September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Mijn bazin heeft zelf 2 tieners!! Ze is gewoon van een heel ander slag ;) WAK!! zal dr straks maar gelijk bellen dan ben ik er vanaf ;)

2. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    You go girl! Denk maar steeds aan je beebje!

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Aichaatje goed hoor meid! Gewoon bellen! Leuk dat jij ook je beeb voelt :D

4. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Oke, ga dat vanmiddag eens proberen. bedankt voor de tip!

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    suc6 met bellen!!! en ik blijf duimen voor je!!!

ik moet zo weer naar de fysio.. (pfff.. hopen dat het minder zeer gaat doen als vande week.. ) maarja kom er wel weer over heen hahaha.... (bevallen is denk erger) ;););)

6. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @Achiaatje: Ik heb eeb vroeggeboorte gehad (mijn dochter is geboren met 28 wkn en 6 dgn). Hoop voor je dat de baarmoedermond dichtgaat, denk trouwens dat ze er een bandje om gaan doen. Sterkte.

7. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ja, ik voel de kleine ook al sinds enkele dagen af en toe "fladderen", ha ha... zo vind ik het aanvoelen :D:D
    Je herkend het hé van een vorige zwangerschap ;)

8. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aichaatje: sterkte meis, en goed dat de arts het heeft gezien. Dus dan zijn ze er op tijd bij.

Over de baby voelen: ik voel het ook al vanaf 10 a 11 weken..en nu van de week heel duidelijk, echte harde plopjes, ploppen!hihi, en een paar keer achter elkaar!
    Voelde het sowieso al elke dag vanaf die 10 a 11 weken maar nu voel ik het echt goed!

Bedankt trouwens nog voor jullie berichtjes over mijn vader..

9. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Heb sinds een dag of 2 het idee dat ik ook wat lijk te voelen...maar ik geef voorlopig gewoon m'n darmen nog de schuld ;)

Hier is de carnaval al begonnen.De schoolkindjes kwamen net met hun 'praalwagens' langs.
    Heb zin in zondag lekker de Osse optocht en dan als de brandweer door naar Berghem voor de verlichte optocht....beetje traditie voor hubbie en mij :D

Wel fijn dat ze het snel ontdekt hebben Aichaatje, maar toch wel vervelend om zulk nieuws te krijgen.

10. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Hierbij de echo's:

Dit is de 1e, van 23 februari

11. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    dit is de 2e, van gisteren

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Mooie echo's Inge!

Nou ik heb gebeld hoor! Komt ie... als het dan zon risico zwangerschap is dan kan ik beter de laatste 3mnd van het schooljaar thuis blijven! Zegt ze neem een secondopion and call me! Duhhhh

Voor de lunch, verse vis van de gril, rijst, salade en vers fruit! Wie heeft er zin! ;) Fijn weekend allemaal!

13. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48

Nee ik zit niet in de verpleging ;) Ik heb een extreem prematuur geboren zoontje en sta daarom zelf onder strenge controle. Vanaf 16 weken krijg ik elke 2 weken een bm hals meting. Op 22 feb heb ik er ook 1 gehad en ik zat toen op 3.6 cm

14. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Voor jezelf en je beeb kiezen hoor!!

Inge wat een mooie echo's! Jouw 1e dus ook met 28+6 geboren! Die van mij ook! Wordt jij nu ook extra in de gaten gehouden? Ik krijg dus vanaf 16 weken elke 2 weken een bm hals meting, er wordt een uitstrijkje en elke 4 weken wordt urine op kweek gezet.

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @mama79, ah ok! Waarvoor zijn de urine en uitstrijkje als ik vragen mag?
    Wat ontzettend heftig joh! Gaat het nu helemaal goed met je zoon?

16. fruity

fruity Actief lid

30 dec 2010
    258
    0
    0
    Grappig!!! Ik moet ook eenmalig naar de internist, ben benieuwd of dat ook zo'n gesprek wordt :)
    Wist trouwens niet dat ze ook een echo vd schildklier kunnen maken.

17. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @ Inge Mooie echo zeg,

@ aichaatje, wat een bitch van een bazin heb je zeg pffft
    van een man zou je zo'n reactie kunnen verwachten maar van een vrouw/moeder????
    Lekker voor jezelf en je beeb gaan hoor, die zijn het belangrijkste.
    Niks second opinion, maar gelijk zorgen dat er actie geregeld word, dan maar een operatie. Hoe rot het ook voor jouw is, je doethet wel voor de kleine in je buik. Sterkte en succes ermee.

Hier sinds gisteren jakkie, voelde me al heel de dag niet lekker, (heb wel mn certificaat van de tso gehaald) hoofdpijn en buikpijn en gewoon bah zijn.
    Hub zag het gelijk aan me toen hij thuiskwam, en heb ook bijna niet gegeten savonds.
    Na het eten werd het erger en bleef ik rennen naar de wc, mega aan de diaree en overgeven.
    (erg leuk in een kleine wc dus elke keer steeds heeeel snel omdraaien want dan moest het er aan de andere kant weer uit hahaha)
    Vandaag maar anderhalf broodje gegeten en een beker melk en dat is er ook al weer uit. Voel me net een vaatdoek zeg. Morgen heb ik de kids beloofd dat we naar Boskoop gaan ivm de carnavalsoptocht, dus hoop dat het morgen beter gaat, want Gino is nu zo bezig met carnaval dat ik het jammer vind als we niet kunnen gaan. (hub heeft niets daarmee dus gaat ook echt niet mee met de kids)

Ik ga nu maar ff patat bakken (gadver zeg) want dat had ik de kids beloofd maar heb ook lekkere zoet ruikende aardbeitjes gekocht dus dat ga ik proberen te eten.

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hoop dat de aardbeitjes je smaken en dat je morgen een fijne dag mag hebben met je kids! Vreselijk als je je zo voelt!
    Ik ga ook zeker niet voor een second opion!! Daaaggg... ik hou me rustig tot dinsdag en dan hoor ik het wel!!

Dames bedankt voor jullie steun! Doet met goed :)

19. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Aichaatje, ziek melden zou ik... je hebt de artsen mee ;)

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Helaas gaat dat hier in Egypte niet zo!! Er is hier geen ziektewet en geen arbo, gewoon niets! De baas is echt de baas!
    Als ik die 3 mnd niet werk betekent dat geen inkomsten, mijn dochtertje geen rechten om daar naar school te gaan (ze is gelukkig nog jong) mijn contract loopt tot 1 juni! En dan lig ik er dus uit!

Maar goed deze beep gaat voor alles!!

Deel Deze Pagina