September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dank je wel!
    Het ergste is dat je er niets aan kan doen....alleen maar dat vreselijke wachten.
    Slaap lekker!!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mamavbrandon ... hoop dat er niks is meis .. !
    probeer wat te slapen ,

xx

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Florabella; echt ontzettend stom dat ze je niet verder helpen zeg! Ik had ook bloedverlies en mocht gewoon komen voor een echo. Dan kunnen ze toch zien wat er aan de hand is. Ik was 6 weken en 2 dagen en echt al een stevig kloppend hartje te zien. Is er geen particulier echoburo bij je in de buurt? Zou echt niet wachten tot donderdag; gewoon een echo eisen; belachelijk vind ik het!!

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Mamavan Brendon; ik had hetzelfde rond dezelfde periode. Een hele week zelfs, variërend van heel licht roze tot heel donker. Een beetje ondoorzichtig troebel. Meestal na het plassen, maar soms ook als afscheiding zeg maar. Hier gaat het tot nu toe nog goed, 1e echo was goed, woensdag de 2e...hopelijk is er bij jou ook niks aan de hand

Spannend Dnz22...duim voor je mee hoor.

Lottie; tuurlijk zeggen die testen wel iets, kop op meissie!

Hier, bloeden echt gestopt, joepie!! Ben zo nieuwsgierig naar ons frummeltje woensdag; hopelijk is hij/zij goed gegroeid en ga me echt proberen minder druk te maken...(hoor allemaal van die vervelende verhalen om me heen....getver :( )

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hey meiden...

Wat een veel meiden met bloedverlies zijn hier eigenlijk.. Zat ik ff zo te denken.. Al die meiden onwijs veel sterkte en beebs blijven plakken!!!!!

Ik zit nu in de nachtdienst. Echt helemaal geen zin! Hoop dat ik er een beetje door heen kom! Ik ga na de echo donderdag naar mijn manager om te zeggen dat ik zwanger ben en ik geen nachten meer wil draaien..
    Hopen dat ze het pikt... Maar geloof dat ik die rechten heb.

Meiden slaap lekker!!

6. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik ben sinds gisteravond geen bloed meer verloren (tot nu toe)..
    Als ik in bed lig heb ik geen last van mijn buik maar zodra ik een paar stappen heb gezet is dat zeurderige gevoel meteen weer terug.. Herkent iemand dit?

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hmm ik herken het verschil tussen liggen en staan niet. Ik heb al wel vanaf het begin krampjes/steekjes/borrels etc

ik blijf voor je duimen!

8. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid

Hallo mamma van Brandon,

Ik heb dinsdag ditzelfde gehad, we wijn ons helemaal rot geschrokken.

Maar heb het sinds donderdag nu elke ochtend, bij de eerste urine wat roze/oranje/lichtbruin verlies bij het afvegen en 2 druppels in de WC.

Gyn zegt zolang je geen hevige aanhoudende krampen hebt, of extreme buikpijn en veel meer bloed verliest dan dat kan het nog steeds een innestelingsbloeding zijn maak je geen zorgen.

Sterkte er ook mee............ wee wat je voelt.

En dan dames.......... ik wil echt aar dat hutje op de hei.

Stress is niet goed maar wat moet ik met dit allemaal;

1.
    Dat bloedverlies..........weinig maar echt fijn is het niet.

2.
    Een vader met hartproblemen die alles zelf weer wil verhuizen
    vooral de zware stukken!! Alles lekker alleen doen en mij de
    stress injagen terwijl we af hadden gesproken volgende week
    hulptroepen en een bus huren.

3.
    Een vriendin net terug uit Frankrijk, die was er al doodongelukkig, en is erachter gekomen dat vriendlief er nog
    iemand op nahield.... die is ook helemaal aan het eind van haar
    latijn.

4.
    Het weekend kon niet slechter beginnen, gister bijna thuis nog een km of 10, allemaal toeters en bellen in mijn auto (lease auto) gelukkig.

Aan de kant ANWB kwam toevallig heel snel... geen meter verder rijden iets met uitlaatgasen in auto blablabla heb ik geen verstand van.

Vervolgens gaat die vent van de lease maatschappij een hele discussie met me aan, ja rij lekker naar huis morgen komen we hem omruilen.......

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb 2 uur in de kou langs de kant gestaan tot ze een vervangende auto kwamen brengen, heb een KA gekregen, misschien zijn er dames die hem geweldig vinden maar ik zie maar 1 mogelijke afkorting namelijk KUT AUTO.

Geen stuurbekrachtiging, klein en zit en rijd voor geen meter.

Gaan we naar utrecht om neefje en nichtje op te halen voor het weekend. Rijden we weg zeg zwager.......... je linkervoorlamp doet het niet. Oke morgen effe bellen....... nog geen minuut later telefoon. Je rechterachterlicht doet het ook niet.
    En dan krijg je dan ding ook nog eens met een lege tank zowat.

Mmmmmmm heerlijk begin van het weekend, helemaal geen last van stress........... Pfff hopelijk de rest van het weekend rust.

Sorry beetje lang verhaal maar moest het effe kwijt.

