September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Hij is druk dat weet ik wel, verloskundige te kort op de praktijk (woon 3 straten achter zijn echoburo aan huis en een 6 tal straten van de vkpraktijk af hihihi)

en echt alleen "zo" aan de telefoon. Na de laatste miskraam belde hij me zelf op om te vragen hoe het ging bijvoorbeeld. Met de daadwerkelijke echo, is hij gewoon heel anders. Weet niet hoe dat komt, maar hij is nu eenmaal anders aan de tel dan in het eggie ;)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jan koning
    ja zo klinkt ie alleen via de foon hoor;) hij was bij ons heel aardig elke keer. Hij is ook een van m'n verloskundigen;)

3. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    pffff ik val echt bijna om van de slaap! Ik vind eigenlijk dat vrouwen in het begin van de zwangerschap ook verplicht vrij moeten hebben :p

4. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Wat een raar verhaal is dat. As je dus filet invriest, kun je het ook weer eten? Volgens mij klopt er geen snars van, want idd gaan de meeste bacteriën alleen door verhitting dood. Mss een stomme vergelijking, maar dan zou je als je eerst de kip invriest, deze vervolgens ook half rauw kunnen eten zonder ziek te worden. Neem toch het zekere voor het onzekere en doe het niet!

5. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's!

Hier gaat alles op zich prima. Ben nog wel veel moe, ben zeer snel aangebrand en heb snel last van mijn rug. Midden in mijn linkerbil doet het trouwens wel zeer als ik loop. Ik zal dit de volgende keer eens aankaarten bij de gyn. Ik heb met 16 wkn precies weer een echo en zal dan vragen of ze wil kijken wat het wordt (ik durf het niet zo goed, bang dat ze er raar op reageert) Ik kan echt niet tot de 20 weken echo wachten voordat ik het weet ;)

6. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Die pijn in je bil klinkt echt als bekkenpijn... Ik had het op het eind van mn vorige zwangerschap ook heel erg. Kon ook niet meer op 1 been staan om bijv mn sok aan de trekken, deed super veel pijn.

En bij de volgende echo zou ik het gewoon vragen hoor! Als je het niet doet heb je er later spijt van en wat kan het jou schelen wat de gyn van je denkt ;) Die zie je later toch nooit meer terug hihi

7. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Nou vandaag naar de internist geweest.
    Echo gehad alleen was er niets gegroeid gelukkig hihhhi echo was van de schildklier geen paniek hahahaha

Voor de rest niet veel spannends zal even de dialoog neerzetten I= internist S ben ik

I goedemorgen, wat is het probleem
    S ik heb geen probleem
    I ik zie dat u bent doorverwezen door de Gyn
    S klopt
    I waar heeft u last van
    S voornamlijk mijn ZW hormonen, en ik niet alleen
    I ik zie dat alle laatste bloedonderzoeken keurig waren
    zie ook niet in waarom u dan naar mij moet worden
    doorerwezen, medicatie kan misschien iets omhoog maar niet
    veel hoog uit 0.025mg maar nodig is het niet. Ik laat nog wel
    een keer bloedprikken bij u, maak even een echo van de
    schildklier (direct gedaan en zag er netjes uit) en dan bel ik
    u maandag voor de uitslag.
    S Oke is prima, bedankt en fijne middag

Dat was het dan weer................. en maar zeiken over die hoge ziektekosten, maak nog een echo voor me van me baby vind ik veel leuker en belangrijken. Waarom moet ik naar een internist als er niets aan de hand is en ik geen enkele klacht heb??

8. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Dank je Pindaatje! Ik zat ook al aan bekkenpijn te denken, maar dan hoor je meer over pijn bij je stuitje. Ik heb het als ik veel gezeten heb en dan weer even een stukje loop, echt in het midden van mijn bil. Ook als ik, alleen maar, heb gestofzuigd en gedweild en weer opsta na het bankhangen. Ik lijk dan wel een oud wijf, zo'n last van mijn onderrug! Voor de zw schap had ook snel last van de rug, maar dan moest ik wel echt uren bezig zijn geweest met het huishouden. Lijkt he nu nog op bekkenpijn (jij als expert)

EDIT: Rosa heerlijk nutteloos bezoekje dus! Bij ons n het zh moet ik ook elke keer weer uitleggen waarom ik er ben, in het UMCG ging dat vorige week ook zo. Heel irritant!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Mee eens!! :D

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ikke ook :)

Mac Dondalds Delivery and slapen maar :)

11. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    *jaloers*

pfff ik moet vanavond nog zingen tot 22.30 uur daar weten ze nog niets dus dat word hopen dat ik niet continu ben aan het gapen en buikje verbergen :p

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Succes met verstoppen en niet gapen! Ik heb vandaag op school ook de hele middag zitten gapen ... hahaha

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hehe hoe bevalt het weer op school is het mee of tegen gevallen.

Ik heb een jurkje aan met allemaal roesjes! Super om beginnende buikjes te verstoppen haha

14. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Het is me best meegevallen :) alleen het eind van de dag val ik bijna van mijn stoel van de slaap! En de hele dag honger pfff er gaat me een lunch mee naar school!
    De kindjes waren ook heel lief en zooo blij dat ik er weer was!! heel hartverwarmend! De reacties op mijn zwangerschap waren ook heel leuk!

15. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nou geen echo deze keer had ik ergens wel verwacht ik had er vrijdag al 1 gehad. 16 maart mag ik terug wel voor echo nog wel bij de Gyn.

Dietiste was wel tevreden eigelijk.. we gaan mooi door met 3 keer vloeibaar ik begin nu zelf wat uit te breiden met fruit en dan langzaam weer naar gewoon eten toen.

16. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel

Trekt het ook door naar je been? Kan ook uitstekende rugwervel zijn...heb ik ook is helemaal niet fijn. Heb er een in m`n onderrug en een 2 in m`n nek. In de zwangerschap word het door het gewicht erger, aan de eind van de zwangerschappen kan ik bijna niet meer lopen vd pijn. Wat jij beschrijft lijkt heel veel op mijn klachten.

17. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Aichaatje Wat leuk zo`n warme terugkomst!

Cos Wat fijn dat het zo goed gaat!!

Loepie Veel plezier vanavond!!

18. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
  19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Wat leuk zeg! en wat een lief hondje :)

20. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja lekker ding is dat mazzeltje echt een hond uit 10000 honden hoor.

Deel Deze Pagina