Hoii Dames, Nou van de HA Acetylsalicylzuur gekregen. (Bloedverdunner of kinderasprine haha). Mag ik nu gaan slikken onder het mom van: Baat het niet dan schaadt het niet. Dusss ben benieuwd.. Heb btw ook mijn echo met 6 weken, had ook een Missed abortion.. Alleen was 7 weken en was gestopt met 5 weken. Uiteindelijk door een hoop gewirwar ( wel een hartslag, geen hartslag) met 10 weken de MK opgewekt met cytotec.
JEetje wat een verveldene echo verhalen allemaal....ik zal blij zijn als die goed en wel achter de rug is! @starlady ziet er goed uit de lijst!
Florabella.. ja zo denk ik ook.. Ik kijk er naar uit en ook weer tegen op DNZE22.. fijn dat je je pilletjes hebt.. hopelijk helpt het. Heftig verhaal van je MK zeg! All.. pff ben ik moe ga ik even liggen heb ik het zo koud tot op het bot dat ik niet KAN slapen :S gaat lekker zo.. Nou vanavond maar optijd erin.
gister die bloedtest gedaan via de ha. De mevrouw die bloed ging prikken deed al zo wazig en ja hoor, ik was er al bang voor: ze hebben alleen gemeten of ik zwanger ben ,maar niet hoeveel hcg er in mn bloed zit. Ja hallo..... dat hij aan zou geven dat ik zwanger ben, dat snap ik ook wel....... Ik vind wachten zo irritant, maar nu raak ik zo langzamerhand gefrustreerd. Moet ik dus nog langer wachten. Ik laat het nu via de gyn lopen, heb al contact gehad, moet morgen terugbellen.n IK WIL GEWOON ZEKERHEID EN BEVESTIGING!!!!
@Jolan: jeetje, zo ver was je zelf natuurlijk ook al! Ga je nog terug? @iedereen: ik ben uit de lijst gehaald op het andere forum en niemand geeft antwoord als ik vraag hoe het zit . Nou ja! Echt niet aardig, mopperdemopper. Ik voel me gedissed. Hier is het gelukkig wel gezellig.
Dnzze waarvoor krijg je die acetylsalicylzuur?? Heb k even gemist. Normaal wordt t afgeraden namelijk. Jolan wat stom zeg!! VRAAGJE!!! Ik wil n digi clearblue met indicator doen, maar er staat in dat t met ochtendurine moet voor je nod. En waarsch is morgen of overmorgen m'n nod. Maar ik wilde t graag samen met mannetje doen zo. Wat deden jullie?? Voor degene die m gebruikt hebben
ik heb die digitalenbij me zoontje gedaan savonds 2 dagen voor me nod en die was toen gewoon positief
Lottie In kleine dosis (tot 100mg) kan het geen kwaad. Mijn HA heeft het dus voorgeschreven omdat ik al eerder zwangerschapsvergiftiging heb gehad waardoor mn zoontje met 27 wk gehaald moest worden en na 8 dagen overleden is . Na de zwangerschapsvergiftiging ben ik dus ook geprikt op stollingsafwijkingen en heb Proteine S deefficientie (een verhoogde stollingsneiging). Nou was er het vermoeden dat mijn MK in oktober te maken heeft gehad met die afwijking, maar dat onderzoeken ze pas eigenlijk na de 2de of 3de x. Het is dus eigenlijk om mijn bloed dunner te houden & de kans op nog een keer zwvergiftiging neemt af met 50%. Daar doe ik het dus wel voor . Zijn trouwens meer meiden die het moeten gebruiken hoor..
hihi voel me goed ! wel misseijk en mn boobs zijn kei hard! (en pijnlijk! ) en heul moe magoed. hihi, goed bij te houden , zit nu op pagina 25 te lezen , vd 42 ! !
Dnzze ohjee wat erg dan begrijp ik dat jullie dit uit voorzorg doen!! Hopelijk verloopt je zwangerschap nu goed! Ja je hebt gelijk hoor, wist de rede niet, vandaar vroeg ik het! Sabine maar klopt de indicatie vd bevruchting dan wel?
dominique, ik ben ook verwijderd uit hun lijst, heel stom!!! heb er zondag nog geschreven! Ik laat de bloedtest nu gewoon via de gyn lopen, stuk betrouwbaarder.... lottie, ik heb geen van mn testen met ochtendurine gedaan.... Allemaal savonds. Ook de indicator had ik vorige zwangerschap smiddags gedaan, dus kan gewoon hoor. De indicatie geeft aan hoeveel weken na bevruchting je zit. Dus met 1-2 is het eigenlijk 3-4 weken zwanger.
@Lottie, het valt wel mee, hoor. Het gaat gewoon erg snel en ik denk dat ze geen inactieve meekijkers willen. Dus, als je niet meepraat halen ze je van het lijstje - een duidelijke boodschap. Jammer, maar niet erg, want het is echt niet bij te houden en dat drukt de pret toch. @Jolan: nee, je moet meerdere keren per dag posten, hoor, anders hoor je er niet meer bij.