September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Moettie, ben er stil van...
    Wat heb je het mooi opgeschreven..pfff

2. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Moettie@ Wou dat ik je nu een knuffel kon geven! Vind ook dat je het heel mooi hebt opgeschreven. Dikke digiknuf!

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    De nub experts zeggen ook een meid hihi

4. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Moetie, ook een dikke knuffel van mij!!

Ik heb net mijn meisje naar de schoolbus gebracht! Dacht dat ze er een drama van zou maken dat mama niet naar school is en ze alleen moest! Nee hoor ;) daartegen zit mama hier te brullen!
    Time flies, voor het eerst in 4 jaar geef ik haar echt uit handen en het valt me even heel zwaar! Hormonen?? of herkent iemand dit?

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morguh!

Mik
    je mag geen reclame maken met linkjes;). Als de modjes t zien krijg je gedoe..

Buikbanden
    vind ik t te vroeg voor, staat zo raar om te zeggen dat je met 3mnd bent dan:p

Kleding
    dragen jullie ook al zwangerschapsshirts dan??

Mik
    er zei 1 nubexpert meisje bij jou;)
    Ik zal zo ook ns kijken:D

6. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Moettie, knap dat je het zo mooi hebt kunnen schrijven, dikke knuffel

Vraagje heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, pas 4-5.
    Ik heb met 16 weken ook nog een controle in het ziekenhuis(30-3), willen ze je dan ook vertellen wat het wordt of kan ik dan beter een afspraak maken bij een echobureau?

Willen het toch wel erg graag weten.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Smile
    er is n aardige kans dat ze niet kijken, veel echoscopisten/gyns
    vinden t te vroeg of doen t gewoon niet. Ken je iemand die bij dezelfde is geweest? Anders kan je t diegene
    misschien vragen?

8. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Bij hoeveel weken kun je het zien wat het is?
    Ik heb volgende week woensdag echo dan ben ik 15 weken en 6 dagen zou het dan al zichtbaar zijn?

Ik ben zooo nieuwsgierig :-D

Zijn er hier nog meer vrouwen als mij die al volop bezig zijn met kamertje uitzoeken etc? Ik heb zelfs al een proef geboortekaartje gemaakt en iemand geregeld die voor de babyborrel (mijn appartement is best klein en veel en grote familie) cupcakes gaat maken. Mijn vriend zegt zelf doe normaal en rustig aan!
    Maar ik heb zoiets van nu voel ik me eindelijk weer op en top beter nu alles bekijken en regelen heb ik het straks relax :))

@ Moettie heftig verhaal jou kreeg even rillingen door mijn lijf.

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    @ Lottie maar als ze een echo maken dan is het toch een kleine moeite om te kijken welk geslacht het is?? Denk ik dan.....??

10. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Moettie, vreselijk voor jullie.. heel heftig!

11. Gerlinda

Smile, met de 20 weken-echo vroegen ze bij ons zoontje in het ziekenhuis of we het geslacht
    wilden weten ;) dan zullen ze het je vast wel zeggen ;)
    Ikzelf ben ook bij een gyn maar vind de 20 weken-echo te lang duren, daarom hebben we met
    17 weken een echo bij een echobureau gemaakt voor de geslachtsbepaling :)

12. Gerlinda

Kleding, ik draag zwangerschapskleding, ook bovenkleding... soms gewone truitjes die vanaf de borsten
    wijder uit lopen :);) ik had nog een paar jurkjes en tunieken (geen zwangerschap) die ik gewoon kan doordragen :D

Buikbanden, ik ga er eentje bestelling als ik het geslacht weet.. zo eentje met zusje of broertje of meisje, jongentje lijkt me leuk :D

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lijkt mij ook. Ik kan er ook niks aan doen;)

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hoi meiden,

Net bij de huisarts geweest die weet het ook niet meer, bloed is in orde, bloeddruk ook, dus ik moet naar de gyneacoloog..
    Vrijdag al, best beetje spannend..
    Nu maar hopen dat er niets raars uitkomt!

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Sterkte met wachten tot vrijdag! We duimen voor je Juffie!

16. Gerlinda

Juffie, fijn dat je dan door mag naar de gynaecoloog.. spannend :)

17. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Juffie, spannend, sterkte.

@ Lottie/Adora thanks voor jullie reactie, heb gelijk even een echobureau opgezocht, mijn vriendin is daar geweest, erg mooie foto's en ze nam ook de tijd voor je.
    Hoop dat ze het kan zien met 16-17 weken.

Draag lekker zwangerschapsleggings(draag bijna altijd rokjes) die zit lekker hoog hoor.

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb niet zulke goede ervaringen met ZKH en zwangerschap dus voor mij een enorme stap haha! We gaan dit keer wel naar een ander ziekenhuis, wat ik helemaal niet ken.. maar goed, positief denken :D
    Komt goed!!

19. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Heftig verhaal zeg juffie, snap ook wel dat je nu naar een ander ziekehuis gaat pffft.

Vraaggie, Wij hebben op 29 april smorgens de 20 wk echo en we willen weten wat het gaat worden, smiddags gaan we een week op vakantie (weet dus ook niet of ik het geslacht die dag gelijk hier kan plaatsen aangezien ik dan druk ben) met mn moeder en broertje en schoonzussie.
    Die willen het geslacht natuurlijk ook weten hahahaha.
    Ik zat zelf te denken om savonds beschuit met (de juiste kleur) muisjes op tafel te zetten daar maar misschien hebben jullie een ander leuk idee??

20. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Becky,
    ik weet niet of jullie s'avonds koffie drinken, maar je kan bij de bakker ook chocolaatjes halen met daarop blauw-witte of roze-witte muisjes, iets gezelligs bij de koffie.......

Deel Deze Pagina