@FloraBella, heel veel sterkte!! ((hugggg)) Ik hoop dat je het straks een plaatsje kunt geven. Ik weet helaas maar al te goed hoe moeilijk dat is
Lief van jullie meiden!! Vreselijk zitten janken en vooral mijn mannetje is erg ontdaan. Ik heb er vrede mee, het lichaam maakt niet zomaar deze keuze en ik moet erop vertrouwen dat het zo het beste is. Op naar de volgend ronde als ik deze vreselijke krampen achter me heb gelaten! Ik ga hier wel illegaal rondkijken, ben veelste benieuwd hoe het met jullie blijft gaan!! Dikke kus!
Wat sterk van je dat je zo erover denkt Florabella. Hopelijk kun je je snel aanmelden bij een ander topic en kun je genieten van je eigen zwangerschap ipv hier mee te lezen. Het is je gegund. Nogmaals een dikke knuffel!
meiden ik begin een beetje onzeker teworden heb tijdens het af vegen een beetje bruinbloed ben zo bang dat het fout gaat me temp is nog wel hoog maar dat zegt denk niks
Als je een aantal pagina's terug kijkt zie je daar een post van mij met een antwoord van een verloskudige. Tot je zoveel verliest als met je menstruatie (zoals ik nu) hoef je je nog geen grote zorgen te maken. Ik stuur bisonkit jouw kant op! Plakken blijven!!
Hey lieve zwangere forumdinnetjes Owww maar 3 pagina's bij te lezen, dat is nog te overzien Strakke broek Ik weeg gewoon nog hetzelfde maar savonds irriteert mn broek echt en zit ie echt strak. Wie herkent dit? Leuk die darmen die weggeduwd worden haha. Becky tja...een beetje opletten kan geen kwaad toch? Een hele fles cola is wel erg veel...De rest ga ik maar even niet op in Dominique Wat eng...zeker omdat het toen ook zo begon. Hopelijk neemt het snel af en is het gewoon nog goed! Sterkte iig. Oja, wat de rest ook zegt...het kan erbij horen, maar ik weet natuurlijk niet hoe erg het is. Flora Neeee Shitzooi...wat oneerlijk...heel veel sterkte...
Ik ben net bij de gyno geweest (op aandringen van mijn man die niet in zwangerschapstesten geloofd lol) Nou een eerste echo dus gehad, maar zoals verwacht alleen nog maar een vruchtzak te zien (had toch stiekem gehoopt op meer of langer zwanger te zijn) Maar volgens de gyno is dit normaal voor deze duur! MAAR omdat ik zo in de stress zit mag ik donderdag nog een keertje! Zou dat veel verschil maken? Wel is mijn bloeddruk veel te laag!! Hmmm Moet zoveel mogelijk rusten, niet tillen, niet klussen (is toch niet meer nodig lol) Oja hier ook strakke broek hoor... zit echt niet lekker en mijn bh knelt ook! 8) Nou dames ik wens jullie een fijne zondag... voor mij mijn eerste werkdag vd week!
Geoeiavond allemaal @florabella, hoe is het nu met je meis... moest vandaag nog een paar keer aan je denken... heb het twee maanden terug ook gehad dus weet een beetje hoe je je voelt! Heel veel sterkte meissie... Ga jezelf maar even goed verwennen en opladen voor de volgende ronde @sabine, ga voor je duimen dat je kleintje blijft plakken meis!
misschien een beetje vroeg.. maar heb net wat zwangerschapskleding van iemand van marktplaats overgekocht, net opgehaal en gepast... maar mijn god wat zitten die broeken lekker!!! ik loop met mijn trekings de hele dag te op de sjorren... zit ook een spijkerrokje bij erg leuk! hihi moet ik ff kwijt
@ Florabella jeetje meid lees je ber nu pas, wat erg voor jullie...ik hoop dat je het een mooi plekje kan geven en ook voor manlief en dat jullie maar weer snel zwanger mogen zijn van een plakbeeb...*knuf*
Florabella wat naar. Echt kl*te. Ik had echt gehoopt voor jullie dat het bleef bij wat het was. Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is en goed gaat. Knap met hoe je ermee omgaat. Liefs en knuffel
Rinke, lekker hé die zwangerschapskleding... ik draag het ook al, ik had in augustus een hoop besteld... Ik vind het ook al heerlijk zitten en niemand die het ziet
Florabella: heel veel sterkte meid, neem je rust en tijd om het te verwerken, ik weet helaas ook hoe het is. Hele dikke knuf voor jou Nieuwe meiden: welkom! Ik weet niet of er nog meiden zijn die bloedverlies hebben; ik wil die veel sterkte wensen en zal voor jullie duimen (heb nog niet alles teruggelezen,sorry) Aichaatje: fijn dat je al een echo hebt gehad! Hoe laag was je bloeddruk. Bij mij is ie een beetje laag ook, waardoor ik vaak duizelig ben,licht in mn hoofd en me niet lekker voel ik kom later terug, heb bezoek even!
Hi meiden met mij gaat heg best goed, de tranen zitten nog hoog maar dat hoort er bij. Momenteel verlies ik veel minder bloed en heb ik geen buikpijn meer. Samen net veel gepraat en besloten dat we het zo graag willen dat we kijken of mijn lijf er weer klaar voor is na het stoppen van het bloeden. Hihi jullie al in de dikke buiken broeken!! Achiaatje; fijn dat je al een echo hebt gehad, op naar de volgende met een mooi kloppend hartje!!
@mamatje77 Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! @florabella hey meis, echt wel balen. Ik vind het echt ontzettend rot voor jullie. Ik leef met je mee. *knuf* Sterk van je dat je er zo mee omgaat. Blijf hier vooral meelezen hoor!! Hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn! @aichaaitje Super dat je een goede echt hebt gehad. heb je even meer zekerheid he!! Nou op naar de volgende echo