September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nu heb ik m wel:D

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lottie , mooi :D

Zo net mn kraamzorg geregeld. Was het alweer vergeten dat je dat nu al moest doen hahaha.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jolan
    Heb ik anderhalve week geleden geregeld. Hoe vroeger hoe meer kans je hebt dat je dezelfde kraamhulp krijgt alle dagen. Heb geen zin in 3 verschillende over de vloer:p

4. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Haha ja precies... ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Starlady
    Lijkt me echt helemaal niks;). Ben jij al nieuwsgierig naar je geslachtsbepaling? Ik wel...pfff kan nie meer wachten;)

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb 2 keer kraamzorg moeten regelen, we wonen nu nog regio Utrecht maar hopen rond die tijd in Flevoland te zitten :D

Was nog een gedoe!

Hahah Aichaatje zoveel mensen, ik vond 2 verpleegkundigen al teveel hahah!

7. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hahaha ja echt nieuwsgierig. Heb een afspraak dan ervoor over 3 weken, maar dat duurt me toch nog te lang hahahaha.... tja ben te nieuwsgierig aangelegd hahaha

Mn man vertelde alleen afgelopen weekend dat ie het ook weten wil, maar niet vertellen wil. MOet het dus geheim gaan houden als we het weten... Weet niet of me dat lukken gaat... ;):D

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kraamzorg, het maakt niet uit of je het vroeg of laat regelt wat betreft het krijgen van meerdere kraamverzorgsters (is mij ooit verteld). Ze kijken bij inschrijving of er plek is voor je, maar indelen doen ze toch pas als het geboren is en dan kan het dus alsnog zo zijn dat er op dat moment niet iemand is die de hele week kan komen. Heeft niets met op tijd inschrijven te maken.

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Starlady
    mag je t hier wel zeggen? Ik doe t alleen via pb waarschijnlijk;)
    ik mag over 3,5 weken. Zo spannend!!! En ik ga maandag voor n extra echo en hoop dan op n mooie nub echo:p

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0

Oh absoluut wel hoor;) Stond hier in alle drie de boekjes van de kraamzorgcentra's!

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    dan verschilt dat blijkbaar per kraamcentra, want bij mij zeiden ze dat het niets uitmaakt. Alleen of ze kunnen garanderen of er kraamzorg is. Vooral in zomermaanden is het druk en moet je er vroeg bij zijn, anders nemen ze je niet aan. Maar het indelen doen ze pas als je bevallen bent. Is een ander die pas met 20 weken heeft ingeschreven bijv. 2 dagen voor jou bevallen, dan heeft zij 'geluk'. Zo werd het mij verteld. Dan gaan ze dus niet die kraamverzorgster daar weghalen ofzo.
    Maar ach mij boeit het niet zo, ik ben er op tijd bij en ik zie het allemaal wel. Een vriendin van me had met 8 weken aan aangevraagd en had dus 2 verschillenden.... ach als ze maar goed zijn ;)

12. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Mmm denk het niet, er zitten hier ook enkele die ik ken vanuit vrienden van onze vriendenkring...

13. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Hier ook net ff de kraamzorg geregeld.
    Het maakt idd helemaal niet uit of je vroeg of laat aanmeld en wat de afspraken zijn die er gemaakt worden.
    Had met mn jongste de schriftelijke afspraak voor 8 uur per dag en dat mn oudste naar school gebracht en gehaald werd en puntje bij paaltje, waren ze zo druk dat ik zelf het geregel van school moest doen en kreeg ik maar 3 uur per dag.
    Heb nu dus ook voor een andere kraamzorg ingeschreven als mn andere 2 zwangerschappen mede omdat die ik toen had heel veel klachten krijgen over afspraken.

14. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Hoi allemaal
    Heb zaterdag een echo gehad, en alles was prima met ons beebje, zijn er hier dames die de nub kunnen zien?
    Lieve groetjes
    Kim

15. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Mooie echo Kim :D:D en een duidelijke nub te zien ;) ik zeg: een prinsesje :D

16. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik denk ook een meisje, als dat de nub is en geen beentje :p

17. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Hey Adora en Loepie

Ik zou ook denken een meisje...1/4 moet ik terug naar de gyneacoloog en dan zullen we het zeker weten ....

18. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik hoop dat ik maandag ook een duidelijk nub heb op mijn echo, ben zoooooo nieuwsgierig!

19. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ja duidelijk een meid!

20. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Leuk dat je het geslacht al zou kunnen zien aan de nub hé (mits de echo duidelijk is en een mooi zijprofiel) :)

Ik mag donderdag voor een echo in het ziekenhuis ;) ik hoop dat ik een duidelijke nub-echo-foto mee krijg :D
    Anders volgende week woensdag nog eens bij het echobureau :) Spannend!!!

Deel Deze Pagina