Ik kan even moeilijk reageren op iedereen, want ik heb een heel weekend gemist ben even de draad kwijt zeg maar.. Ik heb van het weekend zo een hoofdijn gehad, ik denk dat het zelf meer migraine was. Echt niet tof, het dreunt nog na in mijn hoofd.. daarnaast is mijn jongste dochter weer verkouden en tandjes dus de nachten moet ik er ook 4 keer uit ben even gebroken.. Ik ga weer meelezen en reageren.. Ik heb een kamertje gezien van Rosa geloof ik, echt prachtig!! Zou ik ook wel willen, maar ik heb er het geld niet meer voor over.. het zijn bij ons de laatste 2 nu dus ik herbruik alles van de eerste 2. We hebben wel van marktplaats 2 ledikantjes gehaald, want die wou ik wel identiek hebben. Dit was even mijn EGO-berichtje
@Achiaatje, dikke knuffel. Kan me voorstellen dat er momenten zijn dat je je familie en vrienden mist. Wat ontzettend lullig van je baan zeg. Dat is hier wel beter geregeld. Heb je nu gewoon geen inkomen meer? Morgenavond de echo..hoop ook goed nieuws voor jou. @Juffie, welkom!! We zijn tegelijk uitgerekend zie ik, allebei 2e kindje. Leuk! Heftig van dat flauwvallen, pff doe maar voorzichtig hoor. Hoeveel dagen werk je? @Fruity, heerlijk al die dingen bekijken en shoppen. Mijn enige advies met autostoeltjes is...koop geen 2hands. Je weet nooit wat er mee gebeurd is. Heb daar wel rare verhalen over gelezen. En je moet er niet aan denken dat je een aanrijding hebt en je beeb niet veilig zit. @Denise, hi hi wij hebben bij de eerste ook van mijn schoonouders gekregen. Maar gezien het leeftijdsverschil nu, gaan we toch weer alles nieuw kopen. Leuk hoor die kamertjes!! @Breastmommy, sooo cute dat filmpje. @Mama079, nou dan bij enig vermoeden van blaasontsteking direct naar huisarts toe dus. Bizar idee ja dat je bij je zoontje nu al op de helft was. Maar goed dat we dat allemaal niet weten van tevoren. Wat betreft dat Laxo, ik zou wel even kijken of het verstandig is om zo iets nu te nemen. @Cos, ahh een zusje van 3 jaar, wat bijzonder. Tenminste ik weet niet hoe oud jij bent @Smile, dank je. Zeker goed vertegenwoordigd. @Rosa, schattig kamertje!! @Whitney, fijn dat alles goed was vandaag. Nu van de daken gillen... @Adora, wauw dat is wel prettig dat je man 6 weken vrij kan nemen na je bevalling. Kan jij rustig herstellen. @Becky, mijn zoontje voelde ik ook rond de 18 weken, dus nog even geduld... @Starlady, klein is maat 50 dan he. Mijn zoontje heeft al maat 128 ha ha wat een vergelijking.
aichaatje, goed nieuws dat het al teruggelopen is!!! En wat een naaistreek van je werk zeg, kunnen ze dat zomaar maken?!?!? moetje, welkom terug! De angelsound is idd super he als je onzeker bent! Hoe vaak gebruik jij hem? meiden, heb zojuist mn eerste buikfoto gemaakt, en wat een verschil met mn vorige zwangerschap zeg, ongelofelijk!
Yep alles kan hier!! Gyno zei ook al niet druk om maken is niet goed voor je beep! MAAR nee dus ook geen inkomsten en de gratis stoel voor mijn dochtertje kwijt (tis prive school) Nou @#%$^ en ik probeer weer op mijn roze wolk te klimmen zij het voorzichtig @Jolan, wel ff showen he die foto
@Jolan, wauwww mooi buikje hoor. Is het er eentje? Bij mij gaat het ook veel harder dan bij de eerste. @Achiaatje, ook nog gevolgen voor het schooltje voor je dochtertje. Pfffff..... @Moettie, ik heb ook zo'n angelsound, echt gaaf!
