Thanks dames! Nou met de beep is gelukkig niets mis Maar mijn baarmoedermond staat te ver open en als dit voor dinsdag niet terug loopt moet ik geopereerd worden Dus alle hormonen weer verhoogd en niet meer werken (voor nu) Iemand die hier meer kaas van heeft gegeten... graag Hier de echo van vandaag:
Jeej zeg eerlijk gezegd heb ik hier nog nooit van gehoord Misschien iemand anders die er wat vanaf weet? Maar gelukkig dat het met de kleine goed gaat! Hebben ze niks gezegd over of het kwaad zou kunnen voor de kleine of weet ik wat???
De beep krijgt er niets van alleen is straks het risco op een prematuurtje heel groot! "te groot" mits het binnen nu en 5 dagen vanzelf weer sluit! Wat een stress weer zeg pfff
Fijn dat alles goed is met de kleine beeb... wat een stress voor jou zeg! Ik denk dat het beter is als je je laat opereren idd, veiliger voor je beebje In de zwangerschap hoort de baarmoedermond potdicht te zijn, open is idd niet goed Goed dat je moet stoppen met werken.. doe rustig aan meid
Bedankt lieverds! Wat een toestand weer he? En als ik zo zit te denken kan ik heel veel van mijn vorige zwangerschaps problemen plaatsen Maar ik doe er alles aan om deze zwangerschap een succes te laten worden!! Blijven duimen hoor "i need it" Nu mijn bazin nog bellen vandaag en daar heb ik echt pijn in mij buik van
. Wat erg zeg! Het kan zijn dat je een preventieve cerclage krijgt. Dat is een bandje om je baarmoederhals, zodat deze niet nog verder open gaat. Houd er rekening mee dat je geopreerd gaat worden, want als ik heel eerlijk ben, acht ik d kans klein dat je bmm zover weer terug loopt dat er niets aan gedaan hoeft te worden.
@Mama079 jij zit in de verpleging toch? Ik zit nu al zoveel millimeter over het maximale heen! Maar goed we zullen zien. Ik slik braaf mijn progestron en utrogestan en dan zien we het wel! hoe strikt is dat rustig aan doen? Straks mijn bazin bellen DAAR ben ik zo zenuwachtig voor!! Enne wie heeft er een Nub kunnen ontdekken op mijn echo?
@Aichaatje, jeetje meid wat een vervelend nieuws zeg! Gelukkig maakt die kleine he nog goed Ik wil je niet bang maken maar een vriendin van een vriendin van me heeft dit gehad zonder het zelf te weten...ze had af en toe bloed verlies werd haar verteld dat het er bij hoort. ze keken er dus niet naar...toen ze 18 weken was werd haar kind plotseling geboren..artsen constateerde vrij snel dat haar baarmoedermond openstond ik weet dat met een eventuele zwangerschap hierna voor haar wordt er een soort van elastiek omheen gedaan dat houd de baarmoedermond dicht. Dus meid goed dat de dokter er nu achter is gekomen en hopen dat hij zelf gaat sluiten en anders ben je er mooi optijd bij! ik zal duimen voor je! Meiden! Ik heb een paar dagen getwijfeld maar ik weet het echt zeker dat ik de kleine voel!!! Echt heel licht en soms maar 1 keer per dag maar wow met me zoontje voelde ik hem met 14 weken nooit gedacht dat het zo snel kon! Weet dat ik erg gevoelig ben in me buik maar het is echt super! Zijn er al meer meiden die de kleine voelen?
@Manoe, bedankt voor het vertellen! Ik ben dan ook blij dat ik heb volgehouden met het aangeven van de bloedingen (5 keer in totaal nu) en dat ze toch een extra controle hebben gedaan! Nu maar afwachten! En anders zijn we mooi optijd inderdaad! Dankje! Oja ik heb af en toe ook het idee dat het niet mn darmen maar de beep is die ik voel. Het is namelijk precies 3 vingers boven mijn schaambeen! Leuk he!
@ Aichaatje, zo zie je altijd naar de eigen gevoel luisteren en gewoon bellen. Wel allemaal heel vervelend. Gelukkig is met beepje alles goed. Sterkte komende dagen, hoop dat de baarmoedermond zelf sluit. Maar wat moet moet is deze situatie denk ik, als opereren de enige optie is. Veel vrienden van ons hebben we het afgelopen 2 dagen verteld, we krijgen hele leuke reacties. Is ook heel leuk om mee te maken en iedereen zn reacties te horen of te zien. Liefs
@Aichaatje: jeetje dat is schrikken zeg, gelukkig is alles met het beebje goed, sterkte met de eventuele operatie! Over je baas moet je je echt niet druk maken, die snapt heus wel de ernst van de zaak als je dit verteld! *knuf*
Dank je loepie Mijn bazin kan soms heeeeel raar uit de hoek komen! Maar daar moet ik nu inderdaad maar even !#%#% aan hebben