aaa nee, dat is echt balen, ik snap eerlijk gezegd ook niet waar ze nog op wachten! Succes en sterkte, we denken aan je!
Dat is helemaal logisch, hier word je niet vrolijk van, hou je taai, sterkte vanavond, misschien dat je na die cerclage weer meer rust in de tent is. Vanuit hier een digi knuf!!!!
Ik snap het ook niet! Ik neem een vriendin die het ook belachelijk vind ter ondersteuning mee Thanks!
Wat belachelijk dat ze nog niet hebben ingegrepen!! En je weet het he? In het Midden-Oosten red je het niet met beleefd en aardig zijn, schreeuw er maar lekker op los en stort je hormonen maar eens lekker op die dokter uit!! Of je laat je vriendin lekker schreeuwen...
@ Cos Ik heb me ook aangemeld op Hyves Nicolette SOrry meiden ben ff dizzy heb net gewandeld.. ff te veel van het goeie...
Netto gemiddeld 12/1300 voor 40 uur?? Jeetje, ik heb eigenlijk geen flauw idee... Maar lijkt me wel vrij weinig... Ik zit nu op 1500 netto voor 24 uur...
Shit Aichaatje ... Denk aan je meis !! Ja ik denk het wel hoor de meeste lonen zijn niet zo hoog rond de 8/9 euro netto. Ik denk dat het nogal uitmaakt wat voor werk er gedaan word en in welke sector..
Hier een website met het gemiddelde inkomen per beroep in Nederland. Aichaatje dikke knuf en succes vanavond!!
Achiaatje, zou nu inderdaad het bandje zsm laten plaatsen hoor. Ik vind het nu te spannend worden. Zet m op! Hurghada, heerlijk...ben in totaal 3 keer in Egypte geweest. Vorig jaar nog Sharm el Sheikh. Echt genieten. Ben ook 1 keer in Israel geweest, Eilat en Jeruzalem. Was ook een mooie reis. Grappig dat er dan zelfs sites zijn met Nl die daar wonen of verblijven.
Nederlanders zijn kloetenvolk, die trekken overal als een magneet naar elkaar toe!! Is wel heel gezellig hoor!!
poe he, was in slaap gevallen op de bank in het zonnetje. Schrik ik om 16.30 wakker. Dochterlief nog helemaal in diepe slaap...... Maar snel eruit gehaald, ik hoop dat ze vanavond een beetje gaat slapen dan. Ik moet haar altijd standaard om 16.00 wakker maken, ze slaapt makkelijk door tot weet ik het hoe laat.
jeetje achiaat.. meis wat rot!! sterkte!! hebben jullie ook dat jullie zo veel naar de wc moeten?? ik moet echt zo onwijs veel en er komt bijna niets.. heel irritant. net ff lekker bij de kapper geweest... heerlijk hihi voor mijn idee zijn de lonen toch hoger dan 8/9 euro hoor...
Ik kom straks even uitgebreid reageren. Maar wilde even Aichaatje een hart onder de riem te steken. Sterkte meisje.... Vraagje, hebben jullie al nagedacht over de opvang? Hier zou het in eerste instantie naar mijn ouders gaan, maar de gezondheid van mijn moeder is niet zo dat ik uk daar 2/3 dagen wil laten. Dus kdv zoeken.... Morgen ga ik wat afspraken maken om te kijken. Maar ondertussen moet ik dus ook gaat bedenken hoeveel dagen ik blijf werken. Vinnut maar lastig!
Als ik op mijn werk kijk bij het UWV Valt het me toch wel op dat er heel veel mensen voor dat bedrag werken hoor. Ik heb net wel iets leuks gekregen. Mijn vriend heeft een klant en die is Reikimaster. Die heeft hem 2 edelstenen meegegeven 1 voor in mijn vroekzak en 1 in een zakje die ik ten hoogte van mijn maag moet hangen. Ook heb ik een bal gekregen ook van edelsteen daarmee kan ik bepaalde drukpunten berollen die schijnbaar dan gestimuleerd worden hierdoor. Morgen krijg ik nog homeopatische middelen. Ik ga het wel proberen want ik ben wel zo van baat het niet schaad het niet hoor.