September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    OOooooh Rosa, schaam je:$
    Nog in pyama whahahahahah
    Zeker vakantie???;)

Zou ik ook doen hoor hahahaha, maar jammer genoeg moesten de kids vanmorgen naar school dus wekker ging om 7 uur al.:x
    Ben nu alweer aan vakantie toe hahaha (net een week achter de rug maar toch)
    Gewone ritme is ook wel lekker weer hoor.

Ben alleen zomers van het ijs eten, vind het nu te koud hahaha.
    Heb altijdals ik op de pc zit ijsblokjes handen dus genoeg kou dan.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gewicht
    Hier in 3,5 weken nu bijna 3,5kg kwijt. Ik heb niet super veel reserves en moet wel uitkijken ook om een andere rede.

Rosa
    1/3?? Ben jij maar 36 weken zwanger dan:p?

Milkshake
    Die van de mac mag gewoon, is onderzoek naar gedaan;) Die apparaten draaien de hele dag door dus kan geen kwaad. Gaat meer om de apparaten die de hele winter uitstaan en dan in de zomer ineens gebruikt worden of de apparaten die sowieso weinig gebruikt worden.

Pindaatje/rosa
    De hamburgers zijn echt niet gevaarlijker volgens mij hoor, die zijn altijd eerder TE doorbakken dan dat ze rauw zijn:p. En ze zijn ook al voorgebakken.

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    IEdereen die voor de echo moet vandaag heel veel plezier en suc6 !

Ik heb sinds gisteren 3 nutricia drinkflesjes op. Dat is heel wat. Maar getsie derre wat een smurrie is dat zeg .. Bah. Maar het blijft er in en daar gaat het om.

IJs ijs ik heb onzettend zin in waterijs aldoor. Dus gisteren al een raketje gehad. Dat is ook het enige waar ik zin in kan hebben waterijs. Nou ja de dietiste zegt alles beter dan niks.

4. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    waarom raakt hier iedereen gewicht kwijt :$

Ik ben al 3 kg erbij :( omdat mijn misselijkheid alleen over gaat als ik iets eet... probeer me wel aan fruit en groentes te houden maar toch al 3 kg bij :(

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Cos
    Gelukkig is er wel iets wat erin blijft. en die pakjes bevatten lekker veel kcal dus dat is mooi:D.

Loepie
    Ach weet je...vorige keer kwam ik maar 2 kg aan tot de 20 weken en daarna nog 16;). Dus het zegt niks:)

6. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Becky
    nee ik zit in de WW momenteel het project waar ik werkte was klaar. Dus even soort van break en druk aan het solliciteren. Ennuh schamen........... NEE ik zit trouwens nog steeds in me pyama:)

Lottie
    Eeh zullen de hormonen wel zijn hihihi, ennuh 36 weken zou bij mij makkelijk kunnen. Kwam zelf bij 32 weken en 3 dagen ter wereld met 41 cm en 1290 gram.

Nu zal ik me toch aan moeten gaan kleden, dinnetje komt me zo ophalen en dan gaan we wat leuks doen??? Geen idee wat en ik moet het nog gaan verzinnen ook!!

Misschien effe langs de Mac voor een Shake hihihihihi

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rosa
    Hahaha, maar dat geldt vast niet voor de hele groep:p.
    Veel plezier vandaag en geniet van je shake:p

8. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Beter dat je weer wat binnen kan houden, een raketje meer of minder kan geen kwaad natuurlijk. Misschien komt je trek langzaam een beetje terug.......

9. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid

Ik krijg me salaris per 4 weken dus een maand is voor mij 4 weken.

12 / 4 = 3 maanden dus en aangezien ze zeggen dat we er 9 zwanger zijn.....

Ach we hebben er in ieder geval al een deel opzitten, voor sommige een zwaar deel.

Ik ga aankleden Dinnetje staat met 10 minuten op de stoep hihi

10. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Hier hoorde ik vanochtend van de zuster dat ik geen mayonaise mag eten. Niet dat ik dat nou naar binnen kan krijgen, maar dat is iets totaal nieuws voor mij.... K`ga binnenkort de ijsmachine maar eens aanzetten.

Rosa, wat naar vd super! Kan me voorstellen dat je daar even niet meer wil komen!

Cos, met waterijsjes krijg je tenminste vocht binnen en dat is nu het belangrijkste!

Gewicht: Ik ben nu 2 kilo afgevallen, maar dat zal er wel weer snel bij aankomen!:D

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heuh, alleen zelfgemaakte mayo mag volgens mij niet ivm de rauwe eieren die erin zitten. De mayo uit de super is zo heet gemaakt dat het geen kwaad meer kan.

12. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Ik was het niet van de supermarkt hoor, 10 minuten geleden liep ik nog steeds in pyama rond hihihi

13. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Hi Hi ok jij was dus vd pyama:D.... Ach ja die zwangerschapshersenen....

Ja vd Mayo had ik ook tegen haar gezegd, maar ze zei dat is waar maar beter geen risico nemen, het is hier ook veel warmer dan in NL dus zal wel daarom zijn.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Breastmommy
    Oja, dat is waar! Dan zou het best kunnen hoor!

15. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Vond het alleen raar omdat het me nooit bij eerder zwangerschappen is gezegd...

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ze zeggen ook lang niet alles, meestal alleen als je er zelf naar vraagt. Mijn vk heeft iig nooit iets over voeding gezegd...ook niet over de "slechtste" dingen

17. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Hier volgen ze precies een lijstje wat ze moeten zeggen.

Nog een leuke serie over de verschillende weken vd zwangerschap; ik laat dit aan de kleintjes zien om hun er een beetje te betrekken, weten ze hoe de beeb er nu uitziet. YouTube - Fetal Development Week 9 (Pregnancy Health Guru)

18. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Mayo niet mogen eten???
    Heb ik nog nooit van gehoord iig.

Hier een heftige overblijf gehad pffft.
    Ben blij dat ik me goed gehouden heb.
    Hahaha paniek situatie's zijn dus wel goed voor je reactie.
    Was een overblijfkind van een bankje met zn hoofd naar benden gevallen (buiten) dus bloedde als een rund, zn hele gezicht onder het bloed en jas ook.
    Snel naar binnen genomen en op een stoel gezet, wc papier gepakt omdat het bleef stromen en om een ehbo-er geroepen.
    Wij hebben wel ehbo gehad maar dat is gewoon de basis en ik weet niet eens waar de ehbo doos is.
    Gelijk ff ha geweest kind met juf (ha natuurlijk dicht, aan het eten:x gelukkig zit de ha naast de school hahah)
    Was dus ff stressen en ik kan normaal niet tegen bloed.
    Was gelukkig de 1ste keer dat we echt de ehbo-ers moesten inschakelen en hopenlijk ook de laatste keer.
    Nu maar ff bakkie doen om bij te komen.

Echo's, nog niets gehoord van de dames die vandaag mogen???

19. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Becky@ Wauw dat was schrikken!!:(

20. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Hoi allemaal

Het is weer even geleden...maar ik zie mooie echo's :) Overmorgen kan ik eindelijk ook terug en hopelijk mooie echo, ik hoop dat hij het geslacht al kan zien...

Zijn er hier nog dames die als ze niezen een pijnscheut in de lies krijgen? Vorig weekend bij het niezen verloor ik zelf urine...pfff.

Ik ben heel wat minder misselijk, maar nog steeds erg moe en futloos, ik moet er 's nachts gemiddeld 4 keer uit om te gaan plassen...

Lieve groetjes

Deel Deze Pagina