@Rosa, grappig veel uit de omgeving van Rotterdam zo te zien. @Aichaatje, vanaf 6 mnd al aan de weeenremmers, pff dat is heftig zeg. En dan 2 keer een miskraam. Fijn dat ze nu extra controleren en indien nodig voorzorgsmaatregelen nemen. Dit is niet iets om nogmaals mee te moeten maken. Zie trouwens dat je bloedverlies hebt (gehad), dat heb ik bij mijn zoontje ook gehad en alles is helemaal goed gegaan. Het is wel vervelend omdat je er erg onzeker van wordt. Via googlen vind je ook wel positieve verhalen en die moet je gewoon lezen . @Denise, ja wij willen ook weten of het een meid of jongen is. Bij mijn zoontje wisten we het niet maar dat liep allemaal zo anders. Eigenlijk gewoon normaal. En nu is zoveel jaar later, we hebben enorme strijd moeten leveren. Mijn zoontje is 6 en hij wil ook graag weten hoe en wat. Ik ben met je eens dat veel dingen echt blauw of roze zijn zeg maar. Mijn zoontje was heel licht, super blond haar (nog steeds) dus alle neutrale unisex kleding stond hem niet eens. Na de 20 weken echo ga ik lekker shoppen... Houden jullie het voor jezelf wat het is? @Breastmommmy, dank je wel. Jij ook erg misselijk lees ik. Helpt probiotica tegen misselijkheid joh. Fijn voor je. @Cos, zooo dat is niet niks wat jij hebt zeg. Ik had daar nog nooit van gehoord. Niet echt een lekker begin. Wist ook niet dat er van die verschillende soorten vloeibare voeding bestond. Leer hier nog veel zeg. Sterkte in ieder geval, hoop voor je nu alleen maar beter.
Dag dames, ik wil jullie even wat voorleggen. Mijn vriend en ik zijn gisteren naar een babyzaak gereden om eens wat meer info te krijgen. We hebben ons het een en ander laten vertellen over kinderwagens en autozitjes. Verder ook helemaal niets gekocht daar, maar wel een stuk wijzer geworden. Dit was ook de opzet, ik ben nog maar dik 11 weken zwanger, dus het is nog vroeg allemaal. Toch kon ik het nu niet laten om eens wat prijsvergelijkend warenonderzoek te doen op internet. Wij waren in de winkel gecharmeerd van de maxi cosi mura 4 en ook de autozitjes cabriofix en pebble. Nu kom ik op de site van baby en tiener superstore allerlei aanbiedingen tegen van deze modellen. Ze zijn wel uit 2010, maar dat maakt mij persoonlijk niets uit. Kleur is misschien ook niet helemaal wat ik in gedachten had, maarja moet je het daar dan voor laten...? Ze hebben bijv. die mura 4 in een rode uitvoering voor 379 euro, inclusief reiswieg. Dat is volgens mij best wel een goede aanbieding!! Maar om nou zo vroeg al zo'n aankoop te doen... Is dat verstandig? en het is ook niet perse de kleur die ik zou willen, maar daar kan ik me overheen zetten. Zijn jullie ook al met dit soort dingen bezig? Of loop ik veeeeel te ver vooruit??
Nee hoor, ouders gaan mee en ik vertel het iedereen die het wil weten Is voor iedereen makkelijk shoppen
Nee hoor wij gaan ook voor de maxi cosi mura 4 alles staat al vast, alleen nog bestellen. Wij waren gister bij de babydump daar vonden we ons kamertje met behoorlijke levertijd, juli pas.......die wordt dus waarschijnlijk volgende week al besteld
Wij waren ook bij babydump idd. Een nieuwe mura 4 uit 2011 was daar, met reiswieg, 640 euro. @ Aichaatje Dat is dus een verschil van 260 euro met dat model uit 2010... Ik weet het niet, twijfel nog.. @ Denise Wil jij mura ook gewoon nieuw bestellen? Ik overweeg ook nog een tweedehands.. Welk kamertje hebben jullie op het oog?
