Juffie Onze slaapkamer is 12 vierkante meter haha, dat gaat dus niet echt werken. Kleintje komt wel eerst bij ons, maar daarna bij ons zoontje erbij. Aichaatje Thanks voor je reactie over het bv geven Adora Jij ook bedankt voor je lieve reactie over het bv geven Bv afbouwen Ging juist erg snel hier. Voor ik het wist was het over haha. Moettie Al reacties gehad op je nub echo? Ik heb m volgens mij niet gezien. Rijkie Krijg je al zo vroeg cadeautjes dan de vorige keer. Wij alleen met 13 weken van mn vader en zijn vrouw en later pas van mn schoonouders. Nu ook toevallig weer een kledingsetje van mn vader en zijn vrouw gekregen. Vorige keer geloof ik 1 kaart gehad en nu nog niks. De chineze kalender klopte de vorige keer en nu zegt ie meisje, ben benieuwd Aichaatje Shit, das balen. Toch te veel gedaan of dat niet? Wat rot zeg, sterkte! Smile Ik ben ook heel erg benieuwd of het meer jongens of meisjes worden. Bij de dec mamas 2009 waar ik zit zijn het veel meer jongens dan meisjes. Rinke Wat leuk dat je nu ook het hartje hebt gehoord Lydia Wat fijn dat je kleine boefje het nog steeds goed doet
Rinke heerlijk he dat geluid. Aichaatje Het zit je niet mee zeg ! Rust houden is heel moeilijk helemaal als je nog een kleintje rond hebt hobbelen. Dikke knuff vanuit hier. Mik Heb je ook hyves ? Fijn Lydia ! Hmm kadootjes ik heb helemaal van niemand nog wat gehad eigelijk. Het is ons eerste kindje. Mischien dat ze hier allemaal wat bang zijn dat het alsnog een miskraam word/werd ivm mijn voorgeschiedenis. Wel drie kaartjes. Ik heb ontzettend last van mn rug dus ik ga nu even in bad liggen. Wie vroeg ook al weer of er van mij nog wat over is ? Uhm ja ik weeg nu 60 kilo
gaab vandaag was de 1e keer bij mij . als je geen echo hebt doen ze volgens mij automatisch het hartje alleen luisteren .
Cadeautjes, hier is het ook een wereld van verschil!! Kreeg bij mn 1e zwangerschap vrij veel van mn schoonmoeder, nu helemaal niks en ze lijkt ook niet meer zo geinteresseerd te zijn als bij de 1e.... Cadeautjes hoeven van mij ook helemaal niet maar het is zo'n verschil met de 1e, en dan is t opvallend. Geslacht, ja ben ook erg benieuwd wie er een meid en wie een jongen krijgt! Bij mij klopte de chinese kalender de vorige keer ook, en nu zegt ie een jongen!
Heb net toch na 3 weken er tegen aan hikken de badkamer een sopje gegeven.. Te erg gewoon!! We hebben deze maand 4 keer kijkmomenten voor de verkoop van de woning dus ik moet nu echt wat gaan doen aan het huis..
Trek je dat wel op dit moment?? Want je hebt misschien genoeg aan jezelf nu? Het kan soms echt een werk zijn, maar scheelt dat het meeste nu wel gedaan is
Wisselen we gewoon volgende maand weer Moetie Pff ik word zo moe van die mensen die zeggen ach het hoort erbij je krijgt er iets moois voor terug. Ja maar daarom mag ik toch wel zeggen dat ik me niet goed voel. En dan ook nog net doen of het allemaal wel wat meevalt met de misselijkheid..
@ Cos, van diezelfde stelling wordt ik ook heel moe en van de vraag 'hoe voel je je?' Jij hebt best wat te voorduren, dus kan me helemaal voorstellen. Ik voel zo moe, en zie me vriendinnen minder doordat ik zoveel moet slapen en eten na 14.00 uur is ook drama. Van het weekend even een potje zitten janken in de armen van ML. Begrijpt jou vriend het ook allemaal een beetje? Ik hoop voor jou dat je je snel beter gaat voelen en dat je lekker kan genieten!!
@ Cos Bij h.g is het overgeven idd geen pretje, maar neem maar van mij aan ik had vorige zwangerschap precies hetzelfde als jou dat je straks ook zelf zegt het was het allemaal waard Zegt niet dat mensen nu moeten zeggen dat het erbij hoort, want het hoort er namelijk niet bij dat je 38 a 40 weken ziek bent Er is nog veel onbegrip voor H.G.
Dat het het waard is weet ik natuurlijk wel. Maar dat ongebrip mensen blijven volhouden dan het allemaal wel mee valt. Ach lekker van me afschudden maar soms ... Ja mijn Vriend snapt het gelukkig wel hoor. Je word niet voor de lol opgenomen en aan de vloeibare voeding gezet. Daarvoor was hij wel wat minder begrip vol omdat hij ook dacht dat het er gewoon bij hoorde. Nu niet meer gelukkig