Ik heb na mijn miskraam ook geen na controle gehad. Werd gewoon. Weer ongest. Dus had dat zit wel goed.... Nu dus weer zwanger
]Groningen: Loetjoe, Isis857 Drenthe: Friesland: Mamali, blike1987 Flevoland: Noord-Holland: Women21, DeniseG1986 rinke Zuid-Holland: Dnze22, Tab, Jolan25 Zeeland: Overijssel: Gelderland: Lottie Brabant: Limburg: Zeeland:
hmm vrees dat het hier toch (ook) niet goed gaat... streepje is nog lichter dan eerst en buikpijn begint op te zetten...
Jeetje lees wel weer veel dat het niet goed gaat.... Sterkte al die meiden Hoop dat het plakkers blijven!!
Women ik denk dat ik 2 dage minder ver ben dan mn banner loetjoe is dat de test van vandaag ??? op pag. 63 .. dan ben ik ook bang voor t ergste dnze i LOVE UGGS!!!! jolan goed nieuws isis .....
Groningen: Loetjoe, Isis857 Drenthe: Friesland: Mamali, blike1987 Flevoland: Noord-Holland: Women21, DeniseG1986 Zuid-Holland: Dnze22, Tab, Jolan25 Zeeland: Overijssel: Gelderland: Lottie Brabant:Lydia Limburg: Zeeland:
Even een kopie uit een ander topic: Sorry ff ego: ik heb niet genoeg energie om overal op te reageren. De misselijkheid en vermoeidheid zijn er gisteren met sneltreinvaart aangekomen. Dus helaas alleen even kort de laatste nieuwtjes Ik heb gisteren de eerste stomme, domme opmerking gekregen... "Zo, jullie zijn net een stel fokkonijnen... was het een ongelukje?" Pardon. Ik wist dat andere mensen 4 kinderen veel vinden, maar dit gaat wel erg ver :x MvM: ik kan helaas niet meedoen omdat ik na de bevalling van de 2e bloed bij heb gekregen en dan mag je vlg de regels niet meedoen. Jammer. Nou ja, ik heb iig wel weer een bevestiging; de test was super-positief. (Maar zoals ik me nu voel, is ook wel bevestiging inmiddels ) Volgende keer probeer ik weer uitgebrieder te reageren.
* breekt in * blike super gefeliciteerd hoop dat je kleintje zich goed vast houdt ps laat je horen in ons topic gestopt met de pil... * breekt uit *
hier heel veel angst... Ik heb het afgelopen uur ongeveer zes druppels bloed verloren....helder rood. Owww wat ben ik bang!
Hoi meiden, Wat gaat dat snel hier met de berichtjes. Kan het niet helemaal volgen (zit niet zo veel achter de PC omdat deze boven staat, en daar is het koud) maar ga mijn best doen. Loetjoe en Isis: Veel sterkte, ik hoop op het beste! Ik geloof dat ik naar iemand een PB moest sturen als ik op de lijst wilde, weet alleen niet meer aan wie..... Heeft er iemand ervaring met een echo van 6 weken. Ik heb vandaag de VK gebeld en ik heb op 24-01 mijn eerste afspraak en ze zij dat ze ook even zouden kijken met de echo.. Is dat niet vroeg? Ik lees dat veel meiden erg onzeker zijn, heel herkenbaar! Tevens heb ik ook geen last van misselijkheid en de menstruatiepijn in mijn buik voel ik nu nog meer heel af en toe, alleen nog gevoelige borsten.
He dames.. ik kan het ook bijna niet bij houden.. dus sorry als ik er niet zo vaak ben! Isis en Florabella.. ach nee toch! ik hoop dat het niets ergs betekend! Loetjoeh.. dat is inderdaad wel een hele lichte streep voor jou termijn Knuffel! Jolan.. fijn dat de HCG waarde gewoon goed is en je gewoon lekker zwanger bent! All.. nou ik begin al van gehakt te walgen.. tijdens het rullen heb ik staan kokken en heb geen pasta aangeraakt vanavond Helaas ben bang dat het weer zo erg wordt als bij Sophie en straks weer in het ziekenhuis lig
Twijfel.. wat een belachelijke opmerking zeg! Wat denken ze wel niet. het is toch iedereens eigen keus al krijgen jullie 10 kindjes! Groningen: Loetjoe, Isis857 Drenthe: Friesland: Mamali, blike1987 Flevoland: Noord-Holland: Women21, DeniseG1986 Zuid-Holland: Dnze22, Tab, Jolan25 Zeeland: Overijssel: Ukkie2009 Gelderland: Lottie Brabant:Lydia Limburg: Zeeland
Hallo dames, ik hou het ook niet helemaal bij! Ik voeg mezelf even toe in onderstaande lijst Groningen: Loetjoe, Isis857 Drenthe: Friesland: Mamali, blike1987 Flevoland: Noord-Holland: Women21, DeniseG1986 Zuid-Holland: Dnze22, Tab, Jolan25 Zeeland: Overijssel: Ukkie2009 Gelderland: Lottie, Fruity Brabant:Lydia Limburg: Zeeland:
Groningen: Loetjoe, Isis857 Drenthe: Friesland: Mamali, blike1987 Flevoland: Noord-Holland: Women21, DeniseG1986, Rinke Zuid-Holland: Dnze22, Tab, Jolan25 Zeeland: Overijssel: Ukkie2009 Gelderland: Lottie, Fruity Brabant:Lydia Limburg: Zeeland: Ik wasweer van de lijst gehaald?!
Isis, ik hoop dat het goed zit meis *diike knuff* Florabella, een paar druppeltjes hoeft niets te betekenen meis.. je kunt tot 6 weken een beetje bloed verliezen nog van innestelling of zelf bij inspanning, gemeenschap ed... de baarmoedermond is heel erg goed doorbloed GEFELICITEERD en welkom aan de nieuwe september-mama's