achiaat heel veel sterkte en succes!!!! we duimen voor je en denken aan je (((((((big hug))))))) Bij mij is 28 maart de laatste ophaaldag, merk aan mezelf dat ik niet elke plas meer opvang op de dag............. soms gewoon geen zin en zeker niet in die lucht. Weet dat het voor een goed doel is, we hebben er zelf ook gebruik van moeten maken maar ben het nu wel zat. Ben mezelf vooral zat op dit moment, had vrijdag contract getekend, stond maandag met me goede gedrag klaar, gaat de job niet door. Dus weer verder in de WW en zonder auto en OV heb ik effe geen zin in. Kan ook niet wachten tot het dinsdag is en we weer even mogen kijken.
Mooie echo Adora! Ergens een NUB te zien?? Die van jou is ook lief Lottie, hij duimt idd! Aichaatje, super veel sterkte straks!! Komt allemaal goed! Mvm, hier vandaag de laatste dag! Heb t zonder moeite gedaan eigenlijk, geen last gehad van de lucht, ze schijnen ook een ander conserveringsmiddel te gebruiken.. Maar ik ben toch wel blij dat t weer over is! Heerlijk om (vooral 's nachts) weer gewoon te kunnen plassen en niet eerst in die kan, dan in de fles, dan kan omspoelen. Verder tel ik de dagen af hihi, nog 5 dagen tot de geslachtsecho!!! Fijne avond dames!
MVM ik heb niet meegedaan, beide keren niet.. Ik heb gehoord dat ze het (deels) verkopen aan bedrijven voor beautyproducten.
Zo wij zijn ook thuis .. Pff om kwart over 9 hadden we echo en controle. Dat was helemaal goed baby was heel rustig was in diepe slaap. Even wakker gemaakt stelde het toch niet zo op prijs. Maar mooie echo echt al een mooi gzichtje zal morgen de foto even plaatsen. Helaas gaat het met mij niet goed dat wist ik al wel natuurlijk. Dietiste geeft het tot vrijdag blijft het zo extreem dan word het sondevoeding. Ik ben wel de dagopname opgenomen moest aan het infuus. Die dus niet te prikken was door de uitdroging. Dat heeft me wel even flink zeer gedaan. Maar hij zit er nog in morgen ochtend moet ik weer heen. Vriend moest van alles regelen want we zouden onze nieuwe auto opahalen.. Maar het is allemaal gelukt. Ik heb alles gelezen mooie echo's vandaag !! Prachtig dat vuistje Aichaatje meis sterkte
@ Cos Heftig meis!! Ik hoop dat de Sondevoeding dan maar snel aanslaat.. DAt je snel weer iets sterker wordt zodat je weer aan de flesjes kunt.. echt naar hoor!! Hoe is je omgeving eronder? Hebben ze begrip?
@Rosa, wow dat is heftig zonder baan en dan zwanger. Kan me voorstellen dat je dat zat bent. Moet er niet aan denken. Sterkte! @Juffie, het klopt dat het commercieel is. Maar ja, ik ben wel dankzij die meiden zwanger geworden, zonder had ik geen kans gehad. Vandaar dat ik toch graag mee wil doen, al help ik maar 1 iemand. Ben ook de meiden die mee hebben gedaan enorm dankbaar dat wil je niet weten. Er is een tekort aan het medicijn helaas. Jij bedoelt denk ik dat sommige die pregnyl gebruiken als dieet iets ofzo. Heb ik ook wel eens wat over gelezen. @Pindaatje, jaaahaa vooral s nachts inderdaad. Meid ben jaloers hoor over paar dagen al de echo. Spannend!
Maar respect voor de meiden die meedoen hoor Wie heeft er wel eens iets besteld bij bonprix? Ik zag een leuk shirtje, maar ken het bedrijf helemaal niet?
Hey meiden! Allereerst: Aichaatje ik denk aan je hoor! Kinderopvang; ik heb de komende dagen afspraken gemaakt om eens te gaan kijken. Maar denk dat keuze al gemaakt is. Zie allemaal mooie echo's een goede controles! Over dat IN-Gender, ik wil ze graag laten kijken, maar het kost me teveel moeite om het te doen. Dus mocht iemand zich geroepen voelen Oeh hier ook laatste week MvM! Hoewel ik lang niet zo serieus was als de eerste keer.... Rosa, dat is wel gek dat een Job niet doorgaat? Er is toch al getekend? Jeetje Cos..... sterkte meis Cos, zal ik anders ook medebeheerder worden van de hyves?
Ja Juffie wel veel begrip hoor. Ze doen infusen en opnamens voor 1 dag gelukkig nie zomaar. Voor die tijd was het altijd wat sceptisch van iedereen. Ja misselijkheid hoort er bij. Maar er is altijd een trapje extremer en erger. Maar dat mijn Baby zo lekker ligt te slapen en zelfs een beetje morrelig wakker word vind ik dan wel heerlijk om te zien dus genietne kan ik nog wel. Mik is ook medebeheerder van de hyves.
@Cos, sterkte!! @Moettie, mail mij even je echo dan zet ik hem op die site. Ik heb een account daar onder de naam ANN haha.
Echt een wondertje he. Hoe rot je ook voelt, hou dat koppie in je gedachte...krijg je kracht van. Ik ga zo op bed tv kijken. Sterkte!!!
Ik ga ook lekker op bed. Morgen optijd weer in het ziekenhuis zijn. Slaap Lekker !! Oh Morgen zijn er geen echo's gepland staat in de lijst
Kom nog ff spieken hier... word zo opgehaald en kan de zenuwen amper nog de baas! En honger dat ik heb!! @Cos jij heel veel sterkte!! En pas goed op jezelf meis!! Dames, bedankt voor jullie steun!! ((((hugggg))))) tot morgen!
Ja contract was getekend, zou iemand met ziekte vervangen en daarna misschien een secretaresse die wegging. Toen ik daar maandag aankwam had de sitemanager alles omgegooid en ziektevervanging was niet nodig, moest direct die andere secretaresse vervangen maar die wist van niets, die had weer andere dingen gehoord van een van de andere managers. Gelukkig zat mijn contactpersoon van het detacheringsbureau erbij want het was allemaal zo chaotisch en raar. Dus hij vraagt wat kan ze vandaag dan doen? Zegt die trut - Ga naar huis dan bel ik je vanmiddag en dan starten we morgen maar dan kan ik hier zaken uitzoeken. 's Middags wordt ik gebeld door detacheringsbureau ze hebben me per direct in proeftijd opgezegd.......... echt heel raar maar ik ben nog wel met het juridisch loket aan het kijken want de kans is groot dat ze me niet wilden omdat ik zwanger ben. En dan kan het ze nog wel eens geld kosten. Maar ik kan heel slecht tegen alleen zijn, en zit nu hele dagen alleen thuis zonder vervoer. Zal blij zijn als het vakantiegeld komt dan kunnen we onze eigen auto weer kopen!! Ga nu effe Hart van Nl kijken en dan bedje opzoeken.