Ik krijg de wagen in zijn geheel van schoonma, dus voor ons maakt het niet zoveel uit. Ik wil het liefst alles nieuw, het is onze eerste dus jah................. Kamertje wordt deze Circle Hoogglans | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump of deze Athene | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump Twijfel nog een beetje, die laatste wordt pas in juli geleverd. Mijn moeder wil graag het kamertje voor ons kopen en we wilde eigenlijk eerst deze, maar toen in de winkel kwamen we die andere tegen, die zijn toch echt een stuk duurder Ambiente | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump
lief van je schoonma!! Ja wie weet willen onze ouders ook wel het een of ander voor ons kopen. Erg leuk die kamertjes!! Ik moet zeggen dat ik de circle persoonlijk het minst vind. Maar dat is mijn smaak. Wel alle 3 mooi strak, daar hou ik wel van! Wil ik zelf ook wel. Al enig idee welke kleur mura je wil dan?
Helemaal zwart, misschien die voetenzak dan blauw of puple blossem, ligt eraan wat het wordt. De levertijd van de wagen is maar 3 weken zei ze gister dus die zou ik na de geslachtsecho nog kunnen doen. Wel zit ik eraan te denken om alles in een keer daar te kopen, dan kan er waarschijnlijk meer korting af, we hebben daar namelijk ook de badset en de babyphone enzo gezien. Alles bij elkaar is dat dus behoorlijk wat................
Wij hebben alles nog van de vorige 2 dus, hoeven weinig tot niks te kopen. Bij m`n zoontje hebben we alles rond 5de maand gekocht , maar had mezelf al wel wat verwend met wat leuke kleertjes en speelgoed bij elke leuke echo enzo. Heeft wel niks te maken met de zwangerschap, maar heb net een filmpje opgeload van mij dochtertje en ze is zoooo lief.... YouTube - 2-year old girl imitating Dirty Dancing
Wat balen Aichaatje!! Hier is het 2 keer zo duur als in Europa. Maxi Cosy meest simpel kost 1000 Euro. Wij hebben de Graco Travel System http://travelsystemsforbabies.co.uk/wp-content/uploads/2010/05/graco-quattro-tour-deluxe2.jpg Kleur zwart, hele stevige wagen.
In bv Cairo kan dat ook wel hoor maar dan net zoals jij zegt! Ingevoerd betaal je kapitalen voor! Toen ik zwanger was van Yara (2006) kon je hier echt bijna niet krijgen of heel duur! Het is nu inmiddels wat beter maar de kwaliteit
Nou inderdaad! Alleen al voor kleding Als dit nu een meisje word dan heb ik nog heel veel! Maar als het een jongetje word dan ga ik flink onlinewinkelen en laat het bij mijn ouders bezorgen! Die komen in juni! Verder natuurlijk mijn vriendinnen en kenissen! Als het goed is komt deze week de helft van mijn bestelde zwangerschapskleding! joepieeee
Yes opnieuw een week verder... Heb verder weinig te melden, dagje lekker rustig aan gedaan vandaag, lekker thuis...
Heftig allemaal zeg! Heb je het een plekje kunnen geven? Blaasontsteking welke onbehandeld is, kan voor weeën zorgen en dus leiden tot geboorte. Tijdens een zw schap kan een blaasontsteking anders verlopen waardoor je niet altijd door hebt dat je een blaasontsteking hebt. Cos wat goed dat het nu steeds beter gaat. Ik hoop dat je snel kunt eten wat je wilt. Aichaatje wat een walgelijke baas heb jij! Weet ze wel wat je nu doormaakt? Ik besef me dat ik morgen op de helft ben van de zw schaps duur bij mijn zoontje. Echt bizar
Mik Zo leren we allemaal weer wat. haha Aicaatje Ja ik zag het tegelijk gepost he ! Wat een k*tbazin zeg .... Pff Breastmommy Het gaat redelijk het gaat echt met bogen op en neer en op en neer. Maar goed echt heel heftig spugen zoals eerder hoef ik niet meer. Dus de medicatie helpt wel. Ik heb zelf nog een vrij jong zusje die is nu 3 en mijn moeder had de babykamer nog. Dus die mogen wij hebben. Gelukkig wel onze smaak alleen ga ik wel dingen verven wat het is helemaal wit. En ik wil het een beetje oppimpen voor een meisje of jochie.
Ik heb echt een vreselijke dag gehad! Bijna de hele dag lopen brullen! Mis ML en mijn familie! En ben al het slechte nieuws nu wel even zat!!