September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Whaaw Lottie je maakt veel HCG aan :D:D:D
    Ik ga dinsdag weer testen, dan ben ik 5 weken (ik heb nog een kruidvattest liggen) ;)

2. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @sabine25 Laat je het ons weten wat ze hebben gezegd?

@lottie Geweldig, is toch wel even weer lekker he bevestiging!! geniet ervan meis :D

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    Dank je voor het lezen:D:D en reageren:D:D. Ik dacht, ach ik doe m gewoon:p en dus niet voor niks gelukkig:D.
    Zo fijn om te lezen dat je er nu een goed gevoel over hebt bij jezelf, moet helemaal goedkomen dan!

Renatew
    Thanks! Hoe gaat het met jou?

4. Gerlinda

Lottie, heb je ook nog een kruidvat gedaan? daar zal vast het streepje knallen nu :D:D:D
    Jammer dat je testen niet in je album staan ;)

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik heb er dit keer ook een goed gevoel over hoor, maar toch maakt het je onzeker he als je niets voelt. Terwijl het allemaal niets zegt, er zijn genoeg meiden die elke dag misselijk zijn en toch een miskraam krijgen.

die steekjes heb ik vooral al ik bijv nies of hoest ofzo. Dan heb ik echte steekjes links en rechts onderin mn buik. bedoel jij dat ook?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    Nee, ik wilde eerst alleen een kv test doen, maar toen toch die digi gedaan. Beide vond ik weer zonde. Jij wel? Hihi, ik zal ze binnenkort anders eens in mn album proppen allemaal. Wel helpen onthouden dan;)

Steekjes
    zeg maar gerust steken! Zo...af en toe als ik opsta is het net of er iets open scheurt! Kan echt zeer doen!!

7. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde als jullie!
    Krampjes & steekjes en soms wat kriebels.. voorderest heb ik eigenlijk weinig last, alleen iets vermoeider (bij mn MA was ik echt HONDSMOE).. en een klein beetje walgelijk soms.. en een opgezette buik, waar ik voor NOD nog best onzeker van werd omdat ik dat ook altijd had als ik ongi moest worden hahaha.

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @lottie

super van je test!!! wie weet heb je wel twee wondertjes met due hoeveelheid hcg ;)

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Flora
    Hahaha, echt zo grappig. Je bent denk ik nummer 12 op het forum die dat zegt!! Zelfs toen ik alleen mn dipsticks had laten zien kreeg ik die opmerking al:p. Heb gegoogled en even een klein stukje gelezen erover, maar stond dat het niks zegt.

Hoe is het met je? Trek je het nog een beetje?

10. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @lotti hier gaat het goed hoor. De hoofdpijn die ik deze week had is eindelijk een beetje minder. Alleen nog af en toe een beetje misselijk en natuurlijk heel erg moe. Echt super dat jij een knalposi test hebt gehad, misschien wel 2 wondertjes zoals Florabelle zegt. Ik had op mijn nod nog maar een hele vage test! maar nadat ik met de cb heb getest wist ik het pas echt zeker.

11. Gerlinda

Oh leuk als je ze in je album zet... ik zal er zeker naar kijken ;) zelf heb ik ze ook in mijn album staan :D
    Nee ik heb niet meer getest, ik heb er nog 3 ;) die ga ik gebruiken op: week 5, week 6 en week 7 :)
    Digi's heb ik niet meer in huis en ik ga geen nieuwe testen meer halen... op = op :D

Steekjes, ja idd het voelt alsof iets scheurt.. ik heb het ook bij niesten, hoesten, en plotse beweging, snel opstaan en zo (het zijn de banden, waar de baarmoeder in ophangt, daarom voel je het ook links of rechts ;)

12. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Hallo dames!

Ik had mij even teruggetrokken om alles even te laten bezinken. Ik heb de aflopen week bloedingen gehad, wat vooral erg leek op een menstruatie. Mijn verloskundige en ik denken dat dit toch een vroege miskraam is geweest, i.v.m. mijn (nog steeds) licht positieve testen. Ik heb binnenkort een echo om alles even te laten controleren. Met mij gaat het verder wel goed en na de echo zal ook mijn nervositeit verdwijnen. Ik wil iedereen nog even bedanken voor de steun en alle lieve berichtjes, hier heb ik veel aan gehad. Heel veel succes allemaal met jullie zwangerschap en geniet ervan! Ik zal na de echo nog wel even iets van mij laten horen. :)

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Florabella je onderschrift :( .. ik lees verder.. ( ben op pagina 93 )

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Renatew
    Die knaltest was eergisteren;) Vandaag gaf de digitale al 3+ aan:D.
    Jij ook al zo'n hoofpijn. Had het van de week ook erger dan normaal. Gelukkig is het nu minder bij je.

Deze is van 4 weken en 1 dag

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ladyhawk , ja ik ben woensdag denk ik 7 weken en 1 dag. spannend ben benieuwd !

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    Die van jou heb ik idd net al bekeken:D. Leuk leuk:D.
    Die steekjes zijn idd al je banden. Normaal voel je dat pas later, maar als je al zwanger bent geweest vaak eerder.

Loetjoe
    Neem de tijd die je nodig hebt. Heel veel sterkte met dit verlies:(

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB

Pfff :( heel veel sterkte meis ...

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sabine ookal ??????? nee toch ??

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    florabella wat ben je sterk !
    xxx ! hoop echt dat je heel snel weer een wondertje in je buik mag verwelkomen !

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Loetjoe , succes meis hoop dat de echo goed is ...

Deel Deze Pagina