Zooo mijn echo gehad vandaag en zag er allemaal prachtig uit.. Baby was druk aan het zwaaien en schoppen . Als je goed kijkt op de echo zie je het vuistje bij beeb zn mondje.. Zoooo schattig Bekijk bijlage 137555
@Dnze, wat fijn voor jullie dat alles goed is. Grappige echo. Willen jullie weten wat het is? @Moettie, wij hebben de kinderopvang al aangevraagd voor 3 dagen per week. Zie tzt wel of we echt alle dagen nodig hebben. Ik werk nu 4 dagen en kan in mijn functie niet minder werken in principe. Hoop wat te kunnen doen met ouderschapsverlof of zo. Toen mijn zoontje was geboren ben ik van 5 naar 3 dagen gegaan, totdat hij 3,5 jr was, toen wilde hij liever met kindjes spelen op de kinderopvang haha. Dus dag kinderopvang erbij en ik 4 dagen werken. Mijn zoontje (6) gaat nu op di en do middag naar de BSO en op maandag hebben we afwisselend met de buren 'ophaal dag'. Nu hebben mijn man en ik allebei een kantoorbaan waarbij we heel flexibel zijn, agenda zelf kunnen bepalen en thuis kunnen werken. Mijn man werkt op woensdag thuis, dan is mijn zoontje s middags ook vrij. @Jolan, dat meen je niet...slaapt ze gewoon zo lang?? O dat lijkt me heerliijk, die van mij is altijd vroeg wakker en heeft nooit lang geslapen hi hi.
@ Mik Jaa, maar we zullen even geduld moeten hebben denkik . Net al bij het NUB topic gepost, maar Lottie zag niks, dus als het goed is de volgende echo misschien bij de Gyn te zien
@Juffie Hahaha jaa! Beetje in een bid-houding ofzo .. maar was zooo druk bezig, middaggymnastiek dus, Push-ups @ Aichaatje sterktee meis!
echt schattig hoor die echos, blijf het bijzonder vinden. Ik zat vanmiddag met de angelsound te luisteren maar dat vind het kindje niet zo haha Schoppen en snel weg "zwemmen"..
@Juffie, ha ha nu al tikkertje dus.. Wat zielig dat je kleintje waterpokken heeft. Tenminste aan de ene kant kunnen ze het maar beter krijgen als ze jong zijn. Veel last? @Dnze, ja duurt lang he voordat ze het geslacht bepalen haha. Vind ik ook. Geduld geduld.. Ik heb de echo van mijn zoontje van video (ja ja klinkt erg oud) op dvd laten zetten. Dus daarstraks even gekeken. Mijn zoontje vond het heel vreemd dat hij dat was in mijn buik.
Nou ik ben blij dat hij het nu krijgt want dan krijgt hij het niet als minihummeltje wordt geboren.. Leuk he al die oude echos enz. bekijken. Ik heb er echt veel van mn zoontje, vindt het prachtig om er naar te kijken. Dit kleintje vind ik er ook echt op lijken, dus ga ervanuit dat we weer een jongetje verwachten
Ja grappig he dat ze het er niet mee "eens" zijn.. Je hoort ook gewoon het kindje dan schoppen of omdraaien, dat vind ik het leukste Lekker actief!
Even snel: Morgennacht 00:00 opname ziekenhuis, 1;30 cerclage! als het goed is s'morgens 11:00 naar huis!! Duimen jullie voor me?
tuurlijk gaan we met zijn alle duimen voor jou!!! heel veel sterkte & succes toegewenst en hopen dat als de cerclage geplaatst is dat je eindelijk kan gaan genieten van je zwangerschap.
Thanks ladies!! Volgens de gyno zal het na de cerclage en een week rust helemaal goed gaan met mij en de beep!
Ja overdag slaapt ze van 13.00 tot 16.00 en dan moet ik haar bijna altijd wakker maken. En dan gaat ze om 19.30 naar bed tot min. 8.00. Wij zijn gezegend met een heerlijk slapend kind.