Groningen: Loetjoe, Isis857 Drenthe: Friesland: Mamali, blike1987 Flevoland: Noord-Holland: Women21, DeniseG1986, Rinke Zuid-Holland: Dnze22, Tab, Jolan25 Zeeland: Overijssel: Ukkie2009 Gelderland: Lottie, Fruity Brabant:Lydia Limburg: Whitney Zeeland: Zo me ook even toegevoegd
Het is nu nog steeds iets..... Aan welke hoeveelheden en tijdsduur mag ik mijn hoop ongeveer verbinden?!
ames het gaat me te snel allemaal hier hahaha. Ik merk dat mijn geheugen me al erg in de steek laat. Had ik al last van, maar is nu nog wat erger geworden. ik lees jullie verhalen allemaal, maar ben het dan ook weer kwijt, erg erg. voor iedereen die heel onzeker is, toi toi meiden, ik blijf voor iedereen duimen. De nieuwe dames, welkom en proficiat. Vandaag had ik minder last van mijn buik, heb er dan ook weinig aan gedacht, was te druk op het werk. Mijn rechter borst doet wel constant pijn eigen;lijk. Nu heb ik ook weer een menstruatie gevoel in mijn buik en het lijkt elke keer alsof ik in mijn broek heb geplast hahahha
Gaat een test mij nu iets zeggen?! Wat ik begrepen heb kan die zelfs bij een mk gewoon positief blijven toch??
het streepje kan dan wel wat lichter worden, omdat de hoeveelheid HCG afneemt.. verder is het lastig om te zeggen hoeveel bloed en hoe lang je bloed mag verliezen voor er risico's zijn.. Buikpijn neemt hier weer af...maar het superlichte streepje van vanmiddag zit me niet lekker. de urine was dan wel erg licht, maar toch.. ik ga morgenochtend weer testen en is ie dan negatief is het game over vrees ik verlies trouwens nog geen bloed.. klein beetje bruinverlies gehad vanmiddag, vlak voordat ik de test deed
dankje ukkie , ik hoop het ook heel erg m'n vriend was er ook helemaal stil van... begon net aan t idee te wennen dat ie papa zou worden..en nou staat alles weer op losse schroeven
Isis, ik hoop het ook voor je. Ik ga weer van het forum af, mijn ogen draaien er helemaal van. Krijg het echt allemaal niet meer zo mee hahaha We gaan leker de serie 24 kijken. Tot morgen xxx