Je kunt haar het best een pb sturen als je veranderingen hebt voor de lijst! Zo heeft ze het gevraagd
@adora, ik teste vandaag dus posi, en had gisteren een vage test (zie album) Mijn nod is ook vandaag. Bij mijn zoontje had ik al een posi test 5 dagen voor mijn nod. Toen had ik ook getest dit keer, vandaar dat ik dacht dat mijn ongi wel zou doorbreken. nou afwachten tot de eerste echo he, die heb jij over 2 weekjes al zie ik. wanneer heb je eigenlijk gebeld voor de eerste afspraak? Heb ook niet zo last van heel veel symptomen nog, alleen heel veel hoofdpijn, soms misselijk en snel moe
@florabelle hopen voor je dat het niks bijzonders is. ik heb vandaag dus getest op mijn nod, gister een vage posi test (zie album)
Adora Dat is ook zo, maar toch vind ik het zelf wel fijn haha. Als ik eenmaal weer misselijk ben denk ik daar vast snel anders over. Bij M was ik van week 6 t/m 14 misselijk. We zijn ook nog niet zo lang zwanger en vaak komen de dingen heftiger rond de 6 weken, dus we wachten af Renatew Als ik er vanuit ga dat vandaag mn nod was, dan heb ik 5 dagen voor mn nod posi getest. Maar hij was al best duidelijk, dus vraag me af hoe het zit. Misschien een snelle innesteling.
Ja hoofdpijn heb ik ook vaker als ik zwanger ben (hormonen hé) je mag paracetamol Mooi testje meis... kan zijn dat je innestelling later was, dan test je ook later positief.. De vroege echo kreeg ik door de miskraam in augustus met 8 weken zwangerschap ik ben bij een gynaecoloog omdat ik moet bevallen dmv een geplande keizersnede Eergisteren belde ik voor een afspraak en zou met 7 weken de echo krijgen, maar toch gisteren nog eens teruggebeld en gevraagd of er nog een plaatsje vrij was in mijn 6e week
@Rinke ik heb al een oppas bij voor me zoontje dus hopelijk kan dit kindje ook bij haar terecht ik ben zelf per maand ongeveer 150 euro kwijt voor 50uur per mand @lottie ik had op dag 4 ook een dikke streep misschien krijg jij er ook wel 2?
ik krijg mijn echo ook pas bij 10 wk, op 8 feb (9 wk) heb ik pas de intake.........................duurt idd veel te lang
Hoiii dames, hier mijn testrijtje van 10-1 tot en met vandaag. Wat zeggen jullie Heb btw wel steeds wat veneinige steken in mn onderbuik.. wie heeft dat ook??? Daar komt de onzekerheid weer de kop opsteken. Bekijk bijlage 121279
Hahaha als is het nogsteeds moeilijk te beseffen hoor.. Loop nogsteeds in de wolken al sinds mn eerste positieve test. Ben alleen idd beetje onzeker sinds de MA, dus elk pijntje wordt geanalyseert en elk wcpapiertje grondig nagekeken
Ik heb dat ook wel... bij elk dingetje wat je voelt denk je mmmm.. wat is dit?? had ik dit de vorrige keer ook? is het daarom toen niet goed gegaan.. maar probeer wel te genieten..
Ja idd alleen denk niet dat die steken in mn onderbuik er wat mee te maken hebben gehad aangezien ik dat al sinds mijn ei heb ongv. Kgeniet er ook met volle teugen van. Hebben derest van de dames al een idee hoe ze het gaan vertellen? Wil voor mn schoonouders een taartje (laten) maken .. lijkt me in ieder geval heel erg leuk
Ja.... mooie testjes Steken heb ik bij plotse bewegingen (soort bandenpijn) snel opstaan, niesten, hoesten ed...
Jeetje ik had gehoopt dat het hier rustiger was maar 'helaas' Ik ga dit niet bijhouden hoor. Ik heb wel wat gebladerd en zag wat dames waar het er niet hoopvol bij uitziet Balen zeg! Wel een aantal nieuwe zwangeren dames, gefeliciteerd!!! Hier alles z'n gangetje alleen onwijs moe! Niet normaal. Vanmiddag is hier MvM geweest, testje was wel weer spannend maar gelukkig duidelijk zwanger Ik mag tot 24 maart plassen.. pff dat lijkt nog zo lang