi.

meiden met een echo heel veel plezier!!

dat met die kleuren is wel een leuk idee! ;) als jij dat wil doen lottie? of wilde jij het er gewoon achter zetten.. ( ik denk alleen dat dan de aantal tekens die je mag invoeren te veel zijn)

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Leuk dat idee met die kleurtjes en wel net zo handig lijkt me ;)

@Breastmommy helemaal geweldig die foto's met die draagdoeken! Dus ik zou het nu ook nog kunnen doen met mijn dochter die word zondag 4 (en is heel lui om te lopen ;))

11. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Mijn dochters schelen 16 maanden, dus ik heb indertijd wel een duowagen aangeschaft. Mijn oudste dochter zit er nog heel vaak ik, maar niet omdat ze niet wil of kan lopen maar omdat ze gewoon niet luistert.. heel ondhandig met boodschappen doen en bv in de stad, dan zou ik haar zo kwijt zijn.

Hangt erg van je kind af, ik zie er genoeg op die leeftijd die bijna altijd lopen. En wat denk je van een kid sit? Dat is een plankje achter de wagen met een zitting erop.. mijn jongste dochter zal ook 21 maanden zijn en aangezien de tweeling in de duowagen moet heb ik geen keus om een kid sit te kopen. Ze loopt nog niet, maar ik zie haar tegen die tijd eerlijk gezegd nog niet hele lange stukken lopen. Ze is wat minder snel als mijn oudste.

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja kom uit omgeving spijkenisse :D
    Jij ook?

13. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Hallo allemaal! Eerder heb ik al een poging gedaan om me aan te sluiten op dit forum, maar toen sloeg al snel de misselijkheid en beroerdheid toe. Lijkt nu sterk af te nemen (afkloppen!) en ga het dus maar weer proberen. Ik kon niet veel naast die dingen die ik ´moest´ doen.

Al een hoop gebeurd in de tussentijd. Twee goede echo´s. De laatste had ik gisteren bij 12 weken. Ook hebben wij voor de combinatietest gekozen ivm leeftijd (36 jaar). We kregen gisteren ook de uitslag, 1 op 3007. Bloed was al na eerste echo afgenomen. Zeker opgelucht en gevierd met een etentje! Als ik deze dagen honger heb, dan ga ik ook gelijk voor verwen-eten ...

14. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    welkom terug, gefeliciteerd en wat fijn dat je combinatie test zo goed was!

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    welkom terug! idd hopen dat je misslijkheid en beroerdheid is afgenomen! mooie echo trouwens!!

16. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ik heb straks hetzelfde probleem! Ze schelen 20 maanden en ik heb besloten om geen duowagen te kopen. In het begin wil ik de baby in een draagdoek doen en de oudste gewoon in de wagen, en dit hoeft alleen op de 2 dagen dat mn dochter thuis is. De andere 3 dagen gaat ze naar de creche en kan de baby in de wagen (in mn verlof). Daarna zien we wel weer, als het alsnog niet blijkt te werken kan ik een duowagen kopen maar om het nu al te doen vind ik zonde!

Leuk idee idd om de namen in roze of blauw te doen! Ben erg benieuwd naar wat iedereen krijgt!

17. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Welkom terug Sic! Lekker dat je je weer wat beter voelt! En mooie echo trouwens!

18. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik heb er 23 jaar gewoond, of zo'n forum is dat toch een toevalligheid. Woon nu in Rotterdam.

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Sic welkom terug en van harte gefeliciteerd :D

20. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Jolan, Breastmommy en Sic.. mooie echo's dames :):):)

Deel Deze Pagina