September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Leuk! Ik zou gaan voor Levi!!

Wij zijn ook al aan het brainstormen hier.. maar dan arabische namen ;) die ook een beetje leuk klinken in het NLs

2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Levi!

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Cos, heb echt met je te doen. Dat je lichaam zo heftig reageert op je zwangerschap. Heeft dit geen effect op de baby?

Leuk een ruimere auto! Lekker inrijden die hap.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee liefie !
    ja zal er echt van versteld staan als t een jongen is haha !
    we zullen t zien volgende week ! :D:D

xx

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nee de baby groeit goed. Die pakt wel wat het nodig heeft Mik

Ja wij hebben ook twee auto's 1 voor ons bedrijf en 1 voor mij dat word dus de peugeot ben er wel heel blij mee.

Van mij mag het woensdag zijn. Nieuwe auto en een echo en controle :D

6. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik zou ook voor Levi gaan ( is ook de tweede naam van ons zoontje: Noah Levi)

Hier even ego:

Heb afgelopen woensdag urine naar de HA gebracht omdat ik zo'n buikpijn had. omdat mijn zoontje daardoor waarschijnlijk te vroeg geboren is, ben ik extra voorzichtig. Heb de ass. ook gevraagd dat als er niets uit zou komen, het op kweek te zetten, omdat er bij mij met een dipstick nooit wat uit komt. En idd uit de eerste test kwam niets. De volgende dag voor de uitslag van de kweek gebeld en die uitslag was grensgeval. Gezien mijn voorgeschiedenis is het opgestuurd om verder uit te kweken, dinsdag krijg ik de uitslag. De volgende dag weer gebeld omdat ik veel buikpijn had en heel vaak moest plassen. Toch een kuurtje gekregen, 4x per dag een capsule. Nam vanmorgen de 2e capsule en kreeg een uur later een tintelende tong en mond. HAP gebeld en mocht de AB niet meer nemen en moest ook even langskomen. Uiteindelijk is het meegevallen, maar heb wel een nwe kuur gekregen

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ mama079
    Jeetje goed dat je meteen hebt gebeld! Das schrikken!

@ namen
    Hugo vind ik leuker ;)

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi meiden,

ik haak weer in :D

van de week bij de vk geweest, alles was goed. Baarmoeder was al aardig aan het groeien (tja dat zie ik aan mn buik.... niet normaal!) en het hartje was meteen goed te horen :D

9. juffie2008

@ Jolan
    FIjn meid dat het goed gaat!!
    Bizar he hoe snel het ineens gaat..Hihi maar ook wel leuk :D

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Kan niet snel genoeg gaan ;) Joehoeee

Ik voel als ik bv een tijdje gestaan heb en ga dan zitten heel duidelijk mijn baarmoeder samentrekken! Wie herkent dat?

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik vind het ook helemaal niet erg dat het zo snel gaat, ik hou van zo'n zwanger buikje :D Heerlijk!
    Bij mn vorige zwangerschap kreeg ik pas een buik tegen de 20 weken, nu is mn buik als zo groot als met 20 weken toen!!!

12. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

nou daar heb ik al behoorlijk last van...

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee ik heb alleen dat ik steken krijg in mn banden als ik nies bijvoorbeeld. Niet altijd,m aar als ik het heb, doet het wel gemeen pijn.

14. juffie2008

@ aichiaatje
    Ik had er gister last van herken het absoluut!!
    Hihi we horen nu ook tot de bejaardengroep he? Je krijgt voorrang..

Hebben jullie al nagedacht over de babykamer hoe je die wilt?
    Wij wonen nu nog in ons appartement met maar 1 slaapkamer, ons zoontje slaapt bij ons, super fijn, de baby komt er straks bij ;)
    Komt wel een wand tussen..
    Maar mn zoontje krijgt een nieuw thema, ark van Noach en de baby of vlindertjes of schaapjes :D

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Gelukkig ik was al bang dat het met mijn baarmoedermond te maken had... pfff
    Voelen jullie het dan ook van binnen of aan jullie buik?

Ik vind zwangere vrouwen zooooo mooi! De uitstraling en hoop!! toppie

Voel me op het moment echt even bejaard!! hahaah nog 2 dagen en dan weer uitslag.. opereren of niet!! spannend!

Hier ook niet genoeg plaats... ja als ML zijn kantoor helemaal uitruimt en niet half... maar we kunnen nergens met het spul heen (nog)

16. juffie2008

Nou ik had gister flink bekijks in het ziekenhuis op de hart afdeling.. Hihi mocht dus ook voor dat was wel heel erg fijn..
    Was ook omdat ik flauwval als ik te lang sta ;)

Ohh ook al ruimte tekort? Tsja ik zie het niet als een probleem hoor.. Er is altijd wel weer een manier toch? We hebben genoeg ruimte voor ons allemaal..

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Geen probleem inderdaad! Maar echt een babykamertje maken is er (nog) niet bij!! Mijn dochtertje houd gewoon haar kamer en er komt een bedje bij haar of ons bij!

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Zwangere vrouwen hebben gewoon het recht op voorrang!! hihi net als bejaarden! LOL

19. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja qua indeling weet ik wel hoe ik het kamertje wil hebben. Kleuren ja dat ligt aan wat het word. Ik ben zelf ook wel heel nieuwsgierig hoor wat het word.

Ik heb serieus nachtmerries dat het een jongen word en ik kan geen naam bedenken daarvoor. En dan ben ik ineens bevallen en kom ik er niet uit haha verschikkelijk dat soort dromen. Maar deze heb ik nu echt al 5 keer gehad ofzo.

Aichaatje Ja die steken herken ik wel hoor helemaal als ik wat veel heb gedaan en dan ga zitten. Of de banden als ik moet niesen. Pff

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Die dromen heb ik ook! Is heel normaal en slaan vaak nergens op! Ik las ergens dat hoe erger je dromen hoe minder kans op postnatale depressie later.. geven je een soort van beschermlaagje!

Deel Deze Pagina