Fijn dat je al een echo hebt gehad en superrrr dat je het hartje al hebt zien kloppen Ik ben benieuwd, volgende week mogen wij.. met precies 6 weken zwangerschap
buikspieren: ook met schuine buikspier oefeningen span je die rechte ook wel iets aan, maar de grootste spanning zit op de schuine. voorgevoel: meisje! nieuwe zwangeren: hoi! en gefeliciteerd becky: naar dat je je zo voelt. misschien toch even een griepje meegepikt? hopelijk snel weer beter! weet het verder al niet meer sorry! kwaaltjes: op en af. vandaag "gezondigd" haha. was ineens zooooo onzeker dat ik nog maar een test heb gekocht en gedaan met middagurine en maar twee uur na mijn laatste plasje (kon het niet langer ophouden) en pfieuw: vet positief!! zo, dat geeft een zwangere vrouw weer even rust pruimenmoes: ben maar met een crashdieet roosvicee laxo begonnen en dat lijkt te helpen thnx voor de tip!
Ik heb toevallig vanmiddag de vk gebeld over het sporten en dan met name de buikspieren, ze zei tegen mij dat het geen kwaad kon, toen vertelde ik dat ik had gehoord dat het slecht was toen zei ze nogmaals dat het geen kwaad kan en dat je moet doen waar jij je goed bij voelt zolang jij je er goed bij voelt dus............................ik hoop dat je er wat mee kunt
pff had me net toche en uur of 2 last van mn buik ! had t gevoel dat ik 10 buikcorrecties had gehad zo strak stond en voelde die ! au .. nu gaat t gelukkig weer.
@lydia1986, bah vervelend dat je buik zo'n zeer deed. Enig idee hoe dat kan? Mss teveel gesport? Vandaag ben ik vanaf mijn eisprong gerekend 5wkn. Vorige keer ging het op p'sies 5wkn én een dinsdag mis. Ik weet dat ik me niet gek moet maken maar toch spookt het door mijn hoofd. Ookal is het nu heel anders. Vorige keer testte ik op mijn nod nog neg en nu had ik op mijn nod een knaltest. Gisterenochtend heb ik ook nog een testje gedaan en die was schitterend mooi roze. Zal blij zijn als het morgenochtend is. Herkenbaar?
nee ben gestopt met sporten na mn posi test haha dacht daar beginnen we erna wel weer mee niet te druk maken meis , hopelijk blijft dit wondertje mooi nog n maadn of 8 zitten !
Sporten... ik vind mijn bed uit komen al een hele prestatie Aan alle "nieuwe" zwangeren gefeliciteerd (ben te moe om alles bij te houden) Ik mag donderdag gelukkig weer naar de gyno... spannend he? pfff Truste
zooooooo herkenbaar meis! Bij mij is het ook precies op vijf weken misgegaan.... nog drie daagjes. Denk dat als ik die dag voorbij ben dat ik pas echt stevig op mijn roze wolk ga nestelen... Komt wel goed meissie
Hoiii dames, Is aardig snel aan het gaan hier hahaha. Heb het niet ALLEMAAL gelezen hoor... Blij dat het met de meeste hier toch goed gaat en allemaal mooie testjes hebben. Voor de zwangere meiden die ik nog net zie van Harte gefeliciteerd! Kwaaltjes Hier gaat alles ook nog wel goed, alleen nog steeds die zeurdige steekjes (dan weer links, dan weer rechts, dan weer in het midden) en veel witverlies. Alleen raar genoeg gister met sporten nergens last van gehad. Soms een beetje walgelijk en moe, maar valt reuze mee Testen Vanmorgen nog 1x indicatietest gedaan van CB en was nu 2-3 weken, dus ben een beetje gerustgesteld. Onzeker Maar ook weer niet, ben als de dood dat ze volgende week niks zien.. :x Voorgevoel Ik denk zelf een meisje, droomde daar zelfs al over voor mn NOD en eisprong hahaha. Mn luver denkt uiteraard dat het weer een knul word..
