Mooie echo Daantje1 dat gezichtje ! Lief hoor. Becky ik denk ook niet dat je kan oordelen over de situatie als je er niet in zit.. Van de zijlijn is het altijd makkelijk oordelen. Mooie kut situatie is het met zulke schoonouders bah.
Ik zie al wat echo's voorbij komen van Loepie en Daantje, mooi zeg!! Becky; wat een rotsituatie, ik herken wel wat jij meemaakt met je schoonouders. Wij zitten dan zelf finacieel helemaal niet moeilijk, maar kan mij voorstellen dan het dat extra moeilijk maakt en het je raakt als 'andere' wel geholpen kunnen worden. Maar vergeet niet, als je het samen als gezin maar goed hebt en jullie zijn gelukkig dat is het BELANGRIJKSTE! Die mensen zijn het je niet waard, laat ze lekker stikken joh. Hoofd omhoog en lekker voor je gezinnetje leven wat andere mensen vinden is helemaal niet belangrijk. Zo... dat wou ik even kwijt.. Hier niet veel nieuwtjes eigenlijk, ik voel me al stukken beter!! Mijn buikje begint zichtbaar te worden.. Heb al aardig wat zwangerschapskleding gekocht heb gewoon zin om er van de zomer ook leuk uit te zien.. wel via een outlet dus het was echt niet duur! Kan m'n eigen kleding nog wel aan, heb heupbroeken en die knellen nog helemaal niet, tzit nog echt alleen op mijn buikje.. maar af en toe vind ik het al wel leuk om wat van mijn nieuwe kleding aan te trekken
Ik heb vandaag mijn enige passende spijkerbroek aan.. maar hij zit in mijn kruis helemaal niet lekker Morgen weer aan het werk na 3 weken rust heb nog weinig zin erg he Maar goed niet werken is geen geld! Hoe is dat bij jullie mannen? Hebben die begrip voor al die rondvliegende hormonen? Die van mij dus niet he niet knallende ruzie gehad "leuk net voordat hij de deur uit moest voor een paar dagen werk" :x Ga zo maar eens shoppen!! heb mijn meisje een cadeautje beloofd en wil iets leuks kopen voor de beep om de mooie echo van gister te vieren!
Dan mag ik pas over 3,5 shoppen voor wat leuks..... Nou dan maar ander excuus - Woensdag 12 weken de safety zone in, nou ja in ieder geval 1/3e achter de rug
Daantje, mooie foto's! En nu mag je pas met 20 weken weer? Duurt wel lang he!! Aichaatje, ja joh die hormonen vliegen in 't rond! Heb ook wel t idee dat ik ietsjes meer botsingen met mn man heb dan normaal haha. Maar vanaf 16 weken is het hormoon alweer een stuk gedaald! En veel plezier met shoppen! Ook succes trouwens met werken.... benieuwd of t een beetje zal gaan. Aude, leuk he, dat dat buikje steeds meer zichtbaar wordt! Ik draag ook echt alleen maar zwangerschapsbroeken, heb nu een hele fijne van Love2wait. Mooie skinny jeans en niet zo'n hele hoge band. Echt een aanrader! Ik voel me trouwens steeds beter, nauwelijks misselijk en iets minder moe. Voel me sowieso weer vrij 'normaal', vaak vergeet ik dat ik zwanger ben! Met de Angelsound luister ik nog wel om de dag naar het hartje, dat is dan weer het bewijs voor me dat het goed gaat haha. Fijne dag meiden!
Waar heb je die jeans besteld? fijn niet zo'n hoge band.. ik vind de meesten te hoog waardoor het bovenaan afzakt en stom staat onder een strak truitje..
Heb m niet via internet gekocht maar gewoon in een winkel (Zeuvenuursgoed, Schagen)... Weet ook niet of t via internet te bestellen is!
Baby-on-Board.nl Love2Wait maternity wear The Mom2B Webshop! Zwangerschapskleding, positiekleding, maternity wear, umstandsmode Deze is het. Zie dat het officieel een 'jegging' is maar voelt gewoon als een strakke spijkerbroek. Op de foto lijkt het alsof ie breed is bij de knieen maar hij zit bij mij vrij strak om mn benen en ik heb dunne pootjes!
Nou shoppen hier word je ook niet vrolijk van!! Nu weet ik weer waarom ik voor mijn dochtertje alles besteld had Het is opruiming en er is geen keus of heel lelijk "vreselijke kleuren en teksten" Niks leuks gekocht dus
oooooo ik heb vrijdag nog geshopt............ zonder reden SORRY het spijt me ( echt niet hahahaha) Hans stopt ermee en ik zal echt een super leuk shirtje, voor een jongen dat wel maar was een euro, voor die prijs durf ik de gok wel te nemen!! En heel veel leuke unisex rompertjes ook een euro. En bij de kruidvat een zak voor aan de box voor 5 euro.
Hoi allemaal, Hier weer even een berichtje van mij. Alles gaat prima, voel me ook goed. De andere kids weten nu ook dat ze een broertje/zusje krijgen. Zijn helemaal trots! Ik moet wel naar de gyn voor controlles i.p.v. naar de vlk. Dit komt doordat mijn dochter is geboren met 28 wkn en 6 dgn en een groei-achterstand had. Ze willen het dus goed in de gaten houden. Prima toch?