Hey ik had jou mijn data's door gemaild maar ik sta er nog niet tussen kan je me voor de volgende keer er weer tussen zetten?
Oh verkeerd opgeslagen Loepie ik zet ze er gelijk tussen voor volgende week ! Infuus is eruit ben wel heel misselijk nu. Ga lekker even douchen want met infuus in de hand werkt dat niet. Dan volgende week weer terug
Nee wist ik al voor ik uberhaupt eerste echo kreeg, en niet dor de NUB omdat de NUB wel te zien was, maar ik nog niet eens 11 1/2 week was. Dus uitslag is niet betrouwbaar. We wachten het komende vrijdag wel af hihihi
thx! Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt! Ik kreeg gisteren de angelsound... kon het hartje na een beetje zoeken heel goed horen, zoooo blij word ik daar van
Ik denk prinsesje, man denkt prinsesje, dochter hoopt op zusje, echter een van vrienden bevrienden helderziende zegt prinsje. Nou allebei is welkom. Lieg niet, want had eerder echt wel voorkeur, maar zo vaa dat het misgegaan is, hoop ik nu alleen maar dat ik deze zwangerschap mag voldragen...
Vakantie : Wij gaan over een paar weken naar het Gardameer heerlijk!! Net mn eerste tablet genomen.. Ohja ben nu 5 kilo afgevallen door de zwangerschap, mn buik is weer platter geworden
Goedemorgen allemaal Hoe gaat het hier met de buikjes? Hier redelijk ben nog erg moe! Behoorlijk buikpijn gehad en bloedingen maar dat was ook voorspeld! Ze hebben vanuit binnen de baarmoedermond gehecht.. ML moest vandaag alweer weg... baal ik wel beetje van! Bedankt voor jullie steun!!
balen datML al weg moet! Heb je wel iemand bij je inde buurt om voor je te zorgen en je een beetje in de gaten kan houden?
achiaatje: gelukkig dat je weer thuis bent en laat je lekker verwennen! Voel de kleine nu sinds twee weken. Tot gisteren af en toe een plopje. Gisterenavond in bad geweest en de kleine reageerde meteen op het warme water. Ging lekker bewegen, voelde het echt verschuiven. Nu is het weer rustig tot wanneer?
aichaatje, hoe is het met je meid? mik, ik zie dat je 1 april een geslachtbepaling hebt bij babyvision, leuk zeg! Ik zat te twijfelen om daarheen te gaan, maar wij gaan een week later naar 8 april naar babyview. beeb voelen, ik voel nog niets. Dacht vorige week even iets gevoeld te hebben, maar daarna niets meer gevoeld. Wat voelt iedereen het hier vroeg, ga me bijna zorgen maken! aichaatje, oh lees nu dat alles goed is gegaan, super! concerten, kan gewoon hoor. Ik ga in mei naar Marco borsato.
ff Showen ook hier We zijn helemaal verliefd! De nub was erg duidelijk! De vk zegt een jongen! Leuk leuk!!!!
aaaw wat een schattige echo! Nou dames ik wens jullie een fijn weekend, ik ga naar mijn mams in Limburg dit weekend! tot maandag!
Ik voel ook niks hoor Jolan, denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, mijn vk zei dat je pas voelt na 18 weken, ik hoop dat ik het wel iets eerder voelt