hoi Meiden Ben blij dat er legging in de mode zijn dus dat zal ik wel als mijn spijkerbroeken niet meer passen aan trekken en ik heb genoeg zwangerschapkleding wie doen er ook aan moeders voor moeders donderdagmiddag om 15,00u komt ze bij mij langs ik heb het ook met mijn 1ste zwangerschap meegedaan dus nu ook 14 feb ( verjaardag van ons dochtertje)om 13.00u voor een intakegesprek bij mijn oude verloskundige en zal pas in maart voor de 12 weken echo worden en willen jullie het weten het geslacht?? wij willen dit keer het niet weten wat het zal gaan worden dus lekker 9 maanden in spaning met onze 1e wouden wij het wel weten Ik hoop voor mijn man dat het een knul word maar ik denk zelf dat het weer een meid word en k vind het allebei wel super leuk het belangrijkster is GEZONDHEID!!!!!!!!!!! Ja ik hou ook een dagboek bij dat doe ik nog steeds voor mijn dochtertje( volgende maand alweer 2 jaar ) foto;s maak ik per week en ook afdrukken en plak in haar album's ben met fotoalbumboek nr 9 bezig hwaaa wel leuk en dan een tijdschrift en daar schrijf ik per week op wat ze ken en doet en zegt enz echt leuk en dat zal ik zeker voor ons wondertje ook doen geen onderscheid liefs Citta
oja wat ik ook wilt zeggen weet niet of meerdere daar last van hebben 7 maanden geklust en eindelijk ZWANGER!!! toen ik zwanger was van onze 1e stopte ik gelijk zonder moeite met roken 12 maanden volgehouden darna weer begonnen was ik blij en echt vrolijk van binnen gelijk shoppen enz wou weten wat het geslacht zou worden/zijn kon niet wachten tot ik het kamertje kon inrichten Maar nu .............................. na 9 maanden geklust te hebben ZWANGER van de 2e wondertje Moeite met stoppen met roken vanaf vrijdag echt niet meer gerookt maar de verlange is er heeeeeeel erg Maar echt blij en vrolijk voel ik me niet met de zwangerschap shoppen nee geen zin in heel erg moe opvliegerig/ sjagerijnig/opstandig (waarom weet ik niet) denk ik weer van ja maar met de 1e zwangerschap was alles nieuw en wist ik niet wat er ging gebeuren en nu weet je alles het lijkt nu gewoon maarja je rijg niet gewoon een wondertje snap je ik hoop dat deze hormonen/gedrag gauw over gaan want ik vind het zelf ook niet leuk tegen over ander maar ook voor mezelf of zou het toch een jongen worden ???????????? wat andere mensen zeggen dat het een knul word omdat ze mij gedrag ookk raar vinden hwaaaaa wie heeft dit ook nu van haar 2e of 3e of 4 zwangerschap?????????? begrijp me niet verkeerd he ik vind het harstikke leuk dat ik zwanger bent hoor maar het voelt zo anders gr Citta
@citta, Dit is mn 3de en ik heb al 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad dus qua geslacht zeg het niets (in mijn ogen) oudste - 10+ aangekomen, droeg opzij, wilde alleen maar tuinbroeken aan, 1ste 3 mnd alleen maar boven de pot gehangen. jongste - 500gr aangekomen, droeg naar voren, ging ineens jurkjes dragen en heel vrouwelijk doen, totaal niet misselijk geweest. en toch zijn het beide jongentjes, dus alles zijn echt baker verhaaltjes hahaha (teminste bij mij) Ja ook bij deze willen we weten wat het gaat worden, maar ik denk wel dat we het dit keer voor ons zelf gaan houden. Ik denk dat we het deze keer maar weer Keessie gaan noemen, kan namelijk voor beide. Ik bedoel dus als het nog in de buik zit hahaha. hebben we bij de jongste ook gedaan zodat mn oudste de baby toch een naam kon geven, die kwam ook geregeld ff voelen of Keessie wakker was. (Nadeel was wel toen Giovanny geboren was, Damian hem de eerste weken nog wel Keessie noemde hahaha)
Dag dames, heb globaal even bijgelezen, maar wat gaat t weer snel!! Vorige week heb ik bloed laten prikken om te checken hoe mijn schildklier waardes zijn. Morgen kan ik daar eindelijk over bellen. Naar de assistente, want de dokter is erg druk en gaat binnenkort ook weg uit de praktijk... Maakt mij in principe niet uit, want ik ken de beste man nog nauwelijk,maar heb wel het gevoel niet echt geholpen te worden. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik vrijdag langs wil bij de huisarst voor een afspraak, wil gewoon het een en ander weten, maar krijg terug van de assistente dat zij zal navragen wat het vervolg zal zijn... Aaaarrgghh!!! Ik ben voor het eerst zwanger dus heb allerlei vragen. ( o.a. of ik met 7,8 weken nog met wintersport kan?? en of ik de nachtdiensten op mn werk kan blijven draaien??) De arts heeft eerder gezegd dat ik waarschijnlijk naar de gyn moet ipv de vk, vanwege schildklier. Maar wat ik nou eigenlijk het verschil?? Heeft de gyn net zoveel tijd voor me, en kan ik daar ook allerlei vragen stellen? Hebben ze daar ook een spreekuur? Hoe zit dat trouwens met al die cursussen die je bij de vk praktijk kan doen. Kan ik dat niet als ik bij de gyn zit?? Veel vragen en onzekerheid dus, laat staan dat ik weet wanneer ik mn eerste afspraak heb of zelfs eerste echo!! Misschien kunnen jullie wat vragen beantwoorden..?
