Grrrr, kan pagina weeeeer niet laden.... Maar Cos, hangt er vanaf hoe jij je voelt. Is het veel of een enkel keer? En ik kan er echt van genieten!
Jeetje Cos, pas goed op jezelf! Wil je de link naar de hyves nog eens geven vind hem niet zo snel meer terug?
ooww... ik wil ook zo graag de kleine voelen hihi........... kan er niet op wachten.. (heb het hartje vanmorgen opgenomen op mijn telefoon.. heb het echt al vaak geluisterd hihi)
Ok ik meld me weer aan. Morgen ga ik mijn hyves bijwerken hoor want er staat nu heel weinig op. Hoe weten we iedereen zijn nickname en naam? hihi
Rinke, hoe heb je dat opgenomen? Moet het zelf nog met de laptop proberen, maar vorige zs lukte dat niet....
Ze vinden het niet raar dat er op een gegeven moment bloed bij zit na zoveel spugen. Wat ze wel heel raar vinden is dat die drie flesjes niet haalbaar zijn en omdat ik al weer veel spuug de hele weer willen ze eigelijk dat ik morgen kom.. Maar dat is haast niet te doen. Vriend heeft een eigen bedrijf en kan echt niet weg. En ik heb geen auto.. die kunnen we pas woensdag halen. Ik moet woensdag om kwart over 9 er zijn bij de Gyn. Ik zal morgen wel even bellen naar de Gyn of het dinsdag nog kan dan moet ik maar even een auto lenen hier.
Als ik er nu als -nog geen lid- op klik, dan kan ik wel alles lezen. Hoe kan je voorkomen dat die updates in je overzicht komen? Zodat iedereen ziet dat je je profiel foto hebt aangepast, of lid bent geworden van iets enzz?
Jeetje Cos, ik hoop dat het morgen lukt dan!! Want het is idd niet best! Ik heb me inmiddels ook aangemeld op Hyves!
Alles staat op niet zichtbaar. Alleen heeft het even nodig om verwerkt te worden zegt hyves Als ik afgemeld ben van hyves en op de link klik krijg ik alleen mijn naam en de naam van de hyves. Verder kan ik niets lezen.
Bij mij zit er een speciaal kabeltje bij de Angelsound, dat plug ik in mijn pc en dan neemt ie het op. Nog niet gedaan overigens.