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoi Meiden,

zo te lezen slaan de hormonen wel toe he? Hier ook moe hoor!! pff..
    Maar gelukkig nog niet onzeker, lijkt me zo naar als je niet weet wat je van je lichaam kunt verwachten. Heb gelukkig nog geen bloedverlies gehad, ook niet bij mijn vorige zwangerschap dus weet niet wat het is. Heb alleen gezegd tegen mijn man dat wat er ook gebeurd ik er vrede mee heb. Dat geeft mijzelf wel rust. Vandaaruit ook maar besloten het gewoon te vertellen, het valt harstikke op dat ik weer zwanger ben ( gestopt met roken, moe, ander haar!!)
    Tis ook nie niks dat zwanger zijn: top sport
    Tja en ik vereug me t meest op rond de 20 weken, dan voel je het echt, weet je wat het is, en zie je er zwanger uit ( niet zo zeer dik zoals die weken ervoor maar gewoon een bescheiden zwanger buikje :D) maar goed dan moeten we nog ff wachten tot mei ofzo toch? Als ik goed reken! hhahaha.
    Ik zag dat meer meiden de 31 intake bij vk hebben. Wat toevallig ik ook!!
    Noui meiden, sterkte met et wachten en hopen dadt alle frummeltjes gezond zijn en blijven zitten in de buik!!!
    groetjes

10. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Voor de meiden die in onzekerheid zitten dmv bloedverlies *dikke knuff*
    Als het bloedverlies niet gelijk of heviger is als een menstuatie.. dan hoef je je geen zorgen te maken ;)
    De baarmoeder is beter doorbloed, waardoor er sneller een adertje kan springen..

11. judibi

judibi Bekend lid

(goede)morgen,

allereerst voor alle meiden met bruin/bloed verlies: JAKKES:x hopelijk blijft het bij weinig en is het snel weg! sterkte met deze spannende tijd...

dnzee: ik lees wel vaker op het forum dat de eerste, vroege echo een kleiner vruchtje/ring te zien is en dat de duur naar beneden bijgesteld wordt om dan vervolgens een week of twee later weer nar boven bijgesteld omdat de beeb een groeispurt heeft gemaakt! ik hoop dat jij volgende week een fantastische echo hebt!

sumshine: gelukkig (nog) niet onzeker. lekker zo laten:D

rosa: wat een K*T begin van je weekend:x hopelijk wordt de rest stukken beter!

florabella: goeie uitslag van de cb indicator. heb je er iets meer rust van gekregen? ik denk dat je het ook pas kunt accepteren( goede of slechte uitkomst) na de echo...natuurlijk duimen we voor een goeie!

rinke: uit de nachtdiensten, goedzo! kan ze vast niet omheen:)

happy: YEAH voor bloeden gestopt:D op naar de volgende echo!

hier: alles wel. ik voel me erg zwanger en gek genoeg totaal niet onzeker:( had dat echt verwacht na mijn 4 mk's. toppie voor mij dus:D alleen vorige week 1 vlaag van onzekerheid gehad en die heb ik gestild met een derde test die nog duidelijker was dan die van de ochtend ervoor en toen was het weer goed!

fijne dag allemaal en nogmaals veel sterkte voor de meiden in gruwelijke onzekerheid:(

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou rosa das idd een kutbegin van je weekend, en ook ik vind de Ka 10 keer niks

Hier is gister MVM langs geweest, ik mag tot eind maart meedoen, toch fijn dat ik op deze manier vrouwen kan helpen

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemiddag allemaal :D

Gisteren was ik precies vijf weken zwanger, op die dag is het vorige zwangerschap misgegaan... klinkt misschien gek en het slaat natuurlijk nergens op. Maar ik ben echt opgelucht dat ik die dag voorbij ben! Op de één of andere manier durven wij nu pas echt stevig op onze roze wolk te klimmen :D Voelt echt goed!!

Heb trouwens nog niet erg last van zwangerschapskwaaltjes, soms wel wat gekke steekjes in mijn buik en mijn borsten zijn echt gevoelig maar verder valt het wel mee. Ben nog niet eens misselijk geweest :)

14. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @dames die bloedverlies hebben: hopelijk blijft de kleine frummel lekker zitten!
    Heb het tijdens mijn 1e en 3e zwangerschap ook gehad. Gelukkig alleen een adertje gesprongen. Bij de 1e schrok ik me wezeloos, bij de 3e niet zo erg meer. Blijft toch wel onzeker, als je bloedverlies hebt.

Weten jullie wat ik nu zo raar vind?
    Tijdens mijn andere zwangerschappen was ik vanaf 4 weken kotsmisselijk en moets elek dag/morgen spugen.
    Ook alleen van de geur van koffie ging ik al over m'n nek, dus dronk maar thee.
    Nu nog geen 1 keer misselijk geweest en drink nog steeds koffie, heerlijk;)
    Ga dan toch weer twijfelen of het wel goed zit, vind het namelijk erg vreemd....

15. Gerlinda

Ik heb het ook Inge, bij de zwangerschappen van mijn zoontjes luste ik al vroeg geen koffie meer en nu
    vind ik het zelfs nog heerlijk :D Heb jij ook jongens?

16. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Ik heb 2 jongens en 1 meid.
    Bij de zwangerschap van mijn dochter was de afkeer tegen koffie trouwens wel minder dan bij de zwangerschappen van de jongens.
    Zal het dan een meid worden, hihi.
    Dan hebben we 2 om 2.

17. Gerlinda

hihi.... grappig dat je het bij je dochter minder had :D:D:D

18. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    ZOoooooo, gezellige boel hier! :D:D:D
    Ik heb gisteren positief getest en ben vandaag dus 4 weken en 3 dagen zwanger van onze tweede wonder.

Ik heb niet alles gelezen maar wel een paar keer gelezen over vrouwen met bloedverlies, ik hoop dat het allemaal goed komt!

Groetjes dds

19. Gerlinda

DDS, gezellig dat je mee komt kletsen, gefeliciteerd meis :)
    Haha... natuurlijk kun je niet alles teruglezen :D:D:D

Heb je al een afspraak gemaakt bij een verloskundige?

20. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Nee, ik ga maandag bellen. Ik wil ook mee doen aan MvM, dus ben benieuwd hoe dat werkt.

Deel Deze Pagina