Cos, fijn dat het goed gaat met het ontbijt, maar wat naar dat je zo'n last van je rug hebt.. is er niets te krijgen voor ondersteuning voor je rug?
Dank je, het zal idd wat vroeg zijn voor het geslacht! Mijn man wordt geopereerd aan zijn voet, hij heeft een werkongeval gehad en die is op 4 plaatsen gebroken +verbrijzeld, ze gaan met been van zijn dij een deel proberen 'maken', zoieso weer drie maanden plaaster.. we zijn al van mei vorig jaar aan de gang! lieve groetjes
Weten jullie dit toevallig: Mag je helemaal geen vis uit de supermarkt of is dat alleen voor gerookte vis, dus die je niet gaat verhitten?
Alleen gerookte verpakte vis, mag je niet Oh en verse tonijn moet je niet te vaak eten, wel in blik! Ook roofvis is niet goed, zoals haai
thx haha haai... dat zie ik me nog niet zo snel eten haha maar bv de voorverpakte roerbakgarnalen van de AH?
Ja de pijnen worden erger in de zwschap door het gewicht enzo. De pijn is meestal aan 1 kant en in de bil en dan als het erger word trekt het door naar m`n been. De 2 wervels in m`n nek heb ik pas sinds afgelopen Augustus nadat ik was uitgegleden, dus ik weet nog niet wat voor impact dat gaat hebben op de zwangerschap, maar van de onderrug wet ik vd 2 vorige zwschappen.
MM Lekker visje!! Heb vannacht gedroomd dat het een jongetje word. Maar hij had het heel koud Bij m`n zoontje wist ik het ook zo en had gelijk, bij m`n dochter heb ik gedroomd dat ik op de markt jurkjes aan het kopen was en kreeg gelijk! Dus ik ben benieuwd of m`n oermoederinstinct het nou weer gelijk heeft.
Vanmorgen naar de gyn geweest voor intake. Kreeg ook weer een echo. Alles was goed. Ben 3 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is nu 20 september. Mag met 16 weken weer, krijg dan ook weer een echo.
Fijn inge !! ben benieuwd naar de echo. Ik zal morgen de fysio wel bellen, ik ben daar bekend ik weet ook niet of dit door de zwangerschap komt of dat dit gewoon mijn normale rugklachten zijn. Want het is wel heel extreem. Nou vanavond maar even in bad even proberen te ontspannen. Vis lekker dames. Ik hoop echt dat ik snel weer beetje gewoon kan eten in de vorm van vast voedsel haha.
Inge, fijn dat alles goed was Ik maak altijd een foto van mijn echo's op macrostand (tulpje) je ziet bijna geen verschil
Ik heb geen vroeggeboorte gehad wel een missedabortion misschien is die contole (by gyno waar ik ben ivm zwangerschap) daarom! En ik denk dat ik die volle blaas moet hebben omdat ze hier zoveel mogelijk uitwendig doen! Vanacht weer wat bloed verloren, maar dit keer alsof ik ergens een wondje had ofzo?? Heel raar! En het zeurende schaambeen is weer terug grrrr Net terug uit school even 2 dagen vrij! Zit te twijfelen of ik WEER naar de gyno moet gaan??
Thanks ladies! Nadat ik ook net weer wat bloed ben verloren heb ik toch maar gebeld! Mag om 20:30 komen (voor jullie 19:30) dus dat is gelukkig nog maar 2 uurtjes! Zit even weer helemaal in zak en as... vreselijk!! Moet een hoop water drinken dus ik ben benieuwd wat hij van plan is! Tot later dames .. please duimen voor me