Ik vind Levi veel leuker dan Hugo Ik ga uiteraard weer borstvoeding geven de oudste heeft het 30 maanden gekregen en de jongste krijgt het nog steeds (3x per dag)
Hier ook BV Mijn dochtertje tot 2,5 gegeven en moest toen door omstandig heden stoppen! Nu hopelijk weer ie voor 2 jaar
Hier heeft het dus wel echt moeite gekost al die maanden. Ik ken geen mensen om me heen die bv hebben gegeven of het langer vol hebben gehouden dan 3 weken. Dat maakte het voor mij erg moeilijk. Kreeg opmerkingen als "oh hij is bijna 6mnd, dan krijgt hij de fles". Nou ben ik daar helaas erg gevoelig voor, dus ben best een beetje trots dat ik het toch nog 11mnd vol heb gehouden. Mensen begonnen ook wel eens over dat het echt niet meer kan na een jaar en raar staat en sommige mensen zeiden "geef je nou nog steeds bv??". met een ondertoontje...pfff....
Die opmerkingen ken ik wel ja Maar dan van de NLders.. hier is het heel normaal dat je je kind tot 2 jaar BV geeft! (staat zelfs in de koran ) dus de egy's hoor je niet! JAAA na 2 jaar dan hebben ze ook allemaal wat te zeggen LOL Niks van aantrekken! Iedereen doet zn best en doet waar hij zich goed bij voelt en laat een ander maar zeggen wat hij wil!!
Lottie, niets van anderen aantrekken, lieverd.. lekker doen waar jij je lekker bij voelt Ik heb nooit nare opmerkingen gehad, maar als dan zeg ik dat ik doe wat ik het beste voor mijn kind(deren) vind (vele durven er denk ik niets van te zeggen hier) ik heb nooit in het openbaar gevoed Goed van je.. dat je toch door bent gegaan, ondanks die vervelende opmerkingen (waar jij gevoelig voor bent) Soms denk ik dat die mensen gewoon jaloers zijn
HI Cos, wat leuk. Ik fotografeer ook heel veel. Ga ook wat shoots doen met dikke buik voor een vriend van mij. Alhoewel ik liever achter dan voor de camera sta hoor. Lief van je vriend dat hij chiness heeft gehaald!
@ BV hier ook zeker! Met me zoontje tot 5 maanden gedaan, maar ga nu tot langer Vond het zo leuk! Ben toen gestopt vanwege me werk, was makkelijker maar straks ga ik nog een dag minder werken (2 dagen) Per 1 mei al dus dan ga ik het zeker langer volhouden!
Ook BV, bij mijn zoontje ging het heel makkelijk en ik trek me van niemand wat aan alleen mijn zoontje. (niet dat ik mijn borst bloot gooi in een restaurant hoor). Op mijn werk klofde ik 2 keer per dag. Als het allemaal weer zo goed mag gaan, dan doe ik dat weer. Heb hier een voorbeeld van een fotoshoot die ik pas heb gemaakt van een meid. Pictures by Mik0705 - Photobucket
ik ben net met bv gestopt.. Heb nog 3 flesjes voor zoonlief in de vrieze.r Hij heeft 14 maanden heerlijke mama melk gehad. Hoe meer negatieve reacties ik kreeg hoe langer ik door wilde gaan. Alleen vorige keer bij het cb schoot het me echt in het verkeerde keelsgat daar werd bijna gesuggereerd dat het fout was! Toen heb ik er wel wat van gezegd Zoonlief wilde alleen na 8 maanden niet meer aan de borst drinken heb toen fulltime gekolfd. Had op slot 10 liter melk in de vriezer Volgende kindje wil ik ook weer lang voeden!! Heerlijk!! Zo mooi als je kindje aan je borst drinkt!
@Achiaatje, zou nog wel even weg willen hoor en dan fotootjes maken. Heerlijk klimaat daar. @Juffie, typisch he. Als je langer bv geeft dan krijg je commentaar en de meiden die direct met fv beginnen krijg ook commentaar. Echt nooit goed. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik vind het ook heel bijzonder om bv te geven en vooral omdat het makkelijk ging. Hoop dat ik het bij dit kindje weer mag doen. Hoe voel je je?
Nog beroerd!! Ik denk toch dat er ook deze zwangerschap weer sprake is van H.G. donderdag maar weer bespreken welke medicatie ik moet gaan nemen want zo kan het niet meer... voel me slapjes! Maar BV ik ben gestopt omdat ik zwanger was en veel moest spugen.Wil niet dat Christian verkeerde stoffen binnen krijgt.. het afbouwen heeft 9!! weken geduurd.. Vond het lang haha Ja CB moet niet zo zeuren MAar ik heb ook gezegd het is bij jullie ook niet snel goed he? 2 jaar is de wereldnorm dat had ik graag willen halen, maar helaas. Als ik straks heel veel melk heb dan mag C. af en toe een flesje hoor Omdat hij eht zo lekker vind!
Juffie, mooie buik hoor. Heb gister ook een foto gemaakt, ik vind mezelf al zoo enorme buik hebben. Lachen want wij lopen precies gelijk. Afbouwen duurt inderdaad lang. Het opbouwen vond ik wel pijnlijk haha, kromme tenen van de pijn in het begin wanneer hij dronk. Moest echt even eelt kweken op mijn tepels. Het is toch super dat hij het zo lekker vindt. Hoe oud is hij? Mijn zoontje maakte vanmorgen ook een opmerking over borsten en de baby. Dus ik zei hem, je mag de melk wel proeven hoor als de baby er is, doe ik het in een bekertje. Moest hij beetje onwennig lachen..
mijn zoontje is nu 15 maanden Dus een maand officieel van de mamamelkie af Opbouwen vond ik ook niet fijn nee, in het begin ging de BV niet goed, maar later als een speer Fijn dat er hier zoveel meiden zijn die al ervaring hebben met BV
Yeaahhh jippie! Dank je lieverd!! Hoop dat ze er snel zullen zijn! Ik geloof dat ik vanavond maar al naar de gyno ga... mijn buik is heel onrustig en het samentrekken van mijn baarmoeder is nu zelfs als ik maar een minuut of 5 sta! Maak me wel een beetje ongerust nu... op die ene dag komt het nu ook niet meer das dan wel het voordeel als er niets op papier staat! duimen he?