Wow Jolan mooi hoor! Tja life goes on!! Zoals de Gyno al zei los laten stress is niet goed voor je beep
Goedemorgen allen! Nog even snel voor ik naar mijn werk ga. Jolan, op dit moment luister ik nog elke dag. Maar merk wel dat het steeds korter is en de behoefte minder word. En toch ben ik blij dat ik het in huis heb hoor! Het blijft bijzonder.... Jeetje, van een verschil van buik! Maar jah, het huisje is natuurlijk al voorbewoond he! Hier ook een grote buik, maar daar zat alle spekkies van *Stijn nog op. Mik, Jolan, wanneer hebben jullie beebje voor het eerst gevonden met Angelsound? Ik ben werken! Tot vanmiddag!
Wat fijn Aichaatje! En lekker dan idd wat betreft je baan :x Rosa ik heb de ene dag geen afscheiding en de andere dag veel. Ik had zaterdag tijdens het afvegen 1 keer echt heel veel!
moettie, hahaha ja idd er zaten ook nog 3 kilo's aan van de vorige zwangerschap bij mij hoor, dus een deel zal ook wel vetjes zijn . Ik zeg nu als ik mn positiebroek aan heb: mn vetrollen worden mooi in positie gebracht Ik heb de kleine met 9 weken geloof ik voor het eerst met de angelsound gehoord. Ik luister om de dag, maar merk idd dat de behoefte steeds minder wordt. En ik vind hem nu gelijk dus het is echt 10 sec en dan weer klaar. Maar ik ben ook blij dat ik er 1 heb. Hebben jullie een kindje verloren? Heb je dat al eens verteld hier? Ik kan me vaag wel iets herinneren.
Marlies veel plezier met de echo vandaag. Jolan wauw wat een verschil zeg hhaahaha. Juffie, rustig aandoen hoor, flauwvallen is niet lekker, Het draaien en duizelig ken ik wel van beide zwangerschappen, bij mn oudste was het mede door zwaren griep en zwangerschap en bij mn jongste was het door lage bloeddruk en hittegolven. Flauwgevallen ben ik net aan niet maar het gevoel dat alles ineens weg is ken ik wel. Hier een hele lieve buuf (4hoog) die me steeds spullentjes brengt hahaha, van de week al een hele doos met zwangerschapskleding en gisteren een maxi cosi en een hangmat voor in de box (zooo gaaf). Gisteren carnaval gevierd op school was super gezellig, voordeel is dat ik doordat ik tso medewerkster ben ik heel veel op school ben dus ik ben lekker stiekem de hele middag gebleven, geholpen met drinken uitdelen en snoepjes en lekker meegehost. Net onderweg naar school ff een vleermuis gered die op de straat lag, we dachten dat hij dood was maar nadat ik hem met mn voet opzij schoof ineens bewoog dus met een folder opgepakt en in de bosjes bij de boom gelegt, nadeel was dat de kids iets te laat op school waren hahahaha. Zal het straks wel ff uitleggen aan de juffen. Ik mag om 9.45 bij de vk en ben benieuwd, als het goed is gaan we kijke of we het hartje kunnen horen en ik heb ook een hele waslijst met vragen en dingen. Nu nog ff lekker aan een bakkie kaneelthee met suiker en melk (jammie jammie) Zal straks verslag doen, fijne dag
@ Moettie welkom, mee kletsen kan altijd hier hoor. @ meiden met echo vandaag, veel succes en plezier @ Aichaatje, van je baarmoedermond is wel erg goed nieuws zeg. Misschien kl*te van je baan, maar voor zo'n baas werken doet je ook geen plezier denk ik. Sterkte hoop dat je langzaam aan kan gaan genieten van je zwangerschap. @ Becky, wat een lieve buuf heb jij, erg leuk. Bedankt voor de reacties met tips, vind zelf paars en turqoise erg leuk, toch een beetje jongetje/meisje..... @ Rosa, hier ook al vanaf het begin afscheiding, moeste me geen zorgen maken volgens de dokter. @ Cos hoe gaat t met eten? Wij gaan vrijdag de bugaboo en ledikantje halen bij me vriendin en de week erop de kast en commode. Haha ze is blij dat het bij mij terecht komt, kan ze er nog van genieten soms, haar meisjes hebben erin gelegen. Fijne dag iedereen!!!