Vanmorgen wat bloedverlies bij afvegen......... Ben zoooooooooooo vreselijk bang en verdrietig. Lees wel dat als je er geen buikkrampen van ongi bij hebt het niets hoeft te betekenen maar ik maar me echt ongerust. Over een uur kan ik het ziekenhuis bellen
net weer naar toilet geweest geen bloed meer te bekennen........... echt om gek van te worden. blijf in ieder geval en dagje thuis.
Giraf U.D. 01-09-2011 -2e kindje Lissymar U.D. 02-09-2011 -1e kindje Moettie30 U.D. 02-09-2011- 2e kindje Arr77U.D. 02-09-2011 - 1e kindje Daantje1 U.D.02-11-2011- 3e kindje Madeliefje1987U.D. 04-09-2011 - 2e kindje Mama09 U.D. 04-09-2011 - 2e kindje Twijfel U.D. 04-09-2011 - 4e kindje Sterre82 U.D. 04-09-2011 - 2e kindje Rinke U.D. 04-09-2011 - 1e kindje Women21 U.D. 06-09-2011- ?? kindje Mirthe81 U.D. 07-09-2011- 3e kindje Belly25 U.D. 07-09-2011- 1e kindje Lydia1986 U.D. 09-09-2011- 1e kindje Jvd1 U.D. 09-09-2011- 2e kindje Ladyhawk U.D. 09-09-2011- ?? kindje MamaKoen U.D. 10-09-2011- 2e kindje Brinatjuh U.D. 10-09-2011- 2e kindje Starlady U.D. 11-09-2011- 2e kindje Dammir U.D. 11-09-2011- 3e kindje Becky U.D. 11-09-2011- 3e kindje Whitney U.D. 12-09-2011 - 1e kindje Mamali U.D. 12-09-2011 - 2e kindje DeniseG1986 U.D. 13-09-2011 - 1e kindje Knyntje U.D. 13-09-2011 -1e kindje Aichaatje U.D. 13-09-2011 2e kindje Zo gelukkig U.D. 13 / 16 -09-2011 -4e kindje Yosi U.D. 14-09-2011 - 2e kindje RoSa2009 U.D. 14-09-2011 - 2e kindje MouiU.D. 14-09-2011 - 3e kindje Tab U.D. 14-09-2011 - 1e kindje Knyntje U.D. 14-09-2011 - ?? kindje Ukkie2009 U.D. 15-09-2011- 2e kindje Dominique71 U.D. 16-09-2011 - 2e kindje Jolan25 U.D. 17-09-2011 - 2e kindje Sumshine U.D. 17-09-2011 - 2e kindje Mamavanbrandon U.D. 18-09-2011 - 2e kindje Ukkie2 U.D. 19-09-2011 - 2e kindje Fleurtjes U.D. 17 / 20-09-2011 - 1e kindje Adora U.D. 20-09-2011 - 3e kindje ManoeU.D. 20-09-2011 - 2e kindje Aude U.D. 20-09-2011 - ?? kindje Lottie U.D. 21-09-2011 - 2e kindje Renatew U.D. 22-09-2011 - 2e kindje Citta U.D. 22-09-2011 - 2e kindje~ Lente07 U.D. 22-09-2011 - 3e kindje Dnze22 U.D. 23-09-2011 - ?? kindje Fruity U.D. 23-09-2011 - 1e kindje Blike1987 U.D. 23-09-2011 - ?? kindje Mamatje77 U.D. 23-09-2011 - 2e kindje Poohbear226 U.D. 23-09-2011 - 2e kindje Judibi U.D. 25-09-2011 - 2e kindje