Flora en test al gedaan? Die digi bedoel ik. Sterkte hoor! Starlady leuk!!! En btje jaloers hihi. Heb ook meegedaan, kan maar 1x toch? Echt gaaf dat je gewonnen hebt! Aichaatje nee niks aangeschaft. Pas als we t geslacht weten denk ik. Assje okee goed zo!! Dapper van je! Heb je verhaal gelezen. Ik zou echt wel hulp nemen. Liever nu dan te laat!!! Zou zo zonde zijn!! Als ik achter de pc zit reageer ik ff uitgebreider(nu via mobiel). Sterkte! Ik kon geen kerriesalade, Liga en sultana eten weet k nog! Beschuit en rijstewafels en maisbrood ging wel (vorige zwangerschap)
Yep test gedaan, geeft aan 2-3 weken. Als ik uit ga van 10 december (toen werd ik echt ongesteld) en dan 32 dagen cyclus wat bij mij gemiddeld is kom ik op 5 weken en 3 dagen...... (dat is 3 dagen korter dan als ik 7 dec bruin verlies pak) Ik denk dat ik mijn hoop iets minder instel, valt het in ieder geval niet tegen. Wel heel erg stom om dat woord zwanger te zien staan, terwijl je zo twijfelt!
Jeetje Florabella, wat een verhaal!! Ze willen niet echt meewerken daar bij de vk he?!! Ik hoop voor je dat alles goed is en dat je over een paar weken een mooie echo mag bekijken. Maar de spanning lijkt me killing!!
Hihi dat had ik ook gedaan! Fantastisch verjaardagscadeau! (alhoewel wij er wel ff zoet mee zijn ) ik wacht geduldig NOT af, had net ff een jankbui en woede aanval omdat ik me niet geholpen voel maar nu gaat het wel weer! Zo lekker TVOH kijken eventjes een avondje afleiding! Bij jullie alles goed meiden?! Zijn jullie ook zo vreselijk misselijk? Ik kan bijna niet meer koken (heeeeel vervelend ) want dan draait mijn maag om.
Even iets anders.... Kennen jullie WAARDEVOL v dit forum? Zij is lang bezig geweest zwanger te raken en gisteren bleek met 33 weken het hartje gestopt te zijn. Smiddags klopte t nog gewoon... Als t goed is wordt t kindje vandaag geboren of is al geboren... Ik heb net echt zitten brullen al ken ik de niet! Er stond zo'n mooi tekstje v iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt... Er is een speciaal topic in de vlinderlounge om haar en man en familie te steunen...
Geen idee wie het is, maar wat erg zeg dat wens je toch niemand toe! Als je een miskraam krijgt is altijd vervelend, maar hoe later dat gebeurt hoe groter de impact lijkt me.
hooii dames, nou vandaag echo gehad en was alleen een kleine zw-ring te zien. ze vond m een beetje te klein (grootte van 4wk), maar kan goed zijn dat ze het gewoon niet goed in beeld kon krijgen aangezien ze zooo moest zoeken (zelfs naar mn baarmoeder hahaha). 1 positief iets, waar 't bloed vandaan kwam was niet te zien en volgens de gyn niks om me zorgen om te maken en het was positief dat mn zwtesten nogsteeds knal positief zijn. volgende week weer en dan maar duimen dat er iets gegroeit is.
@lottie sjezus wat ongelofelijk erg. Ik heb al in het topic gereageerd. Ik ben nu al over de zeik, hoe moet je zoiets dragen. Wat erg!! Zit gewoon te janken, vriendlief dacht even dat ik weer bloed verloor en daarom overstuur was...
@Dnze. Jeetje meid, nog even spannend dus! Maar de positieve klank overheerst....komt helemaal goed! Knuffel
Pfff ja die kende ik al. Een vriendinnetje van mij heeft haar kindje ook verloren (te vroeg geboren, heeft 2 uur geleefd) en toen brak ik ook vreselijk bij die tekst. Oww wat lijkt me dat vreselijk
Fijn dat je over een week weer terecht kunt. Ik hoop dat het je lukt om niet al teveel zorgen te maken. Wel goed te horen van dat bloedverlies, dat is alweer n zorg minder.
op het wc papier zat aardig wat, en in de wc zelf lagen 2 druppels.. Wat moet ik me voorstellen bij stolsels? Het waren namelijk niet echt bloeddruppels maar wat dikker/slijmeriger en wel klein... Zouden dat dan stolsels zijn? Heb geen kramp, maar wel een zeurderig gevoel... We zijjn nu net een weekendje weg
Een beetje kan nog geen kwaad, als het gelijk of meer san je menstruatie wordt dan is het erg. Ik hoop voor je dat dit gewoon een gesprongen bloedvaatje oid is en dat je toch nog van je weekeindje kan genieten. Zijn je kwaaltjes nog aanwezig (al zegt dit niet alles) in ieder geval KNUFFEL
ik heb geen kwaaltjes, behalve heeeel erg moe zijn... En dat ben ik vandaag ook nog steeds. Lig nu in bed, ga wat proberen te slapen en morgen verder kijken... Wat is dat schrikken zeg, dat bloedverlies.... Flora, jij ook veel sterkte in deze onzekere dagen voor jou!