September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Jeetje wat een verhaal dnze, ik hoop dat deze zwangerschap vlekkeloos verloopt en je lekker kan genieten

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oei dominique, je had het hier niet mogen zeggen dat je van de lijst gehaald bent!!!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoi ,

hihi jolan moest wel laggen .. eerst wil je later . heb je later een echo vind je dat weer jammer ;) :)

is er een ander topic waar ze je SERIEUS ! van de lijst halen als je even niet komt !! wat belachelijk zeg !!

starlady , leuk zumba.. was er vorig jaar ook mee begonnen maar die vrouw die t gaf kon het voor geen meter dus ben er na een half jaartje mee gestopt werd er voort alleen maar chagerijnig van ..
    gewoon doen wat jou t beste lijkt .. en zou indd zeggen dat je niet zo heel lekker bent ;)

Jolan , ik heb nu ook nog steeds krampjes in mn buik .. is volgens mij normaal .. niet te druk maken meis..

lottie , ik heb de digi 1 dag na NOd gedaan met ochtend urine .. omdat mannetje graag zwanger wilde zien staan haha ;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ontstaat er gezeur nu daar??

Ik denk dat ik m al niet meer doe de test:(. Mannetje zei " je ging m toch morgen doen?" ik zo " nee ik zei toch vanavond" hij " kan dat wel". Ik zo "ja denk t wel". Toen reageerde hij amper en ik zei: " als je er nog niet aan toe bent dan doe ik m toch niet" oepsss ik weer;). En hoorde ik echt zo'n denk geluid. Gelijk naar de wc gegaan en gewoon geplast;). Tsssss

ga zo wel vragen wat er is... Waarom hij twijfelt

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hihi ja tuurlijk vind ik het jammer :D maar wel het meest verstandig.

En idd die krampjes zijn normaal , maar ik heb ze juist niet meer...... daarom juist .

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oohke zo ..

hmm.... ik blijf ook maar twijfelen hoor .. kan me gewoon ni voorstellen dat er in MIJ n wondertje groeid ;)

7. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Lottie

Hahaha ja maak toch niet uit. Zijn idd verschillende verhalen over bekend.

& derest
    Tnx :)

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeieavond dames,

Nou heb het vandaag op mijn werk verteld en ze waren allemaal hardstikke positief! Stelde zelfs voor om het narcosegas niet te gebruiken en ipv daarvan alleen spuitnarcose te gebruiken zodat ik nog wel kan assisteren bij operaties :D

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Blike: wat super! En wat lief dat je over willen gaan op een andere narcose zodat je nog kan assisteren. super!!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    blike , fijn dat ze zo meewerken :) !
    dus goed dat je t toch verteld hebt :)

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    bike.. fijn dat ze meewerken zeg!

lottie.. ach dat zijn je hormonen en mannen snappen dat gewoon niet!

wat belachelijk dat je in het andere topic van de lijst wordt gegooit.. dat slaat toch nergens op? :S

12. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ben bang dat mijn tweede miskraam eraan zit te komen, had net alweer bloedverlies, deze keer iets meer... :(

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @dnze. Jeetje wat een vreselijke ervaring moeten jullie gehad hebben! Lekker je pilletjes slikken nu!!

@blike super dat ze zo meedenken, kan je makkelijk alles laten wat niet meer kan!

@loetjuh duim duim duim duim ow meisje ik hoop echt dat het goedkomt!!! Dikke knuffel!!

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    loetje.. aah nee :( ik duim mee hoor!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    loetjoe ... nee toch ??!?! als het niet heel erg is en geen stolsels en krampen zegt het niet zo veel toch ?!

pff hoop dat het gewoon goedzit meis..

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee:(, we houden moed meis!

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    nou Loetjoe, ik hoop echt dat het lekker blijft plakken, zonder krampen hoeft een beetje bloedverlies toch nog niets te betekenen???

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Loetjoe, nee toch:( heb je ook buikpijn en krampjes? Als je geen buikpijn/krampjes hebt, hoeft het niet zo erg te zijn. Ik heb ook bloedverlies gehad, waarschijnlijk door te veel inspanning. Doe het nu wat rustiger aan en geen bloedverlies meer.
    Heb je het druk gehad vandaag? Te veel gedaan of je ingespannen??

Ik duim heel hard voor je dat het bloedverlies gauw ophoudt en alles goed is!

19. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    Wat belachelijk dat ze je op het andere forum eraf gooien zeg.

Hier voel ik eigenlijk constant mijn buik. Een beetje een zwaar gevoel en een vaag, zeurend menstruatiegevoel onderin en af en toe steekjes
    Ook mijn borsten voel ik.

@ Florabella, ooooh echt zijn je borsten al groter, ik heb ook maat A, ben zo benieuwd naar grotere borsten hahahha :D

@ Blike, super dat je werk zo reageerde, echt te gek.

@ Loetjoeh, o nee , Duim, duim, duim, ik ben heel hard voor je aan het duimen

20. mamali

mamali Actief lid

30 mei 2010
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Loetjoe laat het niet waar zijn:(

Deel Deze Pagina