Twijfel, naar dat je je zo slecht voelt... had je dat ook bij je vorige zwangerschappen? Lekker hier meekletsen als je er zin in hebt meis Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien op de echo, geniet er lekker van
*breekt hier even in* Pfff hier zit ik echt in een achtbaan, heel misschien kom ik me later legaal hier weer melden maar ik durf even nog niet te hopen.....wat denken jullie? http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/251705-miskraam-niet.html#post9009605 Alle meiden een knuffel!! *breekt weer uit*
Hallo allemaal, wat een leuk forum! Ik heb afgelopen zaterdag positief getest, superpril dus nog. Ik weet niet of ik het goed heb berekend maar als het goed is en alles gaat goed dan ben ik ook een sept 2011 mama (omstreeks de 25e)! Helemaal leuk Is ons eerste kindje en mijn eerste zwangerschap..is allemaal heel erg snel gegaan, ben nog een beetje van slag en weet niet zo goed hoe ik me moet voelen en gedragen..herkennen jullie dit ook? groetjes, Iefie
Oh, sorry Florabella, bij het plaatsen van mijn bericht lees ik jou bericht. Ik durf niet te zeggen wat het kan zijn en of het nog goed zit bij je, maar ik herken je gevoelens en wens je heel veel sterkte! Ik hoop met je mee.
Van harte allemaal! Ik ben ook in verwachting van mijn eerste kindje. De vorige ronde heb ik een vroege miskraam gehad, dus kan niet wachten tot die 1ste echo! Ik heb vanochtend al tot pagina 80 bijgelezen en hoop morgen 'bij' te zijn. Al een tijdje heb ik vlagen van misselijkheid en vanochtend zat ik echt tegen overgeven aan. Daarnaast merk ik vooral aan mijn borsten dat ik zwanger ben. Pijnlijk, ze voelen zwaar en steken. Daarnaast wordt ik erg moeilijk wakker en duurt het soms een uur of 2 voordat ik het idee heb aan de slag te kunnen. Ook steken in mijn lies. En last van droge ogen. Zijn er meer die daar last van hebben? @Florabelle; sterkte met je situatie!
Hoi Sic, gefeliciteerd! Ik heb inderdaad ook een beetje last van m'n ogen. Vooral vermoeide ogen en af en toe een heel vervelend trillend ooglid. Ben nog niet zo ver maar ben ook erg moe. Val anders nooit in slaap op de bank, maar nu lijkt de bank mijn bed te zijn geworden, haha. Hoort er allemaal bij denk ik..
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!\ Twijfel: wat goed van je mooi echo, alleen vervelend dat je je zo rot voelt. Florabella, ik zal zo je topic even lezen maar het is altijd moeilijk om zoiets te zeggen, ik duim in ieder geval dat het gewoon goed is! hier alles wel oke maar ben ontzettend moe en voel me echt niet fit..echt balen,vooral met de 2 meiden om me heen..hoop dat ik me snel beter ga voelen!Misschien dat het straks ook scheelt als ik niet meer werk s avonds (4 avonden schoonmaken op kdv) wanrt dat vergt veel energie merk,ben doodop! en op vrijdag werk ik ook nog een uur of 4 maar dan bij mensen thuis schoonmaken (heb wel spw diploma maar ivm het veel thuis willen zijn voor de kids zo gedaan, op vrijdag passen mn ouders op, doe dit sinds september) weekenden ook steeds geen tijd om uit te rusten omdat het dan ook druk is..dus nu hebben we nog afspraken staan maar heb gezegd tegen mn man: daarna ga we rustig aan doen, wil hier in huis ook het een en ander aan extra dingetjes doen namelijk. en als het lukt gewoon even lekker op de bank liggen maar komt er vaak niet van.
hoi iefie en sic gefeliciteerd! twijfel: fijn van de goeie echo, jammer dat jij je zo naar voelt. hopelijk snel wat beter florabella: zal jouw topic zo ook even lezen, maar wens je in ieder geval vast sterkte met alle onzekerheid daantje: wel aan jezelf blijven denken! hopelijk lukt het jullie de agenda even wat rustiger te krijgen zodat jij daar ook aan toe komt ik heb vanmiddag weer even geslapen, want man, wat ben ik tussen de middag moe gelukkig kan ik daar dan ook even aan toe geven en da's wel lekker
nieuwe meiden welkom... ik kom net van mijn paardje af.. heerlijk ff gereden was mooi weer... kratten van mvm zijn ook gebracht.. dus mag lekker in een potje piesen de aankomende tijd hahaha.. zie me zelf al zitten (voelde me vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk.. hihi)
ik lees soms niet een 10 pag. terug, ik klets gewoon mee hahahah. Ik volgende week mijn eerste echo, ik kon toch niet wachten tot na mijn intake bij de vk
spannend!!!!!!!!!!!!! ik krijg mijn echo pas in maart 12 weken echo en ik moet pas 14 feb naar de VK voor de intakegesprek vandaag MvM geweest maar helaas moch ik niet mee doen omdat er met mijn 1e bevaling heel was mis is gegaan en aardig wat bloed heeft verloren wel moch ik de tst nog uitvoeren en kreeg ik een tijdschrift om te lezen en mijn dochtertje een kleurplaat Iedereen heel veel plezier met de echo's en bij de 1e keer bij de VK
Hoi Meiden Ook ik mag me toevoegen bij jullie ik ben na 2 jaar spontaan zwanger. Ik zou deze maand mijn eerste IUI krijgen met hormoon spuiten dus voor mij is het een wonder Ik krijg 4 feb mijn eerste echo en ben tot nu toe 24 september uitgerekend. Liefs brenda
Nieuwe meiden welkom!! Lees en klets gezellig mee!! Vanmiddag een nieuw zwangerschapsbroek gekocht.. En de stap gezet om hem aan te doen. Is toch wel er lekker al zie je toch nog niets aan mijn buik... Vanaf morgen heb ik 3 nachtdiensten, ben benieuwd hoe dat gaat.